Ο πέμπτος μεγαλύτερος ταξιδιωτικός πράκτορας της Γερμανίας, με έσοδα € 1,5 δισ την περισυνή χρονιά, το Alltours, θα κλείσει το τρέχον οικονομικό έτος 2014/15 (που λήγει τον Οκτώβριο) με άνοδο 2,2% σε 1.870.000 άτομα (από τη Γερμανία, την Αυστρία, Ολλανδία και την Ελβετία ) και αναμένει τα κέρδη προ φόρων να αυξηθούν κατά 10%, ξεπερνώντας τα 40 εκατομμύρια ευρώ.
Η ανάπτυξη ήταν υψηλότερη στην Γερμανία, αλλά και από τις υπόλοιπες 3 χώρες ήταν ικανοποιητική, όπως είπε.
Ο ιδιοκτήτης Willi Verhuven, δήλωσε: «Παρά τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι διάφοροι προορισμοί, πετύχαμε τους στόχους μας. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με αυτό το αποτέλεσμα. »
Για το 2015/16 η εταιρεία αναμένει μια περαιτέρω αύξηση κατά 1,8%, όπου ο αριθμός των πελατών αναμένεται να φτάσει τους 1.900.000 και οι χειμερινές κρατήσεις χαρακτηρίζονται ικανοποιητικές.
Για το Καλοκαίρι του 2016, η Alltours μειώνει τις τιμές των κρατήσεων που γίνονται πολύ νωρίς, (μέχρι και 31 Ιανουαρίου) κατά 2,5% κατά μέσο όρο, διατηρώντας παράλληλα σταθερές τις τιμές για κρατήσεις από το Φεβρουάριο και μετά.
Θα προσφέρει περισσότερα από 180 ξενοδοχεία αποκλειστικά στη γερμανική αγορά, συμπεριλαμβανομένων των 45 ξενοδοχείων της εταιρίας, μεταξύ των οποίων είναι και τα Allsun, Alltoura και Sunline properties.
Αυτό το Καλοκαίρι η Alltours ανέπτυξε μια αύξηση 6% στις κρατήσεις για την Ισπανία, κορυφαίο του προορισμό, και η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και το επόμενο καλοκαίρι, καθώς βοηθούν και οι τιμές που διατηρούνται σταθερές για τις Βαλεαρίδες Νήσους αλλά και η μείωση της τιμής 3% για τις Καναρίους Νήσους.
“Η Ισπανία θα εμφανίσει και πάλι μια αύξηση στους πελάτες το Καλοκαίρι του 2016», προέβλεψε ο Verhuven. Προωθούμε μια επιλεκτική αύξηση του προγράμματός μας, καθώς θέλουμε να συνεχιστεί η ανάπτυξη αυτή στην Ισπανία .
Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι το 19 % των γερμανών τουριστών στην Μαγιόρκα φέτος έκανε κράτηση μέσω Alltours, σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK.
Η Ελλάδα είναι ο τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός , και ο μεγάλος νικητής για την εταιρεία αυτό το Καλοκαίρι με μια αύξηση 10% σε επισκέπτες και το πρόγραμμα θα επεκταθεί σε 370 ξενοδοχεία για το επόμενο Καλοκαίρι.
Ειδικότερα, περισσότερα ξενοδοχεία θα προσφέρονται στα μικρότερα νησιά.
Σε αντίθεση, η Τουρκία, νούμερο δύο σε προορισμός για την Alltours, είδε ασθενέστερη ζήτηση φέτος το καλοκαίρι λόγω των επιπτώσεων της κρίσης στη Συρία. Επιπλέον, οι κρατήσεις για την Τυνησία έπεσαν ουσιαστικά αυτό το καλοκαίρι μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις που συνέβησαν εκεί. Σχετικά με άλλους προορισμούς το Alltours ανέφερε υψηλότερες κρατήσεις για την Αίγυπτο, την Κροατία, την Πορτογαλία, την Καραϊβική και τη Νοτιοανατολική Ασία, ενώ παράλληλα υπάρχει σταθερή ζητηση για τη Βουλγαρία και την Κύπρο.
Πηγή: ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ