Από τις 11 Μαρτίου και μετά η «εικόνα» της τηλεόρασης εμφανίζεται σαφώς πιο «ενισχυμένη» όσον αφορά τη διείσδυσή της στα σπίτια των Ελλήνων. Αυτό ισχύει ειδικά για τον γυναικείο πληθυσμό 18 και άνω, ενώ αυξητικές τάσεις εμφανίζουν και οι δυναμικές ομάδες του πληθυσμού, όπως είναι αυτές των ανδρών 18 και άνω αλλά και των παιδιών 4-17 ετών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η Νielsen για το «ΤV Εθνος» και για την περίοδο 11-17 Μαρτίου 2020, οι Έλληνες έβλεπαν επί περίπου 8 ώρες (471 λεπτά) ημερησίως προγράμματα της μικρής οθόνης, ενώ μία εβδομάδα νωρίτερα είχαν δει λιγότερο τηλεόραση, καθώς ο μέσος όρος ανήλθε περίπου στις 7 ώρες (423 λεπτά) ημερησίως.
Πέρυσι, το διάστημα 11-17 Μαρτίου (του 2019) ο μέσος όρος ήταν 6,5 ώρες ημερησίως (394 λεπτά). Σε ό,τι αφορά το ποσοστό του πληθυσμού που παρακολούθησε τηλεόραση το προηγούμενο διάστημα, η εικόνα είναι η εξής: 79,8% για το διάστημα 11-17 Μαρτίου, έναντι 76,6% για την εβδομάδα 4-10 Μαρτίου. Ενώ για το αντίστοιχο περσινό διάστημα (11-17 Μαρτίου του 2019) το ποσοστό ήταν 76,1%.
Τα προφίλ
Τα παιδιά παρακολούθησαν περισσότερο τηλεόραση το διάστημα 11-17 Μαρτίου σε σχέση με μία εβδομάδα πριν, αλλά και σε σχέση με πέρυσι. Το 2019, το διάστημα 11-17 Μαρτίου ο μέσος ημερήσιος χρόνος που αφιέρωναν τα παιδιά στη μικρή οθόνη ήταν 216 λεπτά, που ισοδυναμούσε σε τηλεθέαση μέσου λεπτού (ΤΜΛ) 9,5%.
Φέτος, ο αντίστοιχος χρόνος για το ίδιο διάστημα αυξήθηκε στα 318 λεπτά ή σε ΤΜΛ 16%. Αύξηση παρουσιάζει η τηλεθέαση και στην ηλικιακή ομάδα των ανδρών 18 και άνω: από 386 λεπτά πέρυσι (ΤΜΛ 20,4%) σε 449 λεπτά φέτος (ΤΜΛ 24%). Οι γυναίκες της ίδιας ομάδας (18 και άνω) αποδείχθηκαν ακόμη περισσότερο «τηλεορασόπληκτες», αφού φέτος για το εξεταζόμενο πάντα διάστημα (11-17 Μαρτίου) είδαν τηλεόραση επί 532 λεπτά, έναντι 447 λεπτών για το αντίστοιχο περσινό διάστημα (ΤΜΛ 31,4% και 24,9% αντιστοίχως).