Ειδήσεις

Επιστολή διαμαρτυρίας κατά της ΔΕΥΑΡ

Επιστολή διαμαρτυρίας απέστειλε προς την «δ» ο κ. Σταμάτης Χατζησταματίου, με την οποία, όπως λέει, επιχειρεί να αφυπνίσει όποιον μπορεί να κάνει κάτι εντός ή εκτός ΔΕΥΑΡ για να αλλάξει η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην επιχείρηση, την οποία εγκαλεί για τις αστοχίες που σημειώνονται η μία μετά την άλλη.

Αναλυτικά η επιστολή:
«Λίνδος, 19-08-2016
Προς: Όποιον μπορεί να αφορά
Έπειτα από πολλά περιστατικά αστοχίας της ΔΕΥΑΡ να καλύψει τις ανάγκες του νησιού σχετικά με την Ύδρευση και Αποχέτευση, θεώρησα πως έχω την υποχρέωση να διατυπώσω τις απόψεις μου πανω σε αυτό το θέμα.
Η υποχρέωση αυτή πηγάζει από το γεγονός ότι τα προηγούμενα χρόνια, και συγκεκριμένα από το έτος 2005 έως και την ημερομηνία που ανέλαβε η ΔΕΥΑΡ, εγώ χειριζόμουν τα ζητήματα των αντλιοστασίων αποχέτευσης στους Δήμους Ιαλυσού, Καλλιθέας και Λίνδου καθώς και της ύδρευσης της Λίνδου, φυσικά πάντοτε με τη σύμφωνη γνώμη και στήριξη των αρμόδιων δημάρχων και υπηρεσιακών υπαλλήλων. Το ανωτέρω χρονικό διάστημα δεν είχαμε καμία διαρροή λυμάτων στη θάλασσα όπως και δεν μείναμε ποτέ από νερό.
Τελευταία, φαίνεται να έχει χαθεί κάθε διάθεση πρόληψης. Οι αρμόδιοι της ΔΕΥΑΡ επεμβαίνουν μόνο όταν εκδηλωθεί το πρόβλημα και συμπεριφέρονται ως αυθεντίες ή ακόμα και ως σωτήρες σε θέματα που είναι βασικές τους υποχρεώσεις.
Όταν διαχειρίζεσαι ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως η ύδρευση της ευρύτερης περιοχής την Λίνδου και των Πεύκων εν μέσω τουριστικής περιόδου είσαι υποχρεωμένος κάθε ώρα να γνωρίζεις ποια είναι η κατάσταση εφ’ όλης της ύλης. Δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι δεν επαρκεί η παραγωγή νερού. Αυτά τα προβλήματα δεν ξεφυτρώνουν από τη μία μέρα στην άλλη. Το συντελεστή λειτουργίας θα έπρεπε να τον γνωρίζατε του λάχιστον ένα μήνα πριν ή μήπως δεν υπήρχε παρακολούθηση;
Ακόμη όμως και αν δεν υπήρχε παρακολούθηση, υπήρχε έτοιμη γνώση την οποία η αλαζονεία δεν σας άφησε να αξιοποιήσετε.
Υπάρχουν ξενοδοχεία των οποίων οι ιδιοκτήτες καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για να τα λειτουργούν, προσέχουν να μην έχει ούτε κουνούπι στο δωμάτιο και ξαφνικά δεν έχει νερό η τουαλέτα.
Προκλητικότερο όμως όλων είναι το γεγονός ότι δεν έχει ανοίξει μύτη, ίσως γι’ αυτό επαναλαμβάνονται τα ίδια λάθη.
Για όλα βρίσκουν εξηγήσεις στηριγμένες σε υποθέσεις κοροϊδεύοντας τους πολίτες και δεν έχει αναλάβει κανένας τις ευθύνες του για αυτό που συμβαίνει.
Όταν έχεις ένα αντλιοστάσιο λυμάτων όπως αυτό κοντά στο Rodos Palace και το αφήνεις να πλημμυρίσει, δείχνεις ότι αδιαφορείς και δεν ενδιαφέρεσαι για την δουλειά σου και τον τόπο σου. Το αντλιοστάσιο αυτό έχει οκτώ (8) εξαρτημένες αντλίες από τις οποίες η μία και μόνο θα μπορούσε να αντεπεξέλθει στις ανάγκες του.
Πότε χάλασε η πρώτη, πότε η δεύτερη η τρίτη κλπ μέχρι την όγδοη; Ποια είναι η κατάσταση στα άλλα αντλιοστάσια; Γιατί δεν υπάρχει εφεδρική παροχή ηλεκτρικής ισχύος; Τι θα γίνει στην επόμενη διακοπή της ΔΕΗ; Ας μην το σκεφτόμαστε καλύτερα.
Πάντως στην παραλία της Λίνδου όπου υπάρχει ένα αντλιοστάσιο λυμάτων αφημένο στην τύχη του τρία χρόνια τώρα, ξέρω τι θα γίνει. Θα μας γράψουν οι εφημερίδες στα μέρη από όπου μας έρχονται οι τουρίστες και θα έχουν και δίκιο, χωρίς να υποβαθμίζω το γεγονός ότι πρέπει να διατηρούμε τα μέρη αυτά καθαρά για εμάς και τα παιδιά μας.
Tα χρήματα που δαπανούσαμε την περίοδο που απασχολούμουν με τα θέματα αυτά ήταν ένα μικρό κλάσμα των τωρινών εξόδων. Παρ’ όλα αυτά καταφέρναμε να συντηρήσουμε, να προβλέψουμε και να λύσουμε πιθανά προβλήματα πριν αυτά έρθουν να μας βρουν.
Δεν θα μπω σε άλλα τεχνικά θέματα τα οποία είναι πάρα πολλά. Καλώ όμως όποιον έχει αντίθετη γνώμη σε ό,τι γράφω να με διαψεύσει.
Στο σημείο αυτό είμαι υποχρεωμένος να τονίσω ότι διακρίνω μέσα στη ΔΕΥΑΡ ανθρώπους ικανούς να διαχειριστούν καταστάσεις αλλά για κάποιο λόγο τα αποτελέσματα είναι αυτά που γνωρίζουμε.
Σκοπός της παρούσας επιστολής είναι να αφυπνίσει όποιον μπορεί να κάνει κάτι εντός ή εκτός της ΔΕΥΑΡ ώστε να αλλάξει αυτή η κατάσταση, η οποία κατά τη γνώμη μου είναι προϊόν κακής νοοτροπίας και όχι έλλειψη γνώσης ή υλικοτεχνικών μέσων.
Σταμάτης Χατζησταματίου».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου