Ειδήσεις

TUI Ρωσίας: 110.000 τουρίστες στην Ελλάδα εφέτος

Συμφωνίες συνεργασίας με τα κορυφαία ελληνικά ξενοδοχεία, επιπλέον προγράμματα πτήσεων και νέο γραφείο υποδοχής στη Χαλκιδική

Περί τους 110.000 ταξιδιώτες σχεδιάζει να στείλει η TUI Ρωσίας στην Ελλάδα το 2022, με τον tour operator να εισέρχεται σε νέα ελληνικά θέρετρα, να συνάπτει απευθείας συμβόλαια με κορυφαίες αλυσίδες ξενοδοχείων και να επεκτείνει τα προγράμματα πτήσεών του. Όλα αυτά βέβαια υπό την βαριά σκιά της εισβολής που εξαπέλυσε η Ρωσία στην Ουκρανία σήμερα το πρωί.

Η TUI Ρωσίας ανακοίνωσε την πρόθεσή της να γίνει ένας από τους ηγέτες στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας το πρόγραμμά της για τη χώρα μας σε συνεργάτες λιανικής, στο πλαίσιο ενός εορταστικού δείπνου που πραγματοποιήθηκε στη Μόσχα, σύμφωνα με δημοσίευμα του atorus.ru. Μάλιστα, στην εκδήλωση της TUI Ρωσίας παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της ξενοδοχειακής αλυσίδας Grecotel, με την οποία ο tour operator συνήψε απευθείας σύμβαση.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ελληνικής διεύθυνσης της TUI Ρωσίας, Vadim Matskevich, ο tour operator έχει διευρύνει τις προτάσεις του στην Ελλάδα, οι οποίες περιλαμβάνουν από διαμερίσματα έως πεντάστερα ξενοδοχεία, έχοντας υπογράψεις συμφωνίες με όλες τις μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων -Grecotel, Aldemar, Iberostar, Sani και τα ξενοδοχεία Serita Beach Hotel 5* και Roda Beach Resort & Spa 5*.

Η TUI Ρωσίας πήρε, επίσης, ξενοδοχεία που προηγουμένως διαχειριζόταν αποκλειστικά ο τουριστικός πράκτορας Μουζενίδης. Ανάμεσά τους τα: Aristoteles Holiday Resort & SPA 4*, Bellagio Hotel. Ενώ, τρεις ελληνικοί προορισμοί είναι σε προτεραιότητα -η Κρήτη, η Κέρκυρα και η Χαλκιδική.

Το πρόγραμμα πτήσεων του ταξιδιωτικού πράκτορα στην Ελλάδα βρίσκεται σε εξέλιξη. Είναι ήδη γνωστό ότι ο tour operator σχεδιάζει να μεταφέρει τουρίστες σε Κρήτη, Κέρκυρα και Χαλκιδική από τη Μόσχα, την Αγία Πετρούπολη, το Καζάν και το Ροστόφ, με πτήσεις διαφόρων αερομεταφορέων. Η έναρξη των προγραμμάτων έχει σχεδιαστεί για τα τέλη Απριλίου.

Υπενθυμίζεται ότι ο τουριστικός πράκτορας Μουζενίδης κατείχε μερίδιο 40% στην ελληνική αγορά, στέλνοντας περίπου 200.000 τουρίστες, οργανωμένα, στην Ελλάδα, ετησίως.

“Σκοπεύουμε να πάρουμε ένα μέρος αυτού του ποσοστού του Μουζενίδη στην ελληνική αγορά, για να αυξήσουμε σημαντικά το μερίδιο αγοράς μας στη χώρα. Σχεδιάζουμε να στείλουμε περίπου 110.000 τουρίστες στα ελληνικά θέρετρα -Κρήτη, Χαλκιδική και Κέρκυρα το 2022. Σύμφωνα με τις προβλέψεις μας, 35% αυτών των ταξιδιωτών θα κατευθυνθεί στην Κρήτη και τη Χαλκιδική και 30% στην Κέρκυρα. Το 2019, ο αριθμός των τουριστών που μετακινήθηκαν από εμάς στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στο επίπεδο των 25.000 χιλιάδων. Στο παρελθόν δεν είχαμε επικεντρωθεί στην Ελλάδα στον βαθμό που σχεδιάζουμε να αναπτυχθούμε φέτος. Τώρα ασχολούμαστε ενεργά με την κατεύθυνση, επενδύοντας σε αυτήν. Και πιστεύουμε ότι έχουμε κάθε ευκαιρία να γίνουμε ένας από τους κορυφαίους “παίκτες” στην Ελλάδα. Συνάπτουμε απευθείας συμβόλαια με κορυφαίες αλυσίδες ξενοδοχείων, επεκτείνουμε τα προγράμματα πτήσεων και ανοίγουμε γραφείο υποδοχής στη Χαλκιδική”, δήλωσε ο Vadim Matskevich.

Σε λογικά πλαίσια οι τιμές

Όπως τόνισε ο ειδικός, ακόμα κι αν δεν υπάρχει πτήση τσάρτερ στην Ελλάδα (ελπίζει πως θα υπάρξει), οι τιμές των ταξιδιωτικών πακέτων έχουν ήδη υπολογιστεί, ανεξαρτήτως μετακίνησης και φαίνεται πως θα είναι καλύτερες από πέρυσι που οι πτήσεις ήταν περιορισμένες και οι αεροπορικές εταιρίες διόγκωσαν τις τιμές. Έτσι, οι διακοπές στην Ελλάδα για δύο, με αναχώρηση τον Ιούνιο, μπορεί να αγοραστεί στα 95.000 ρούβλια.

“Κατά τη διάρκεια της σεζόν, οι τιμές τείνουν να προσαρμόζονται με βάση τη ζήτηση. Αλλά δεν θα υπάρξει αξιοσημείωτη ανάπτυξη. Όσον αφορά την καταναλωτική συμπεριφορά των Ρώσων, φέτος η ζήτηση για το μεσαίο τμήμα τιμών θα επιστρέψει, πέρυσι ουσιαστικά εξέλειπαν. Το υψηλό κόστος μεταφοράς δεν επέτρεψε στους οικονομικούς τουρίστες να πετάξουν στην Ελλάδα”, είπε ο Vadim Matskevich.

Σύμφωνα με τον ίδιο, φέτος η Ελλάδα υπόσχεται να δουλέψει δυναμικά και έχει και πάλι την ευκαιρία, όπως και σε περιόδους προ Covid, να πάρει “ηγετική” θέση στις προτιμήσεις των Ρώσων για καλοκαιρινές διακοπές.

“Πέρυσι, οι tour operators δεν ήταν έτοιμοι για τη σεζόν, δεν υπήρχαν ξεκάθαρα σχέδια, δεν υπήρχαν ουσιαστικά συμβόλαια με ξενοδοχεία. Φέτος είναι πολύ διαφορετικά. Έχουμε μεγάλες ελπίδες για την Ελλάδα και πιστεύουμε στην επιτυχία”, υπογράμμισε ο κ. Matskevich.

Πηγή money-tourism.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου