Δρομολογούνται οι διαδικασίες για την ανανέωση – παράταση των συμβάσεων των καταστημάτων στην Νέα Αγορά.
Αυτό ήταν το αντικείμενο της συνάντησης που είχε χτες, ο κ. Βασίλης Μανέτας – αντιδήμαρχος Αξιοποίησης και Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας και Κτηματολογίου και αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Αφάντου, με τον κ. Στέφανο Δράκο -αντιδήμαρχο Πολιτιστικών Μνημείων και Υπηρεσίας Δόμησης, όπου τέθηκαν τα θέματα της μελέτης και της αξιοποίησής της επί τάπητος.
«Συζητήσαμε τις λεπτομέρειες για την Νέα Αγορά μετά και τις σχετικές εγκρίσεις που ήρθαν για την μελέτη, η οποία αφορά στην αναβάθμισή της. Έχει επίσης εγκριθεί ο κανονισμός χρήσης, οπότε στο αμέσως προσεχές διάστημα θα προχωρήσουμε στη διαδικασία ανανέωσης – παράτασης των συμβάσεων σε όσους καταστηματάρχες είναι ταμειακώς τακτοποιημένοι. Πάντως μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με οφειλές προς τον Δήμο Ρόδου κ.λπ. οπότε μπορούμε κι εμείς να προχωρήσουμε στην διαδικασία. Επόμενο βήμα θα είναι να προχωρήσουμε και στην αξιοποίηση – μίσθωση και των υπολοίπων καταστημάτων της Νέας Αγοράς» -τόνισε σε δηλώσεις του προς την «δημοκρατική» ο κ. Μανέτας.
Ο ίδιος, πρόσθεσε ότι το επόμενο ‘ραντεβού’ θα γίνει μέσα στην προσεχή εβδομάδα, με τον κ. Δράκο και τον Σύλλογο Καταστηματαρχών Νέας Αγοράς, για ενημέρωση αλλά και για να προσκομίσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
«Πρέπει να είναι ταμειακώς τακτοποιημένοι, να έχουν φορολογική ενημερότητα και να έχουν ένα επιχειρηματικό πλάνο σύμφωνα με τις προδιαγραφές της νέας μελέτης. Οι πρώτες ανανεώσεις των μισθωμάτων θα γίνουν άμεσα. Είναι ελάχιστες οι εξαιρέσεις των επιχειρηματιών που δεν έχουν τακτοποιήσει τις οφειλές τους», όπως είπε.
Από εκεί και πέρα, εφόσον η μελέτη έλαβε τις απαραίτητες εγκρίσεις, αναμένονται εξελίξεις και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στις αρχές του 2023 θα έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος για να ξεκινήσει τις εργασίες.