Ειδήσεις

Ενίσχυση και στήριξη σχολικών βιβλιοθηκών από την Περιφέρεια

Ο χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου κ. Χ.Κόκκινος πλαισιωμένος από τους περιφερειακούς συμβούλους κ. Άγγελο Ανανία και Ευστρατίου Χρήστο παρουσίασε σήμερα 24-9-2014 στη Ρόδο σε συνέντευξη τύπου την πρωτοβουλία που αναπτύσσει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου προκειμένου να ενισχύσει και να στηρίξει τις σχολικές βιβλιοθήκες των σχολικών μονάδων (αρχικά Νηπιαγωγείων και Δημοτικών και στη συνέχεια Γυμνασίων και Λυκείων) της Δωδεκανήσου.

Ο κ. Χ. Κόκκινος σε δηλώσεις τόνισε: «Βασικός άξονας της Περιφερειακής Αρχής Νοτίου Αιγαίου είναι η επένδυση στη γνώση που είναι ταυτόχρονα επένδυση στο μέλλον , στη νέα γενιά , αλλά και η απάντηση στην κρίση.

Στηριζόμενοι στον εθελοντισμό και στο φιλότιμο που διακρίνει τους συμπατριώτες μας απευθυνθήκαμε σε βιβλιοπωλεία κα εκδοτικούς οίκους και ζητήσαμε βιβλία , τα οποία διανέμουμε σε σχολικές μονάδες των νησιών μας ξεκινώντας από τα μικρά νησιά της ακριτικής περιοχής μας και συνεχίζοντας στα μεγάλα . Επίσης βιβλία θα δοθούν μέσω του κοινωνικού Παντοπωλείου της Ρόδου σε οικογένειες που αδυνατούν – λόγω της οικονομικής κρίσης – να εφοδιάσουν τα παιδιά τους.

Ευχαριστούμε όσους ανταποκρίθηκαν και θα ανταποκριθούν στην προσπάθεια μας και θα βοηθήσουν στον αγώνα που καταβάλλουμε να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στη γνώση όλα τα παιδιά μας. Η παιδεία είναι δημόσιο αγαθό και οι Δωδεκανήσιοι μαθητές/μαθήτριες, παιδιά της ακριτικής Ελλάδας, δεν είναι μαθητές/μαθήτριες β’ κατηγορίας.

Συνεχίζουμε τη προσπάθεια μας καλύπτοντας κενά και παραλείψεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας από το οποίο ζητάμε επίμονα και περιμένουμε να στείλει επιτέλους εκπαιδευτικούς στα νησιά μας και να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία μας».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου