Δέκα δημοσιογράφοι από την Αγγλία, τη Γερμανία, τη Δανία και την Πολωνία, επισκέπτονται την Ελλάδα με την πρωτοβουλία και τη διοργάνωση από τον ΕΟΤ ταξιδιού εξοικείωσης για τον καταδυτικό τουρισμό, σε υλοποίηση του στρατηγικού επικοινωνιακού σχεδιασμού της Υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά με στόχο την παγκόσμια προώθηση και προβολή της Ελλάδας ως προορισμό για τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο.
Οι δημοσιογράφοι θα προβάλλουν σε εξειδικευμένα έντυπα του εξωτερικού την Ελλάδα ως καταδυτικό προορισμό και να καλύψουν την εκδήλωση «Ναυάγια Β’ Παγκόσμιου Πολέμου» που πραγματοποιείται στη Σκάλα της Κεφαλονιάς από 25 έως 30 Οκτωβρίου, σε συνεργασία του ΕΟΤ με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον ιδιωτικό τομέα.
Ο ΕΟΤ στηρίζει για δεύτερη χρονιά την εκδήλωση στην Κεφαλονιά, στο πλαίσιο των στοχευμένων ενεργειών για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού για καταδύσεις στην Ευρώπη και την προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών.
Ο καταδυτικός τουρισμός αποτελεί μία από τις δυναμικά αναπτυσσόμενες μορφές τουρισμού παγκοσμίως, με 25 περίπου εκατομμύρια αυτοδύτες, μέση διάρκεια παραμονής ανά ταξίδι 7-10 ημέρες και με ετήσια έσοδα 3,5 – 5 δισ. € σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.
Το 2018 ο ΕΟΤ θα συμμετάσχει στις δύο εξειδικευμένες στον καταδυτικό τουρισμό Διεθνείς Εκθέσεις, Boot στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας και Dema Diving Show στις ΗΠΑ.
.Διαβάστε περισσότερα στο money-tourism.gr