Εγκρίθηκε το πρόγραμμα προβολής του Ελληνικού Τουρισμού Α΄ εξαμήνου ύψους 112.302 ευρώ στις χώρες Αυστρία, Ουγγαρία και Ελβετία.
Το πρόγραμμα αναλύεται ως εξής :
1. Thomas Cook Neckermann
-Ραδιοφωνικό σποτ Neckermann
Παραγωγή 65Χ20’’ ραδιοφωνικό spot Neckermann με προσφορές για ελληνικούς προορισμούς που θα εκπέμπεται για διάστημα 10 ημερών εντός του Μαΐου (Δευτέρα έως Παρασκευή) στο μεγαλύτερης ακροαματικότητας ραδιόφωνο Ö3 και Combi (Radio 88.6, Radio Arabella, Radio Energy, Radio Ö24, 98.3 Superfly). Η ενέργεια θα προωθείται και στο facebook του Neckermann.
Συνολικό κόστος 40.000 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 20.000 ευρώ
2. Springer Reisen
-Ολοσέλιδη καταχώρηση Kleine Zeitung
Καταχώρηση 1/1 στην εφημερίδα Kleine Zeitung με προσοφρές για Θάσο και Κεφαλονιά, τοποθέτηση λογοτύπου ΕΟΤ. Μάιος 2015
Συνολικό κόστος 2.750 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 1.375
-Ολοσέλιδη καταχώρηση στο περιοδικό Steirerin
Καταχώρηση 1/1 στο γυναικείο περιοδικό Steirerin, τοποθέτηση λογοτύπου ΕΟΤ. Μάιος 2015
Συνολικό κόστος 1.400 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 700 ευρώ
-Καταχώρηση στο περιοδικό Monat
Καταχώρηση ¼ σελίδας στο lifestyle περιοδικό Monat της Καρινθίας, προσφορά για Νάξο και τοποθέτηση λογοτύπου ΕΟΤ. Μάιος 2015
Συνολικό κόστος 975 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 487,5 ευρώ
-Facebook posts
Facebook posts για ελληνικούς προορισμούς και προσοφορές, με τοποθέτηση λογοτύπου ΕΟΤ. Μάιος-Ιούνιος 2015
Συνολικό κόστος 876 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 438 ευρώ
3. Alltours
-Newsletter Alltours
Αποστολή ενός newsletter αποκλειστικά για Ελλάδα και προσφορές για ελληνικούς προορισμούς, τοποθέτηση λογοτύπου ΕΟΤ, 1.500 παραλήπτες τουριστικών γραφείων Μάιος/ Ιούνιος 2015
Συνολικό κόστος 1.000 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 500 ευρώ
-Roadshow Alltours
Συμμετοχή με παρουσίαση ελληνικών προορισμών στο roadshow του Alltours που λαμβάνει χώρα σε 6 πόλεις της Αυστρίας και συμμετέχουν περίπου 700 ταξιδιωτικοί πράκτορες. Οκτώβριος 2015
Συνολικό κόστος 6.000 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 3.000 ευρώ
-Newsletter Alltours
Αποστολή ενός newsletter με προσφορές και νέα για ελληνικούς προορισμούς, τοποθέτηση λογοτύπου ΕΟΤ, αποστολή σε 1.500 παραλήπτες τουριστικών γραφείων Νοέμβριος 2015
Συνολικό κόστος 1.000 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 500 ευρώ
4. FTI
-Outdoor σε ταξιδιωτικά γραφεία
Σποτ για προβολή προσφορών για Ελλάδα σε 60 ταξιδιωτικά γραφεία- hotspots (ψηφιακή προβολή σε οθόνες). Επανάληψη των σποτ 30 φορές την ώρα. 5 εβδομάδες: Απρίλιος-Ιούνιος 2015
Συνολικό κόστος 18.000 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 3.250 ευρώ
-Roadshow FTI
Συμμετοχή με παρουσίαση ελληνικών προορισμών στο roadshow του FTI που λαμβάνει χώρα στη Βιέννη για 300 πράκτορες. Νοέμβριος 2015
Συνολικό κόστος 4.000 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 2.000 ευρώ
-Teaserboxes σε flyer
Παραγωγή 12.000 τμχ. FΤΙ flyers για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο με 2 teaserboxes για Ελλάδα κάθε φορά (προσφορά για ελληνικό προορισμό και τοποθέτηση λογοτύπου ΕΟΤ), τα οποία αποστέλλονται σε 1.000 ταξιδιωτικά γραφεία
Συνολικό κόστος 12.000 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 2.000 ευρώ
5. ETI
-Google Display Network
Banner με προσφορές για Ελλάδα και λογότυπο ΕΟΤ σε google ads. (Απρίλιος-Ιούλιος)
Συνολικό κόστος 6.000 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 3.000
6. REWE AUSTRIA TOURISTIK (ITS BILLA REISEN)
-Καταχώρηση σε φυλλάδιο IST Billa Reisen
Ολοσέλιδη καταχώρηση (λογότυπο ΕΟΤ, εικόνα ελληνικού προορισμού) – έκδοση και αποστολή διαφημιστικού φυλλαδίου με προσφορές σε 3,2 εκατομ. νοικοκυριά. Απρίλιος – Ιούνιος 2015 (2 αποστολές φυλλαδίων)
Συνολικό κόστος 51.450 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 12.862
-Online δράση
Τοποθέτηση teaser για Ελλάδα (λογότυπο ΕΟΤ) και δημιουργία landing page για ελληνικούς προορισμούς στην ιστοσελίδα του Billa Reisen https://www.itsbilla.at, με επισκεψιμότητα 130.000 επισκέπτες/μήνα. Απρίλιος-Ιούνιος 2015
Συνολικό κόστος 14.275 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 7.137
Ενέργειες συνδιαφήμισης με tour operator Ελβετίας
1.Hotelplan & Globus Reisen
-Καταχώρηση σε Migros Magazin
Καταχώρηση προσφοράς σε Migros Magazin (γερμανόφωνο), με θέμα την Ελλάδα- ½ σελίδα με 8 προσφορές για ελληνικά νησιά και λογότυπο ΕΟΤ. 1,6 εκατ. αντίτυπα. Μάιος 2015
Συνολικό κόστος 12.176 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 6.088
-Online mailing
Αποστολή mail σε πελατολόγιο Hotelplan, περίπου 5.000 αποδέκτες, (επιλεκτική αποστολή και με κριτήριο να έχει γίνει κράτηση τα τελευταία 2 χρόνια). Μάιος 2015
Συνολικό κόστος 4.950 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 2.475
-Infonet
Banner ΕΟΤ με λογότυπο στο infonet (infonet.hotelplan.ch), την πληροφοριακή πλατφόρμα των πρακτόρων με 3.800 page views το μήνα. Θέμα ελληνικά νησιά με την Holiday Jet και links σε βίντεο ΕΟΤ στο youtube. 2 εβδομάδες, Μάιος
Συνολικό κόστος 2.970 ευρώ Οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ 1.485
Καταχωρήσεις στον αυστριακό τύπο
17.084,55 ευρώ
Περιοδικό Onrail
8.400 ευρώ
Επαγγελματικό περιοδικό Traveller του ομίλου Manstein Zeitschriftenverlagsges.m.b.H.
6.300 ευρώ
Επαγγελματικό περιοδικό TIP του ομίλου Profi Reisen Verlagsgesellschaft m.b.H.
4.200 ευρώ
Επαγγελματικό περιοδικό ΤΑΙ Tourism Industry International του ομίλου TAI Fachzeitungsverlag GmbH
5.292 ευρώ
Επαγγελματικό περιοδικό TOP am Counter του ομίλου TOP Verlags GmbH
3.276 ευρώ
tornosnews.gr