Ειδήσεις

Στόχοι Σ. Διακοσταματίου: «Η πάταξη της γραφειοκρατίας και η βελτίωση των υπηρεσιών»

Η πάταξη της γραφειοκρατίας και η βελτίωση των υπηρεσιών που θα παρέχονται στους πολίτες,   είναι οι πρώτοι στόχοι του αντιδημάρχου  Διοικητικών κ. Σάββα Διακοσταματίου.
Η καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών  ήταν το αντικείμενο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε χθες στο γραφείο του αντιδημάρχου Διοικητικών.
«Προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε  τη νέα τεχνολογία.  Συζητούμε   για τον τρόπο λειτουργίας των ΚΕΠ και των παιδικών σταθμών. Θα είμαστε έτοιμοι για μια πρώτη δράση την επόμενη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου. Προσπαθούμε να μειώσουμε τον όγκο εργασίας των δημοτικών υπαλλήλων και να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πολίτες. Δεν μπορεί  κλητήρες να μεταφέρουν τις  αιτήσεις των πολιτών  από γραφείο σε γραφείο.  Αυτό είναι  ένα σύστημα εκφοβισμού. Λες και υπάρχει Σουλτάνος ακόμη και οι πολίτες είναι οι ραγιάδες. Η νομοθεσία θα πρέπει να είναι πιο  απλή. Δεν μπορεί να έρχονται οι κλητήρες από τ’ Αφάντου στην πόλη για μια υπογραφή», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Διοικητικών κ. Σάββας Διακοσταματίου και συμπλήρωσε πως διακινούνται τεράστιες ποσότητες χαρτιού γεγονός που έχει μεγάλο  κόστος για το Δήμο.
«Αναζητούμε τρόπους για  να μειώσουμε τον χρόνο εργασίας και το κόστος.   Δεν  μπορεί οι δημοτικοί σύμβουλοι να ζητούν φακέλους με τα θέματα των συνεδριάσεων. Για κάθε συνεδρίαση χρειάζονται τεράστιες ποσότητες χαρτιού. Προτιμώ να αγοράσουμε 47 laptop για να λαμβάνουν  όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι   ηλεκτρονικά δηλαδή  με email τις ημερήσιες διατάξεις και τις εισηγήσεις των θεμάτων. Έτσι θα εκσυγχρονιστούμε και λίγο», δήλωσε ο κ. Σάββας Διακοσταματίου.
Σε ερώτηση σχετικά με την αξιολόγηση ο κ. Διακοσταματίου δήλωσε:
«Έχω δηλώσει ήδη πως την αξιολόγηση την έβαλα στο συρτάρι μου.  Θέλω να προστατευθούν οι εργαζόμενοι του Δήμου από τη λαίλαπα των απολύσεων. Δεν μπορούμε να χάσουμε άλλες δυνάμεις. Χρειάζεται όμως να γίνει ανακατανομή του προσωπικού, ώστε να ενισχυθούν τομείς που δεν λειτουργούν όπως πρέπει . Το ζήτημα δεν είναι ο αριθμός των εργαζόμενων.  Υπηρετούν 1. 386 άτομα στο Δήμο . Είναι ίσως  λίγοι οι υπάλληλοι σε σχέση  με την έκταση του νησιού και τις ανάγκες που υπάρχουν. Αν δεν υπάρχει προσωπικό δεν έχουμε λόγο ύπαρξης και εμείς ».
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Διοικητικών  υπήρχαν στο παρελθόν  μεγάλες  παροχές προς τους πολίτες.
«Ζούσαμε σε άλλη εποχή. Ο Δήμος μπορούσε να κάνει προμήθειες υλικών  χωρίς εξονυχιστικούς ελέγχους. Τώρα θα πρέπει να πάμε σε άλλη λογική και να εφαρμόσουμε ένα διαφορετικό μοντέλο διοίκησης.  Στο εξωτερικό τα πάντα πληρώνονται και υπάρχουν κανόνες.  Σας ρωτώ πληρώνει καμιά αθλητική ομάδα της Ρόδου για το ηλεκτρικό ρεύμα και το νερό στο δημοτικό στάδιο; Όλοι όμως φωνάζουν. Κατανοώ πως το  προσωπικό του Δήμου δεν είναι  ορθά κατανεμημένο. Θα γίνει  η κατανομή των υπαλλήλων  με τρόπο τέτοιο, ώστε να ενισχυθούν οι τομείς που “πονάνε”, δήλωσε ο αντιδήμαρχος Διοικητικών.
Θέματα σχετιζόμενα με την εκπαίδευση συζητήθηκαν στη συνάντηση που είχε χθες το πρωί ο κ. Διακοσταματίου με τον αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Στέργο Παρδαλό.
Με την ιδιότητα του προέδρου του ΔΟΠΑΡ ο κ. Διακοσταματίου δήλωσε πως την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου θα  παρουσιαστεί  η  τελευταία παράσταση «Πλούτος» στο Θέατρο της Μεσαιωνικής Τάφρου.
«Θα τιμηθεί ο κ. Κώστας Βουτσάς για την προσφορά του στην τέχνη τον κινηματογράφο και το θέατρο. Καλώ τον κόσμο να τιμήσει όλους τους καλλιτέχνες που λαμβάνουν μέρος στην παράσταση που πήγε πολύ καλά», δήλωσε ο κ. Διακοσταματίου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου