Τοπικές Ειδήσεις

Στη μάχη των εντυπώσεων τα προεκλογικά σποτ των κομμάτων

Λιγότερο από δυόμιση εβδομάδες πριν το άνοιγμα της κάλπης των ευρωεκλογών και στη μάχη των εντυπώσεων έχουν πέσει τα κόμματα με τα προεκλογικά σποτ που απευθύνονται στους ψηφοφόρους της 9ης Ιουνίου, ψάχνοντας ευρηματικούς τρόπους οι εταιρίες διαφήμισης και μάρκετινγκ και τα επικοινωνιακά επιτελεία για να παρουσιάσουν σε λίγα λεπτά το πιο «πιασάρικο» μήνυμα που θα αγγίξει τον πολίτη μέσα από τους τηλεοπτικούς δέκτες και τα social media.
Ο στόχος είναι κοινός: ποιος θα κερδίσει την ψήφο! Ποντάρουν στις έξυπνες και γρήγορες ατάκες με σύγχρονα κοινωνικά μηνύματα και πλάνα που εντυπωσιάζουν.

Το νέο σποτ της ΝΔ: «Δύναμη στην Ευρώπη, σημαίνει και δύναμη για την Ελλάδα»
Νέο προεκλογικό σποτ έδωσε στη δημοσιότητα η ΝΔ, με πρωταγωνιστή τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη. Άλλωστε το δυνατό «χαρτί» της ΝΔ, είναι ο ίδιος ο πρόεδρος της. Στο σποτ, ο κ. Μητσοτάκης αναφέρεται στο διακύβευμα των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου, σημειώνει ότι πριν από 10 χρόνια η θέση της χώρα μας στην ΕΕ ήταν σε κίνδυνο και σήμερα όλα έχουν αλλάξει. «Τα επόμενα χρόνια στην Ευρώπη θα παρθούν σημαντικές αποφάσεις για μεταναστευτικό, αγροτική πολιτική και κοινή άμυνα» αναφέρει στο μήνυμά του ο πρόεδρος της ΝΔ και προσθέτει ότι πρέπει να εδραιώσουμε τη θωράκιση της χώρας αλλά και να διεκδικήσουμε μεγαλύτερη ευημερία για όλες και για όλους.
Αναλυτικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρει:
«Πριν από 10 χρόνια η θέση μας στην Ευρώπη κινδύνευε. Σήμερα όλα έχουν αλλάξει. Τα ελληνικά σύνορα έγιναν στην πράξη σύνορα της ΕΕ, με σκληρή δουλειά εξασφαλίσαμε περισσότερους πόρους για την πατρίδα μας. Η φωνή μας έχει βάρος και κύρος στις Βρυξέλλες. Τα επόμενα χρόνια εδώ θα παρθούν σημαντικές αποφάσεις. Μεταναστευτικό, αγροτική πολιτική, κοινή άμυνα. Μέσα σε ένα δύσκολο κόσμο πολέμων και απειλών, πρέπει να εδραιώσουμε τη θωράκιση της χώρας αλλά και να διεκδικήσουμε μεγαλύτερη ευημερία για όλες και για όλους. Δύναμη στην Ευρώπη σημαίνει και δύναμη στην Ελλάδα. Γι’ αυτό οι ευρωεκλογές είναι πολύ σημαντικές. Στις 9 Ιουνίου κάνουμε μαζί ακόμα ένα βήμα μπροστά. Και ερχόμαστε σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη».

ΣΥΡΙΖΑ – Πρωταγωνιστής ο Κασσελάκης
Στη δημοσιότητα δόθηκαν προ εβδομάδος τα τρία πρώτα τηλεοπτικά σποτ του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία που έχουν ως πρωταγωνιστή τον πρόεδρο του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Στέφανο Κασσελάκη.
Η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ πλαισιώνεται από το σύνθημα «Καλύτερη Ζωή Τώρα». Τα τρία πρώτα σποτ αφορούν τα θέματα της υγείας, της φορολογίας και της ακρίβειας, με τον Στέφανο Κασσελάκη να αναφέρεται στις θέσεις του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Είναι τα πρώτα μιας ολόκληρης σειράς, που θα ακολουθήσουν, με σκοπό την πληρέστερη ενημέρωση του ελληνικού λαού για τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Το ΚΚΕ
Το νέο σποτ του ΚΚΕ είναι με τίτλο «Ευρωεκλογές 2024. Οι Έλληνες μετανάστες, ψηφίζουμε KKE», με πρόσωπα Ελλήνων που ζουν σε διάφορα μέρη του πλανήτη, πλάνα από απεργίες, κινητοποιήσεις, τρακτέρ και τον γραμματέα του κόμματος Δημήτρη Κουτσούμπα.

Πλεύση Ελευθερίας: Θέλεις Ζωή και στην Ευρωβουλή;
«Θέλεις Ζωή και στην Ευρωβουλή;» και «Δεν κοιτάμε ούτε Αριστερά, ούτε Δεξιά, κοιτάμε Μπροστά!» είναι τα συνθήματα που κυριαρχούν στο ιδιαίτερο προεκλογικό βίντεο που επιδιώκει να πείσει τους πολίτες κάθε ηλικίας να πάνε στις κάλπες της 9ης Ιουνίου. Με κοινωνικά μηνύματα και έναν σύντομο απολογισμό της κοινοβουλευτικής δραστηριότητας των έξι βουλευτών της, η Ζωή Κωνσταντοπούλου έρχεται με ένα προεκλογικό βίντεο στην τελική ευθεία των ευρωεκλογών. Στην εισαγωγή του 10λεπτου βίντεο, σημειώνει χαρακτηριστικά: «Εμείς στην Πλεύση Ελευθερίας θα συνεχίσουμε να σας ενοχλούμε» δίνοντας έμφαση στην 10μηνη αδιάκοπη παρουσία της κοινοβουλευτικής ομάδας της Πλεύσης Ελευθερίας με πάνω από 800 ουσιαστικές παρεμβάσεις.
Στο βίντεο, δίνεται φωνή και στους έξι βουλευτές που αγωνίζονται με καθημερινές παρεμβάσεις για σημαντικά θέματα όπως η ενίσχυση των καλλιτεχνών, η αντιμετώπιση της έμφυλης βίας, η θεμελίωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η καλή και ποιοτική παιδεία, η διεκδίκηση της επιστροφής των γλυπτών του Παρθενώνα, η επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.

Η Νέα Αριστερά
Το κεντρικό προεκλογικό σποτ της Νέας Αριστεράς, που έχει τίτλο «Δώσε φωνή στο δίκιο σου», συνοψίζει με σύγχρονη αισθητική το περιεχόμενο της προεκλογικής εκστρατείας της Νέα Αριστεράς. Από τον πρόεδρο της Κ.Ο. της Νέας Αριστεράς Αλέξη Χαρίτση, τον Νίκο Βούτση, το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς, έως τη Χριστίνα Μανουσίδου, τη νέα φοιτήτρια και εργαζόμενη στην εστίαση απαντούν: Τι σημαίνει σήμερα Αριστερά; Το σποτ αναδεικνύει τα βασικά κοινωνικά αιτήματα: αυξήσεις των μισθών, αντιμετώπιση της ακρίβειας, πτώση των ενοικίων, ποιοτική δημόσια Υγεία και Παιδεία, απονομή δικαιοσύνης και υπεράσπιση της ειρήνης
«Οι πολίτες αξίζουν και δικαιούνται περισσότερα από αυτά που τους αφήνει η πολιτική Μητσοτάκη. Και θα το πουν και στην κάλπη.Στις 9 Ιούνη δίνουμε φωνή στο δίκιο μας, ψηφίζουμε Νέα Αριστερά» αναφέρει το κόμμα.

Η Ελληνική Λύση
Το προεκλογικό σποτ για την Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου πλασάρει ότι είμαστε μια χώρα βουτηγμένη στα σκάνδαλα, με βρώμικες Κυβερνήσεις και ακόμα πιο «βρώμικους» πρωθυπουργούς.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ: «Είμαστε Έλληνες στην Ενωμένη Ευρώπη»
Με ένα σποτ που σύνθημά του έχει «Είμαστε το Κέντρο», ο πρόεδρος των Δημοκρατών, Ανδρέας Λοβέρδος καλεί τους πολίτες να εμπιστευτούν το κόμμα του στις Ευρωεκλογές, γιατί «μπορούν, γιατί είναι Έλληνες στην Ενωμένη Ευρώπη». Στο σποτ υπάρχουν ιστορικές αναφορές στον Ελευθέριο Βενιζέλο, τον Γεώργιο Παπανδρέου και τον Χαρίλαο Τρικούπη με τον κ. Λοβέρδο να υποστηρίζει ότι «οι Δημοκράτες θέλουν να συνεχίσουν την ιστορία της μεγάλης Δημοκρατικής Παράταξης».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου