Τοπικές Ειδήσεις

Η Στήριξις Τεχνική Α.Ε. ανάδοχος του έργου της αναπλάσεως της παραλιακής ζώνης

Με την υπ’ αριθμ. 249/2023 πράξη του Ε’ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου δόθηκε το «πράσινο φως» για την υπογραφή του σχεδίου σύμβασης, μεταξύ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου και του οικονομικού φορέα «ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.», για την εκτέλεση του έργου «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΖΩΝΗΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΠΥΛΗ ΜΕΧΡΙ ΛΙΜΕΝΑ ΑΚΑΝΤΙΑΣ (ΤΜΗΜΑ A – ΣΤ)».
Η πράξη κοινοποιήθηκε στο Λιμενικό Ταμείο την 28η Απριλίου 2023 και είναι πλέον θέμα ημερών η υπογραφή της συμβάσεως του ταλαιπωρημένου αυτού έργου που αναμένεται να δώσει μια νέα πνοή στο παραλιακό μέτωπο της πόλεως Ρόδου.
Η εταιρεία ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ, ορίστηκε ανάδοχος, μετά τη λήξη της ισχύος της προσφοράς της αναδόχου εταιρείας «Φ. ΑΛΑΒΕΡΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».
Η ανάδοχος εταιρεία, μετά τη λήξη της σχετικής προθεσμίας, δεν δέχθηκε να παρατείνει χρονικά την ισχύ της οικονομικής προσφοράς και της εγγυητικής επιστολής.
Σύμφωνα με την διαδικασία, από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου, ρωτήθηκαν όλες οι εταιρείες που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό αν επιθυμούν να παρατείνουν την χρονική ισχύ της οικονομικής προσφοράς τους και της εγγυητικής επιστολής συμμετοχής που είχαν καταθέσει και η εταιρεία ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ η οποία ήρθε δεύτερη κατά σειρά μειοδοσίας, απάντησε θετικά.
Ειδικότερα, στις 21-2-2022 εγκρίθηκε με απόφαση του Δ.Σ. του ΔΛΤΝΔ το πρακτικό του ηλεκτρονικού διαγωνισμού του έργου με την οποία ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος η τεχνική εταιρεία «Φ. ΑΛΑΒΕΡΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ». Στις 27-04-2022 εγκρίθηκε και το πρακτικό ΙΙ του ηλεκτρονικού διαγωνισμού του έργου.
Στις 15-7-2022 κοινοποιήθηκε στο ΔΛΤΝΔ η 552/2022 Πράξη του Ε Κλιμακίου τον Ελεγκτικού Συνεδρίου σύμφωνα με την οποία η Υπηρεσία μπορούσε να προχωρήσει στην υπογραφή της σύμβασης εκτέλεσης του έργου με την ανάδοχο εταιρεία.
Στις 17-3-2022 η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου ζήτησε να συνταχθεί Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του λιμένα Ρόδου προκειμένου να χορηγηθεί η άδεια εκτέλεσης του έργου.
Στις 7-10-2022 έληξε η ισχύς της προσφοράς της αναδόχου εταιρείας «Φ. ΑΛΑΒΕΡΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ»
Στις 30-9-2022 μέσω του συστήματος ΕΣΗΔΗΣ ρωτήθηκε η ανάδοχος εταιρεία αν επιθυμεί να παρατείνει την χρονική ισχύ της οικονομικής προσφοράς και της εγγυητικής επιστολής συμμετοχής που είχε καταθέσει στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, σύμφωνα με τα άρθρα 15 και 19 της διακήρυξης του έργου.
Στις 05-10-2022 μέσω του συστήματος ρωτήθηκαν όλες οι εταιρείες που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό αν επιθυμούν να παρατείνουν την χρονική ισχύ της οικονομικής προσφοράς τους και της εγγυητικής επιστολής συμμετοχής που είχαν καταθέσει.
Στις 06-10-2022 μέσω του συστήματος η εταιρεία ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ η οποία ήρθε δεύτερη κατά σειρά μειοδοσίας δέχθηκε να παρατείνει χρονικά την ισχύ, τόσο της οικονομικής προσφοράς, όσο και της εγγυητικής επιστολής. Επίσης, θετικά απάντησαν και άλλες εταιρείες που είχαν πάρει μέρος στον διαγωνισμό.
Στις 4-11-2022 μέσω του συστήματος ΕΣΗΔΗΣ η ανάδοχος εταιρεία απάντησε ότι δεν ενδιαφέρεται να παρατείνει την ισχύ, τόσο της οικονομικής προσφοράς, όσο και της εγγυητικής επιστολής.
Κατόπιν αυτού, το Δ.Σ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, με απόφασή του έκανε δεκτή την άρνηση της αναδόχου εταιρείας «Φ. ΑΛΑΒΕΡΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» να παρατείνει χρονικά την ισχύ τόσο της οικονομικής προσφοράς, όσο και της εγγυητικής επιστολής και επιπλέον αποφάσισε να μην καταπέσει η εγγυητική επιστολή συμμετοχής της και να της επιστραφεί λόγω μη υπαιτιότητας της εταιρείας.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο διαιρέθηκε σε 6 τομείς ανάλογα με το είδος της επέμβασης (ΤΟΜΕΙΣ Α-Β, Β-Γ, Γ-Δ, Δ-Ε, Ε-ΣΤ, ΣΤ-Ζ) και εκτός της κατασκευής του ξύλινου πεζόδρομου και του ποδηλατόδρομου, περιλαμβάνει την ανάπλαση της Θαλασσινής Πύλης, και των υπαίθριων χώρων αναψυχής που προκύπτουν από την κατάργηση του τμήματος της παραλιακής οδού στη θέση του Προμαχώνα της Ακτής Προμηθέως.
Να σημειωθεί ότι το έργο εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2014 – 2020», με απόφαση του περιφερειάρχη, Γιώργου Χατζημάρκου.
Περιλαμβάνεται στις δράσεις της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπλασης (ΣΒΑΑ) του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Νοτίου Αιγαίου, του οποίου οι συνολικοί πόροι για τον παραπάνω στόχο διατέθηκαν στον Δήμο Ρόδου με πρωτοβουλία του περιφερειάρχη, ούτως ώστε να καταστεί δυνατή η υλοποίηση του έργου αυτού που αναμορφώνει και αναβαθμίζει την παραλιακή ζώνη της πόλεως Ρόδου. Το έργο «Ανάπλαση παραλιακής ζώνης από Θαλασσινή Πύλη μέχρι λιμένα Ακαντιάς – Τμήμα Α-ΣΤ», αποτελεί υποέργο της Πράξης «Επέκταση ξύλινου πεζόδρομου επί της οδού Αυστραλίας έως το λιμάνι Ακαντιάς Ρόδου», συνολικού προϋπολογισμού 1.250.000,00 €.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου