Θέλετε να μετάσχετε σε μια κρουαζιέρα με ένα γιοτ της Μάριοτ; Αυτό μπορεί σύντομα να είναι εφικτό, καθώς η κορυφαία μάρκα πολυτελείας Ritz-Carlton, Marriott International Inc., ανακοίνωσε την Πέμπτη την επέκταση της και στον τομέα της ναυτιλίας.
Στο πλαίσιο της πρόσφατης συλλογής Yacht Ritz-Carlton, το η πεντάστερη “μπράντα” στο χώρο των ξενοδοχείων θα ρίξει στη θάλασσα τρία μικρά, υπερσύγχρονα πλοία με χαλαρά δρομολόγια και ευρύχωρα δωμάτια, καινοτόμο ντιζάιν, που ξαναφέρνουν στο μυαλό μας την παραδοσιακή εμπειρία της κρουαζιέρας. Το μικρό πλοίο θα βγει από το ναυπηγείο στα τέλη του 2019, με κρατήσεις που θα ανοίξουν για τους ενδιαφερόμενους τον επόμενο Μάιο – σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που μια ξενοδοχειακή εταιρεία “χτυπάει” στην ανοικτή θάλασσα.
“Πρέπει να διαφοροποιήσουμε την επιχείρησή μας”, δήλωσε ο επικεφαλής της Ritz-Carlton Ερβέ Ιμλέ στο Bloomberg κατά τη διάρκεια μιας αποκλειστικής παρουσίασης. Μετά από επιτυχημένες επεκτάσεις στον τομέα των επιχειρηματικών κατοικιών, και θερέτρων των έξι αστέρων (τα οποία η Ritz-Carlton λειτουργεί με το έμβλημα Reserve), ο Ιμλέ αναφέρει ότι υπήρχαν άφθονα στοιχεία ποτυ παρότρυναν την νέα επέκταση και στον τομέα της κρουαζιέρας. Ένα βασικό στατιστικό στοιχείο, λέει ότι ο κλάδος κρουαζιερόπλοιων επεκτείνεται κατά μέσο όρο 8,5% κάθε χρόνο από το 1981. Παρά το γεγονός ότι αυξάνεται η ζήτηση, υπήρξαν λίγα νέα πλοία στο πεδίο της υπερ-πολυτέλειας.
Αυτό, σε συνδυασμό με τα στοιχεία που παρέχονται από την εταιρεία, και δείχνουν ότι 400.000 πελάτες των ξενοδοχείων Ritz-Carlton κάνουν κρουαζιέρες, σημαίνει ότι υπάρχει και μια ενσωματωμένη βάση πελατών και μια ισχυρή ευκαιρία μάρκετινγκ στο παιχνίδι. “Χρειαζόμαστε μόνο 12.000 επιβάτες για να γεμίσουμε ένα πλοίο κάθε χρόνο, οπότε αν δεν υπερβούμε το στόχο, θα είμαστε πολύ κοντά σε αυτόν”.