Κινητικότητα γύρω από τα υποκαταστήματα των πολυεθνικών εταιρειών και των μεγάλων αλυσίδων παρατηρείται το τελευταίο διάστημα στη Ρόδο. Δύο γνωστά brands αποτελούν πλέον παρελθόν για την τοπική αγορά. Συγκεκριμένα το κατάστημα ανδρικής ένδυσης Celio και το κατάστημα γυναικείας ένδυσης Jennyfer που λειτουργούσαν στο εμπορικό κέντρο Cairo Palace, έβαλαν λουκέτο.
Σύμφωνα με επίσημες πηγές, το κλείσιμο των καταστημάτων συνδέεται με τη δραστική μείωση της κερδοφορίας που καθιστούσε τη λειτουργία τους «ασύμφορη».
Τα συγκεκριμένα brands έφθασαν στη Ρόδο το καλοκαίρι του 2017 και αποχωρούν τρία χρόνια μετά! Η εταιρία Jennyfer ιδρύθηκε στη Γαλλία το 1985 και πήρε το όνομά της από την κόρη του ιδιοκτήτη. Η ιδέα να υπάρχει ένα κατάστημα με μοντέρνα ρούχα για κορίτσια σε πολύ προσιτές τιμές υλοποιήθηκε το 1986 με το πρώτο κατάστημα Jennyfer στο Παρίσι.
Η αλυσίδα καταστημάτων «Celio» φημίζεται για την ποιότητα, απλότητα και άνεση της ανδρικής κολεξιόν της. Με περισσότερα από 1000 καταστήματα στη Γαλλία και με διεθνή παρουσία σε πάνω από 55 χώρες παγκοσμίως, η Celio μπορεί θεωρείται ως μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς εταιρίες με έμφαση στο ανδρικό ντύσιμο.
Η εταιρία Jennyfer από την άλλη έφθασε να έχει πάνω από 430 καταστήματα σε 27 χώρες, σε Ευρώπη, Αμερική, Ρωσία και Σαουδική Αραβία. Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα άνοιξε το 2010 στην Αθήνα και ακολούθησαν η Θεσσαλονίκη, η Κέρκυρα, το Αγρίνιο, η Ξάνθη, τα Τρίκαλα, η Κρήτη, καθώς και άλλες μεγάλες πόλεις σε Ελλάδα και Κύπρο. Φαίνεται πώς τα καταστήματα της Ρόδου, είναι τα μόνα που ανήκουν στις αλυσίδες και κλείνουν αυτή την περίοδο στην Ελλάδα.
Και δεν είναι τα πρώτα καταστήματα πολυεθνικών που έβαλαν λουκέτο. Σχεδόν αμέσως μετά την καραντίνα έκλεισε το τοπικό υποκατάστημα της εταιρείας καλλυντικών ειδών INGLOT (περισσότερα από 560 καταστήματα σε 75 χώρες) που είχε ανοίξει μόλις τον Σεπτέμβριο του 2019 στην Πλατεία Κύπρου! Και δεν αποκλείεται και άλλα γνωστά brands (μικρότερα κυρίως) να μην εκπροσωπούνται πλέον στην αγορά της Ρόδου, πράγμα που αναμένεται να αποδειχθεί στους αμέσως επόμενους μήνες.
Η πανδημία του κορωνοϊού έχει επιφέρει σημαντικό πλήγμα στην αγορά. Οι πολυεθνικές οι οποίες είχαν επενδύσει στον τουρισμό και στην αναγνωσιμότητα των brands, έπειτα από μία δύσκολη σεζόν ελέω Covid-19, «ανασυντάσσονται»
Βέβαια, όπως είναι αναμενόμενο και οι ντόπιες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου βλέπουν αβέβαιο το μέλλον τους στην αγορά. «Οι ντόπιες εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να σηκώσουν το βάρος της κρίσης και των οικονομικών απωλειών μόνες τους. Κάποιες αποχωρήσεις είναι αναμενόμενες αφού οι απώλειες των τζίρων είναι πολύ μεγάλες για να διατηρηθεί ο όγκος της αγοράς. Όσοι δεν είχαν απόθεμα για να καλύψουν τα λειτουργικά τους έξοδα, πιθανότατα θα οδηγηθούν στην… έξοδο», δήλωσε ο γενικός γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου, Κώστας Σπανός.
https://www.dimokratiki.gr/24-09-2020/evalan-loyketo-sti-rodo-katastimata-polyethnikon/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.
Έλα καλημέρα σας