Aνάπτυξη 28% κατέγραψε φέτος στις πωλήσεις για Ελλάδα το brand της TUI με έμφαση στον πολιτισμό, Gebeco.
Το brand είχε αύξηση 5% στα έσοδα της χρονιάς, φτάνοντας τα 115 εκατ. ευρώ και διατηρώντας σταθερό τον αριθμό των πελατών του.
Άλλοι προορισμοί που παρουσίασαν αξιοσημείωτη ανάπτυξη είναι το Ιράν (+100%) και η Κούβα (+58%), ενώ οι μεγαλύτεροι προορισμοί όπως η Κίνα, η Ιταλία και το Βιετνάμ είχαν μετριοπαθή ανάπτυξη. Οι πρώιμες κρατήσεις της Gebeco για το 2016 βρίσκονται σε θετικό έδαφος και καταγραφουν σημαντική ανάπτυξη, σύμφωνα με τον διευθυντή του οργανισμού, Ury Steinweg.
tornosnews.gr