Υπεγράφη η εργολαβική σύμβαση με τον ανάδοχο του έργου, ύψους 0,4 εκατ. ευρώ
Ανταποκρινόμενος στην αναγκαιότητα αναβάθμισης του οδικού δικτύου στα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος υπέγραψε εργολαβική σύμβαση με την ανάδοχο τεχνική εταιρεία, ύψους 398.387,24 € για την εκτέλεση του έργου «Συντήρηση οδικού άξονα προς Λεθρά Λιβαδίων Τήλου».
Η τεχνική μελέτη του έργου αφορά σε εργασίες συντήρησης του οδικού άξονα προς «Λεθρά», στην περιοχή των Λιβαδίων της Νήσου Τήλου. Συγκεκριμένα, η μελέτη αφορά στην αποκατάσταση και βελτίωση της επιφάνειας του οδοστρώματος για μήκος 850μ περίπου, στην αντιστήριξη της οδού, στην απορροή των ομβρίων υδάτων, στην αποφυγή καταπτώσεων και στην βελτίωση των συνθηκών ασφάλειας και λειτουργικότητας. Επίσης προβλέπεται η αποκατάσταση του οδοστρώματος με την κατασκευή ισοπεδωτικής ασφαλτικής στρώσης για όλο το μήκος που διέρχεται ο αγωγός ύδρευσης, ήτοι 680μ καθώς και η κατασκευή στρώσης κυκλοφορίας, σε όλη της επιφάνεια της οδού. Προβλέπεται επίσης η τοποθέτηση συστημάτων αναχαίτισης οχημάτων Σ.Α.Ο. Επιπρόσθετα θα καθαιρεθούν τα υφιστάμενα Μονόπλευρα Στηθαία Οδού (Μ.Σ.Ο.) μήκους 120μ. και θα τοποθετηθούν στη θέση τους νέα Σ.Α.Ο. Τέλος θα αποκατασταθεί και η διαγράμμιση σε όλο το μήκος της οδού.
Φορέας υλοποίησης είναι η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Το έργο είναι ενταγμένο και καλύπτεται εξ ολοκλήρου από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) Ν. Δωδεκανήσου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,
Η προθεσμία εκτέλεσης του έργου είναι εννέα (09) μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης.
Για το έργο, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος δήλωσε:
“Συνεχίζουμε, παρά τα προβλήματα, την παραγωγή έργων σε όλα τα νησιά μας. Συνεχίζουμε τον καθημερινό αγώνα της δημιουργίας, του σχεδιασμού, της υλοποίησης.
Για το συγκεκριμένο έργο στην Τήλο, χρειάστηκαν μόλις (!) 12 μήνες διαδικασίας δημοπράτησης. Σημασία έχει να αγωνίζεσαι καθημερινά , να βρίσκεις λύσεις και να φέρνεις αποτελέσματα. Να μην παραδίδεσαι στην μιζέρια της γκρίνιας και την υποκρισία της “αγανάκτησης”. Θα μπορούσαμε και εμείς να κρυβόμαστε πίσω απο την “αγανάκτηση” της πραγματικής υποστελέχωσης και της καταστροφικής γραφειοκρατίας που για ένα έργο τέτοιου προϋπολογισμού χρειάστηκε ένας ολόκληρος χρόνος για την δημοπράτηση του, αλλά δεν το κάνουμε. Επιλέξαμε την σκληρή δουλειά. Επιλέξαμε την δημιουργικότητα. Επιλέξαμε την κατεύθυνση μπροστά”.