Τοπικές Ειδήσεις

N. Στεργιόπουλος: «Ο επισκέπτης θέλει να νιώθει ελεύθερος να διαμορφώσει τις διακοπές που ονειρεύεται»

Γράφει ο
Νεκτάριος Καλογήρου

«Ιδιωτικότητα, safety, ευελιξία στο τουριστικό πακέτο, ποιότητα στην παροχή της υπηρεσίας και επένδυση στην απευθείας κράτηση από τον επισκέπτη έστω κι αν αυτή γίνεται στο last minute».
Αυτοί είναι οι άξονες πάνω στους οποίους θα δομηθεί η φετινή τουριστική περίοδος, αλλά και εκείνες που θα έρθουν στα αμέσως προσεχή χρόνια. Η «L & R Hotels», με 92 ξενοδοχεία στη διάθεσή της, μεταξύ των οποίων το Hilton του Λονδίνου, το Exelcior της Βενετίας, το Titania της Αθήνας και το  της Ρόδου έχει εντοπίσει τις νέες τάσεις της τουριστικής βιομηχανίας και επενδύει σε αυτές. Ο γενικός διευθυντής του Rhodes Bay και των Elite Suites by Rhodes Bay κ. Νίκος Στεργιόπουλος μίλησε στη «δημοκρατική», για όλα εκείνα που μέρα με την ημέρα εξειδικεύονται.
«Εκείνο που αναδύεται ως μια όλο και αυξανόμενη τάση του σύγχρονου επισκέπτη είναι να νιώθει ελεύθερος, να νιώθει ότι εκείνος έχει τον έλεγχο των επιλογών του» περιγράφει ο κ. Νίκος Στεργιόπουλος και εξηγεί: «ο επισκέπτης θέλει να ξεφεύγει από το “τουριστικό πακέτο”, θέλει για παράδειγμα να συνδυάσει τη Ρόδο με την Κω κι εμείς προσαρμοζόμαστε ώστε να ικανοποιήσουμε αυτή του την ανάγκη. Το ίδιο έχουν ήδη αρχίσει να κάνουν και οι tour operators, οι οποίοι στις πτήσεις τσάρτερ έχουν αρχίσει να προσφέρουν τη δυνατότητα αγοράς μόνο του transfer προς τον προορισμό και αφήνουν στον επισκέπτη το ελεύθερο να διαμορφώσει το περιεχόμενο των διακοπών που ονειρεύεται».
Όλο και αυξανόμενη τάση είναι κι εκείνη που θέλει τις κρατήσεις δωματίων να γίνονται στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή. «Είναι ένας πραγματικός πόλεμος νεύρων, όμως, για ένα καλά οργανωμένο ξενοδοχείο, το last minute δεν είναι πρόβλημα».
Η μεγάλη «δεξαμενή»
των μεμονωμένων
επισκεπτών
Αυτή η κατηγορία των επισκεπτών επιδιώκει να έχει ιδιωτικότητα και είναι μια ανάγκη που έγινε ακόμα πιο επιτακτική λόγω του Covid19. Έτσι, κοντά στην ιδιωτικότητα γεννήθηκε το αίτημα για «safety». Ο συνδυασμός των δύο επιζητείται από όλο και περισσότερους ταξιδιώτες, οι οποίοι μάλιστα δεν προβληματίζονται στο να πληρώσουν ακόμα και το διπλάσιο της τιμής διανυκτέρευσης, προκειμένου να έχουν εκείνα που θέλουν.
Βέβαια η ικανοποίηση μιας τέτοιας ανάγκης δεν είναι τόσο απλή. Για παράδειγμα στο Rhodes Bay, μεταξύ των άλλων αναβαθμίσεων, έχει προστεθεί στη μονάδα μια ολόκληρη νέα πτέρυγα που φέρει το όνομα Elite Suites by Rhodes bay. Η πτέρυγα διαθέτει δική της ξεχωριστή ρεσεψιόν που οδηγεί σε 35 sea view σουίτες με ατομική πισίνα κι ένα υπερσύγχρονο Spa.
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα ο κ. Νίκος Στεργιόπουλος ξεκαθάρισε ότι «ναι, είναι μεγάλη η “δεξαμενή” των μεμονωμένων επισκεπτών, όμως το να διεκδικείς κρατήσεις από αυτή την κατηγορία των επισκεπτών χρειάζεται αφοσίωση στη δουλειά, προσφορά απολύτως ποιοτικών υπηρεσιών, διαρκή έλεγχο των direct bookings καναλιών κι ένα προορισμό να προκαλεί τα θέλω τους. Ο επισκέπτης από τα direct κανάλια ζητά κυρίως bed and breakfast και περισσότερο ‘προορισμό’. Η εξωξενοδοχειακή αγορά δουλεύει με αυτή την κατηγορία επισκεπτών».
Στο σημείο αυτό ο γενικός διευθυντής του Rhodes Bay και των Elite Suites by Rhodes Bay τόνισε ότι «λείπουν από το νησί προγραμματισμένα events. Ποιες είναι άραγε οι εκδηλώσεις που προγραμματίζονται για το καλοκαίρι; Δεν αναφέρομαι στο φετινό καλοκαίρι που επηρεάζεται από την υγειονομική κατάσταση, αλλά γενικά στις σεζόν. Λείπουν οι εκδηλώσεις που αναδεικνύουν τον υπέροχο προορισμό μας, λείπουν οι δραστηριότητες που εμείς, τα στελέχη όλων των ξενοδοχείων θα τα εντάξουμε στην προβολή μας, θα τα καταχωρήσουμε στα site μας και με τον τρόπο αυτό θα προσκαλέσουμε επισκέπτες που θα προσφέρουν ακόμα περισσότερα στην τοπική οικονομία».
Η όλη νέα τάση συνιστά επίσης μια μεγάλη ευκαιρία για τα πολύ μικρά καταλύματα. Αυτά έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν απολύτως εξατομικευμένες υπηρεσίες και η νέα εποχή τους δίνει τη χρυσή ευκαιρία να αναδειχθούν.
Η νέα εποχή του Rhodes Bay,
υπό την ομπρέλα
των «L&R Hotels»
Ο όμιλος «L&R Hotels» διαθέτει σήμερα στο πορτοφόλιό του 92 ξενοδοχεία συνολικής δυναμικότητας 17.000 δωματίων σε Ευρώπη, Αμερική και Καραϊβική. Στην τουριστική αγορά της Ελλάδας εισήλθε μόλις πριν από λίγα χρόνια με την εξαγορά του ξενοδοχείου Rhodes Bay (τότε Amathus), ακολούθησε η εξαγορά του ξενοδοχείου Titania στο κέντρο της Αθήνας και συνεχίζει κατασκευάζοντας μια νέα μονάδα καταλυμάτων πολυτελείας στη Μύκονο.
Η Ελλάδα είναι ένας εμβληματικός προορισμός και η συνολική στροφή στην ποιότητα είναι για τους σύγχρονους επαγγελματίες του τουρισμού το μεγάλο ζητούμενο.
«Το πρώτο μας ζητούμενο δεν είναι η πληρότητα του ξενοδοχείου, αλλά το να δούμε η προσφορά του δωματίου με ποιες παροχές μπορεί να συνδυαστεί», περιγράφει στη «δ» ο κ. Νίκος Στεργιόπουλος. «Το κέρδος για την επιχείρηση δεν έρχεται μέσα από τον περιορισμό των δαπανών για παροχές προς τον επισκέπτη. Απεναντίας, όσο πιο πολύ επενδύουμε στις ποιοτικές μας παροχές, τόσο πιο πολύ τον κερδίζουμε. Αυτή άλλωστε είναι και η φιλοσοφία του ομίλου ‘L&R Hotels’ συνολικά».
Η στρατηγική ανάπτυξης του Rhodes Bay και των Elite Suites by Rhodes Bay επικεντρώνεται σε μια σταθερή ετήσια αύξηση των απευθείας κρατήσεων, που οδηγούν σε μικρά, αλλά σταθερά κέρδη που συνεχίζονται σε βάθος χρόνου.
Ανάπτυξη παράλληλα
με την περιβαλλοντική
ευαισθητοποίηση
Το έτος 2020 για το Rhodes Bay και το Elite Suites by Rhodes Bay ήταν μια καλή χρονιά από τη σκοπιά της έμπρακτης στροφής προς το περιβάλλον. «Στη διάρκεια του περασμένου έτους δουλέψαμε συντονισμένα, έχοντας ειλικρινή ευαισθησία στα θέματα περιβάλλοντος κι έτσι επιτύχαμε να κερδίσουμε τόσο την αναγνώριση Travelife για τις πρακτικές αειφορίας που υλοποιούμε, διεκδικήσαμε και πήραμε την ‘Blue Flag’ από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Γαλάζιες Σημαίες και επίσης επιτύχαμε και είμαστε υπερήφανοι “Forest Ambassador” συμμετέχοντας στο πρόγραμμα υιοθεσίας δέντρων στις καμένες δασικές εκτάσεις που υλοποιεί η επιχείρηση κοινωνικής ωφέλειας “Για τη φύση”» περιέγραψε προς τη “δ” η κα. Τότα Ρούσσου, στέλεχος στη μονάδα Rhodes Bay – Elite Suites by Rhodes Bay. Η ίδια εξήγησε ότι «το φυσικό περιβάλλον βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας. Με κάθε ευκαιρία υλοποιούμε δράσεις και αυτό οι επισκέπτες μας το βλέπουν, το αναγνωρίζουν και το επικροτούν».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου