Συνολικά 160 πτήσεις τσάρτερ δέχθηκε η Ρόδος το περασμένο Σαββατοκύριακο με τις οποίες αφίχθησαν 21.000 επισκέπτες συνολικά, ενώ αναχώρησαν 27.600. Από το περασμένο Σαββατοκύριακο άρχισε στην ουσία η αντίστροφη μέτρηση για τη λήξη της τουριστικής σεζόν η αυλαία της οποίας θα πέσει επισήμως στις 12 Νοεμβρίου. Και ενώ άλλοι προορισμοί έχουν ήδη …κατεβάσει ρολά, η Ρόδος συνεχίζει τις υψηλές επιδόσεις στον τουρισμό. Τον Οκτώβριο εκτιμάται ότι οι τουριστικές αφίξεις θα σημειώσουν συνολική αύξηση της τάξης του 3% με τις πληρότητες των ξενοδοχείων να είναι ασυνήθιστα υψηλές για την εποχή!
«Ο Οκτώβριος είναι ένας από τους καλούς μήνες της σεζόν με καλή ροή επισκεπτών και υψηλές πληρότητες για τα δεδομένα της εποχής. Από το προσεχές Σαββατοκύριακο ωστόσο θα αρχίσει να πέφτει η αυλαία της σεζόν. Οι ροές θα μειωθούν. Τα περισσότερα ξενοδοχεία θα κλείσουν το Σαββατοκύριακο 4 και 5 Νοεμβρίου και κάποια λίγα θα μείνουν ανοιχτά μέχρι και τις 12 Νοεμβρίου για να εξυπηρετήσουν τους τελευταίους επισκέπτες της σεζόν. Ασφαλώς και θα υπάρχουν ξενοδοχεία που θα λειτουργούν και αργότερα, καθώς θα συνεχίσει η Ρόδος να δέχεται κάποιες πτήσεις τσάρτερ μέχρι και τα μέσα Δεκεμβρίου», δήλωσε στη «δ» ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου, Γιώργος Ματσίγκος.
Σημείωσε επίσης ότι η σεζόν θα κλείσει με αύξηση περίπου 3% σε ό,τι αφορά στις αφίξεις επισκεπτών, ένα ποσοστό διόλου ευκαταφρόνητο εάν υπολογίσει κανείς την μεγάλη κρίση των πυρκαγιών του Ιουλίου.
«Η τουριστική σεζόν όπως όλα δείχνουν, θα κλείσει με περίπου 2,6 εκατ. επισκέπτες και αύξηση της τάξης του 3% σε σύγκριση με το 2022. Η επίδοση αυτή μόνο θετική μπορεί να χαρακτηριστεί εάν υπολογίσει κανείς τις πυρκαγιές που σημειώθηκαν στο κορύφωμα της τουριστικής περιόδου. Για μία ακόμη φορά, η τουριστική ανάκαμψη της Ρόδου, έπειτα από μία σημαντική κρίση ήταν άμεση. Η Ρόδος άντεξε. Απέδειξε ότι διαθέτει ένα ισχυρό τουριστικό brand, το οποίο στηρίζεται στην αυθεντική φιλοξενία. Ασφαλώς και βοήθησαν το νησί οι τουρ οπερέιτορς και οι αεροπορικές εταιρείες αλλά και οι επιχειρήσεις με τις προσφορές που έκαναν. Τέλος η επιτυχής διαχείριση της κρίσης, ήταν εξίσου σημαντική στην ανάκαμψη της σεζόν», είπε ο κ. Ματσίγκος.
Πλέον όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στο 2024. Ο πόλεμος στο Ισραήλ δημιουργεί ένα ασταθές περιβάλλον στην Ευρώπη και επικρατεί ανησυχία για την τροπή των πραγμάτων και για το πόσο θα μπορούσε να επηρεαστεί ο τουρισμός. Η Ρόδος δείχνει ωστόσο να «τρεντάρει» ψηλά. Συγκαταλέγεται στους προορισμούς που παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση και σε περίπτωση που όλα κυλήσουν ομαλά, εκτιμάται ότι θα πρωταγωνιστεί στο παγκόσμιο τουριστικό στερέωμα για μία ακόμη χρονιά.
Όλες οι τουριστικές τάσεις για το 2024 και οι προοπτικές για τη Ρόδο πρόκειται να παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη εβδομάδα από τη γνωστή εταιρεία ταξιδιωτικής τεχνολογίας expedia σε συνεργασία με το Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου.
https://www.dimokratiki.gr/24-10-2023/me-160-ptiseis-tsarter-afichthisan-sto-nisi-21-000-touristes/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.