Πραγματικό «σπριντ» θα χρειαστεί ώστε να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα για μεταβίβαση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στο σχήμα υπό τη γερμανική Fraport στις 15 Μαρτίου, όπως είχε προγραμματιστεί, έπειτα από απανωτές παρατάσεις. Παρά την καλή διάθεση και των δύο πλευρών, υπάρχουν σοβαρές εκκρεμότητες που καθιστούν σχεδόν αδύνατη την ολοκλήρωση των διαδικασιών, ώστε οι Γερμανοί να πάρουν τα κλειδιά των 14 αεροδρομίων.
Στελέχη που παρακολουθούν το «σίριαλ» με τη σύμβαση παραχώρησης υποστηρίζουν πως οι εκκρεμότητες δεν περιορίζονται στο γνωστό θέμα με τις ιατρικές υπηρεσίες των αεροδρομίων. Πρόκειται και για άλλα τεχνικά ζητήματα, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχουν υπογραφεί και οι τελικές συμβάσεις με όλους τους διεθνείς οργανισμούς που θα «βάλουν πλάτη» για τη χρηματοδότηση της επένδυσης. Το συγκεκριμένο θέμα θεωρείται, πάντως, κλεισμένο.
Είναι χαρακτηριστικό, όμως, πως καμία διεθνής εμπορική τράπεζα δεν συμμετέχει στο χρηματοδοτικό σχήμα που θα «αιμοδοτήσει» τον γερμανικό όμιλο με 1,6 δισ. ευρώ για το εφάπαξ τίμημα της παραχώρησης (1,23 δισ. ευρώ) και τις επενδύσεις (350 εκατ. ευρώ) στα 14 αεροδρόμια.
Στο σχήμα συμμετέχουν η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD), η International Finance Corporation (IFC) της Παγκόσμιας Τράπεζας, η Παρευξείνια Τράπεζα και η Alpha Bank.
euro2day.gr
Το Ελληνικόν κράτος θα χρηματοδοτήσει τους Γερμανούς να αγοράσουν (με τα Ελληνικά χρήματα) τα Ελληνικά αεροδρόμια και τα δάνειο θα τα αποπληρώσουν από τα κέρδη. Οπότε σε μερικές δεκαετίες θα πάρουμε τα χρήματά μας πίσω, κατ ουσίαν όμως θα έχουμε δωρίσει (όχι εμείς, οι υποτιθέμενοι κυβερνώντες και άγνωστον με τι συμφωνίες) τα αεροδρόμιά μας. Αυτό δεν είναι ιδιωτικοποίηση αλλά παραχώρηση στους Γερμανούς. Από την ιστορία δεν λείπει και το μελάνι του οκτάποδος: οι ίδιοι αυτοί που κάνουν το δώρο στους Γερμανούς είναι οι ίδιοι που μιλούν για «Γερμανοτσολιάδες.»
Δηλαδή τα δικά μας λεφτά!!!!!ωραια επένδυση