Το Burj Khalifa στο Ντουμπάι, η Disneyland στη Φλόριντα, το The Empire State Building στη Νέα Υόρκη, το καθένα εμβληματικό, αλλά και και πολύ ακριβό να το επισκεφθεί κανείς, όταν πρόκειται για εισιτήρια εισόδου. Μια νέα έρευνα από το Club Med αναλύει αν ένα εισιτήριο σε ένα διάσημο αξιοθέατο αξίζει τα λεφτά των τουριστών ή αν είναι απλά υπερτιμημένο.
Η έρευνα εξετάζει 66 από τα πιο δημοφιλή τουριστικά αξιοθέατα του κόσμου, συγκρίνοντας το κόστος εισόδου τους με τη δημοτικότητά τους στα Social Media και κατατάσσει τον κάθε προορισμό με άριστα το 10.
Η Αθήνα, με δημοτικότητα στα Social Media στο 95,3% και εισιτήριο εισόδου στα 20 ευρώ, βρίσκεται στην 13η θέση με σκορ 8,9/10.
Με μια σειρά πλούσια παλάτια και άψογα περιποιημένους κήπους, το Peterhof Grand Palace στην Αγία Πετρούπολη βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, με δημοτικότητα στα Social Media στο 100% και τιμή εισόδου μόλις 6,31 ευρώ.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η λίμνη Great Salt Lake στη Utah των ΗΠΑ, η οποία επίσης σημείωσε καλά αποτελέσματα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η μεγαλύτερη λίμνη αλμυρού νερού στο δυτικό ημισφαίριο είναι ένα φυσικό θαύμα και μια επίσκεψη εκεί κοστίζει μόλις 2,85 ευρώ.
Οι Πυραμίδες της Γκίζας στην Αίγυπτο είναι στην τρίτη θέση ένα εντυπωσιακό online σκορ 93,42% στα Social Media και χαμηλό εισιτήριο (9,05 ευρώ). Τα κινηματογραφικά Rocky Mountains του Κολοράντο στις ΗΠΑ βρίσκονται στην τέταρτη θέση, με το Κολοσσαίο της Ρώμης στην πέμπτη.
Στην άλλη άκρη της κλίμακας τιμών, μια επίσκεψη στο Burj Khalifa του Ντουμπάι είναι 34 φορές πιο ακριβό από τη Great Salt Lake. Το εισιτήριο για να μπει κανείς στο ψηλότερο κτίριο του κόσμου ξεκινά από 97,87 ευρώ -και δεν πάει τον επισκέπτη ούτε μέχρι το υψηλότερο σημείο του κτιρίου.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Disney διαθέτει μερικά από τα πιο ακριβά θεματικά πάρκα στον κόσμο. Το Disneyland Paris χρεώνει 94,14 δολ. (85,23 ευρώ) για ημερήσια πρόσβαση.