Παρά τις συμβάσεις μεταξύ αλυσίδων ξενοδοχείων και online ταξιδιωτικά γραφεία που δίνουν εντολή σε όλους τους διανομείς να παίρνουν τις ίδιες τιμές δωματίων, αυτές που εμφανίζονται στις ιστοσελίδες των των ξενοδοχείων, τα τελευταία χρόνια έχουν υπάρξει πολλές παρατυπίες και εκτροπές στο θέμα που αξίζει τον κόπο να αναφερθούν. Αλλά τα νέα από την Ευρώπη αυτή την εβδομάδα, ότι η Booking.com, ο μεγαλύτερος παίκτης στις on line κρατήσεις έχει φτάσει σε προτεινόμενη συμφωνία με τις ρυθμιστικές αρχές στη Γαλλία, την Ιταλία, τη Σουηδία, η οποία θα επιτρέψει στα ξενοδοχεία να δώσουν μία συγκεκριμένη τιμή δωματίου στο Booking.com και μια άλλη είτε υψηλότερη ή χαμηλότερη στους ανταγωνιστές, μια κίνηση που δημιουργεί νέα δεδομένα στους μεγάλους παίκτες όπως TripAdvisor, Trivago, Kayak, Skyscanner, Hipmunk, Hotelscombined, and Cheapflights από την ίδρυσή τους.
Φυσικά το Priceline Group που εξαγόρασε την Kayak για περίπου $2 δις. Δολάρια το 2013 και η Expedia Inc που έκανε κάτι ανάλογο και απέκτησε πλειοψηφική θέση στην Trivago για $632 εκατ. δολάρια ήταν επίσης τεράστιες εξελίξεις. Όλα αυτά βέβαια εξαρτώνται από το πόσο τα ξενοδοχεία θα ακολουθήσουν τις νέες συμφωνίες και πολιτικές.
Μόλις οι ταξιδιώτες θα συνειδητοποιούν ότι η τιμή του δωματίου μέσω της Expedia μπορεί να είναι σημαντικά χαμηλότερη από την τιμή στο Booking.com, ή το αντίστροφο, τότε θα υπάρξει ένας ακόμη λόγος να χρησιμοποιηθεί ένα site μετα- αναζήτησης που θα συγκρίνει όλες πλέον τις διαθέσιμες τιμές, πέρα από την απλή αναζήτηση μέσω site είτε κρατήσεων, είτε του ίδιου του ξενοδοχείου.
«Οι ταξιδιώτες ψάχνουν για αξία και ευκολία, όταν αγοράζουν κάτι από ξενοδοχεία» αναφέρει ο περιφερειακός Δ/ντής Β. Αμερικής της Trivago Jon Eichelberger. Οσο μεγαλύτερη ανισότητα υπάρχει στις τιμές, τόσο μεγαλύτερη είναι η πρόκληση για τους ταξιδιώτες να ψάξουν να βρουν πού είναι η αξία και επίσης είναι μεγαλύτερη η διαφάνεια στις τιμές, αναφέρει ο ίδιος.
bluebirds.gr