Ρεπορτάζ

Ροδίτης διεκδικεί αποζημίωση ύψους 185.000 ευρώ γιατί τραυματίστηκε στην Ε.Ο Ρόδου Λίνδου

Ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου με αγωγή αποζημίωσης κατά των εταιρειών «Κ/ΞΙΑ ΕΡΓΟΝ ΔΙΕΘΝΗΣ Α.Β.Τ.Ε.Ε.-ΕΡΚΑΤ Α.Ε.», «ΕΡΓΟΝ ΔΙΕΘΝΗΣ Α.Β.Τ.Ε.Ε.», «ΚΟΝΣΤΡΟΥΤΕΚ Α.Ε.», «ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ «Η ΕΘΝΙΚΗ» και της ανώνυμης ασφαλιστικής εταιρείας με την επωνυμία «HDI- Gerling Industrie Versicherung AG» προσέφυγε ένας κάτοικος Αφάντου, που υπέστη σοβαρά τραύματα σε τροχαίο ατύχημα στα πλημμελώς σηματοδοτημένα έργα διαπλάτυνσης της Εθνικής Οδού Ρόδου – Λίνδου.
Με την αγωγή του αξιώνει αποζημίωση ύψους 184.654,08 ευρώ  αλληλεγγύως και εις ολόκληρον από τις τρείς πρώτες και να υποχρεωθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες να καταβάλουν και κατά ποσοστό 50% η καθεμία στις λοιπές εναγόμενες , κάθε ποσό που αυτές θα υποχρεωθούν ή θα αναγνωριστεί ότι υποχρεούνται να του καταβάλουν.
To ιστορικό της υπόθεσης φέρεται να έχει ως εξής:
Στις 17 Απριλίου 2010 στο 26ο χιλμ. της Εθνικής Οδού Ρόδου-Λίνδου ,στο ύψος της γέφυρας Λουτάνη, εκτελείτο το έργο: «Βελτίωση-Διαπλάτυνση Εθνικής Οδού Ρόδου-Λίνδου από Φαληράκι μέχρι Κολύμπια», από την ανάδοχο  κοινοπραξία.
Για την εκτέλεση του έργου στο τμήμα αυτό η κατασκευάστρια κοινοπραξία, για να μην αποκλείσει  τελείως την κυκλοφορία των οχημάτων  στην Εθνική Οδό Ρόδου-Λίνδου σε όλο το μήκος που εκτελούνταν τα έργα, δια των προστηθέντων απ’ αυτή υπαλλήλων και εργατών, είχε  περιορίσει την κυκλοφορία σε μία λωρίδα πλάτους 8 μέτρων την οποία είχε οριοθετήσει με την τοποθέτηση πλαστικών διαχωριστικών τοποθετημένων δεξιά και αριστερά αυτής της λωρίδας και την είχαν διαχωρίσει σε δύο ρεύματα κυκλοφορίας με πλαστικούς κώνους τοποθετημένους  κατά μήκος της.
Σε κάποια σημεία αυτή η κατά τα ανωτέρω δημιουργηθείσα  λωρίδα κυκλοφορίας ήταν ευθεία και σε άλλα σημεία της είχαν δημιουργηθεί τεχνικές στροφές με τα πλαστικά διαχωριστικά και κατά διαστήματα είχαν τοποθετηθεί  πινακίδες με βέλη που υποδείκνυαν στους οδηγούς την πορεία που έπρεπε να ακολουθήσουν, τα οποία την ημέρα ήταν ευδιάκριτα την νύκτα όμως δεν ήταν, διότι δεν υπήρχε επαρκής τεχνικός φωτισμός και φωτεινές πινακίδες, επίσης δεν υπήρχε  σήμανση  για να επισημαίνει τις στροφές και δεν είχαν τοποθετηθεί «σαμαράκια» στο οδόστρωμα για να ανακόπτουν οι οδηγοί των τροχοφόρων την ταχύτητά τους.

Περί ώρα  23:35 της  συγκεκριμένης ημέρας ο κάτοικος Αφάντου ερχόμενος από Κολύμπια από την οδό Ευκαλύπτων, η οποία είναι κάθετος στην Εθνική οδό Ρόδου-Λίνδου με δίκυκλη μοτοσυκλέττα σταμάτησε στην συμβολή της οδού αυτής με την Εθνική οδό Ρόδου-Λίνδου και έστριψε δεξιά και εισήλθε αμέσως με μικρή ταχύτητα στην  δεξιά  λωρίδα κυκλοφορίας της Ε.Ο., όπως αυτή είχε διαμορφωθεί λόγω των εκτελούμενων έργων και εκινείτο με κατεύθυνση από Λίνδο προς Ρόδο.
Ενώ είχε ευθεία πορεία,  με μικρή ταχύτητα λόγω των εκτελούμενων άνω έργων και κανονικά στην πορεία του, ξαφνικά στο 26ο   χλμ. της ανωτέρω οδού  στο ύψος της γέφυρας του ποταμού Λουτάνη βρέθηκε  μπροστά σε απότομη  αλλαγή κατεύθυνσης του δρόμου, σχήματος “S”, με κλειστή αριστερή στροφή ακολουθούμενη  από κλειστή δεξιά στροφή, για την ύπαρξη της οποίας δεν υπήρχε καμία φωτεινή προειδοποιητική πινακίδα.
Επίσης στο σημείο εκείνο δεν υπήρχαν τεχνικός φωτισμός και φωτεινές πινακίδες για να είναι ορατή η ύπαρξή της εγκαίρως από τους οδηγούς των τροχοφόρων, αλλά απεναντίας  υπήρχαν στο οδόστρωμα αρκετά αμμοχάλικα και πέτρες λόγω των εκτελούμενων έργων.
Σε πολύ μικρή απόσταση πριν την ανωτέρω αλλαγή πορείας την αντιλήφθηκε  και στην προσπάθειά του  να ακολουθήσει την πορεία η μοτοσυκλέτα γλίστρησε στα αμμοχάλικα και στις πέτρες  που υπήρχαν στο οδόστρωμα και προσέκρουσε  στα πλαστικά διαχωριστικά  και ανατράπηκε με αποτέλεσμα να πέσει  πάνω στα μπάζα που υπήρχαν δεξιά της πορείας του.
Από την ανωτέρω πτώση του τραυματίστηκε πολύ σοβαρά η δε μοτοσυκλέτα του υπέστη σοβαρές ζημιές.
Ακριβώς πίσω από εκείνον ερχόταν με αυτοκίνητο η μνηστή  του, η οποία τον είδε αιμόφυρτο πεσμένο μέσα στα χώματα,  ειδοποίησε αμέσως ασθενοφόρο και τους συγγενείς του και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου όπου διαπιστώθηκε ότι υπέστη πολλαπλά  κατάγματα σπλαχνικού κρανίου και πολλαπλά  θλαστικά τραύματα προσώπου.
Κατά την εισαγωγή του στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου οδηγήθηκε αμέσως στο χειρουργείο, όπου έγινε συρραφή  των θλαστικών  τραυμάτων και στη συνέχεια οδηγήθηκε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας από όπου,  ελλείψει διαθέσιμης κλίνης, μεταφέρθηκε  τις πρωϊνές ώρες της 18ης Απριλίου 2010 στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας της ιδιωτικής κλινικής EUROMEDICA.
Εκεί  παρέμεινε  σε καταστολή μέχρι 19 Απριλίου 2010 και   υποβλήθηκε σε αξονική τομογραφία σπλαχνικού κρανίου στην οποία διαπιστώθηκε ότι εξαιτίας του άνω ατυχήματός του υπέστη σοβαρά κατάγματα στο πρόσωπο.
Επειδή η κατάσταση της υγείας του έχρηζε άμεσης χειρουργικής επέμβασης και η μετάβαση του στην Αθήνα ήταν επικίνδυνη στις 24 Απριλίου 2010 ήρθε από το Πανεπιστημιακό  Γενικό Νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ» της  Αθήνας ομάδα γναθοχειρουργών και τον υπέβαλαν σε ανοικτή ανάταξη-ακινητοποίηση των καταγμάτων του σπλαχνικού  κρανίου και αποκατάσταση  των θλαστικών  τραυμάτων του προσώπου  και στο στόμα του ετοποθέτησαν σίδερα  για να ακινητοποιήσουν  τις γνάθους του.
Στην  ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου παρέμεινε  σε καταστολή, διασωληνωμένος και υπό μηχανικό αερισμό μέχρι  τις 26 Απριλίου 2010.
Η περιπέτειά του συνεχίστηκε σε νοσοκομεία της Ρόδου και των Αθηνών μέχρι να επιτευχθεί μερική αποκατάσταση των τραυμάτων του έως και εγχειρήσεις του από πλαστικό χειρούργο.
Την υπόθεση χειρίζεται η δικηγόρος κ. Μαρία Καραμανώλη.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου