Σε Ιστορία και Πληροφορική εξετάστηκαν χθες στο πλαίσιο των πανελληνίων εξετάσεων οι υποψήφιοι των ΓΕΛ. Σε γενικές γραμμές τα θέματα της Ιστορίας χαρακτηρίζονται βατά, χωρίς να εμπεριέχουν «παγίδες». Ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές δεν δυσκολεύτηκαν να επιτύχουν υψηλή βαθμολογία.
Αντίστοιχα τα θέματα της Πληροφορικής κρίθηκαν αναμενόμενα χωρίς παγίδες και σοβαρές δυσκολίες. Σχετικά με τα θέματα της πληροφορικής, ο καθηγητής των φροντιστηρίων «Ορόσημο» Αντώνης Παλαιού δήλωσε τα εξής: “Τα θέματα στο μάθημα της Πληροφορικής ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια, διαβαθμισμένης δυσκολίας και κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης. Τα θέματα Α και Β ήταν λίγο πιο δύσκολα από τα περσινά, ενώ το θέμα Γ’ παρουσίαζε μεγαλύτερη δυσκολία. Τέλος, το θέμα Δ’ κινήθηκε σε παρόμοια επίπεδα με την προηγούμενη χρονιά. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτούσε το ερώτημα Γ2’ ώστε να αποφευχθεί τυχόν λάθος. Γενικά, οι μαθητές που είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα σε όλη την ύλη δεν πιστεύω ότι αντιμετώπισαν ιδιαίτερα προβλήματα”.
Τι δήλωσαν οι μαθητές:
Μίκα Πεζουβάνη
Βρήκα τα θέματα εύκολα. Δεν με δυσκόλεψαν καθόλου προσωπικά. Θεωρώ ότι έγραψα καλά… Δεν υπήρχαν θέματα SOS στη συγκεκριμένη περίπτωση! Χρειαζόταν απλά μία σχετικά καλή προετοιμασία.
Αντώνης Ρουσέτος
Τα θέματα δεν θα έλεγα ότι ήταν πολύ εύκολα! Πιστεύω όμως ότι πολλοί θα έχουν γράψει αρκετά καλά! Η θεωρία ήταν το ευκολότερο κομμάτι της εξέτασης. Τα προγράμματα, αν και μη αναμενόμενα, ήταν διαχειρίσιμα.
Δημήτρης Μυρισιώτης
Τα θέματα ήταν αρκετά εύκολα και λογικά. Θα μπορούσε καθένας να γράψει. Το τρίτο και τέταρτο θέμα ήταν κάπως πιο δύσκολα. Αν αφιέρωνες όμως κάποιο χρόνο και το έβλεπες με ψυχραιμία, θα μπορούσες να γράψεις.
Ραφαέλα Μετσάη
Ήταν πολύ πιο εύκολα από αυτά που περιμέναμε τα θέματα της ιστορίας. Οι ερωτήσεις κατανοητές και απλές, επίσης οι πηγές εύκολες. Γενικώς ήταν απλά πράγματα που θα μπορούσε να απαντήσει με ευκολία, όποιος είχε προετοιμαστεί κατάλληλα.
Σεβαστός Φιλίππου
Ήταν εύκολα τα θέματα της πληροφορικής. Ευκολότερα από αυτά που περίμενα. Το Δ’ θέμα ήταν ίσως το πιο απαιτητικό απ’ όλα. Γενικώς όμως δεν θα έλεγα ότι ήταν υψηλός ο βαθμός δυσκολίας στο συγκεκριμένο μάθημα.
Ιωάννα Δερδελάκου
Μπορώ να πω ότι ήταν εύκολα τα θέματα της ιστορίας. Οι πηγές ήταν κατανοητές και νομίζω ότι ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορούσε να προσεγγίσει εύκολα το άριστα.
Άγγελος Σκούρας
Προσωπικά δυσκολεύτηκα στην πληροφορική. Βέβαια το συγκεκριμένο μάθημα δεν είναι το φόρτε μου. Ενδεχομένως να μην ήταν τόσο δύσκολα τα θέματα. Παίζει όμως μεγάλο ρόλο το διάβασμα και η έφεση στην πληροφορική.
Νίκος Πανηγύρης
Για ένα καλά προετοιμασμένο μαθητή τα θέματα της πληροφορικής ήταν βατά. Προσωπικά δυσκολεύτηκα, θεωρώ όμως ότι έκανα το καλύτερο δυνατό!
Νίκος-Ραφαήλ Κάβουρας
Τα θέματα της ιστορίας ήταν εύκολα. Ήταν βατά για όποιον είχε διαβάσει. Τα θέματα της κοινωνιολογίας ήταν δυσκολότερα. Πιστεύω ότι σε αυτό το μάθημα οι περισσότεροι τα πήγαν καλύτερα…
Άρης Κωσταδήμας
Πιστεύω ότι μετά το μάθημα της πληροφορικής, θέτω γερές βάσεις για την εισαγωγή μου στην ΑΣΟΕΕ. Εύκολα ήταν τα θέματα, πέρα από ένα ερώτημα στο τέταρτο θέμα!
Παναγιώτης Βακιρτζής
Είμαι ευχαριστημένος από τα θέματα της πληροφορικής. Ήταν εύκολα και βατά! Θέλω να περάσω στην ΑΣΤΕΡ και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω!
Αντώνης Κωνσταντάκης
Τα θέματα ήταν εύκολα. Δεν υπήρχε κάτι που δεν είχαμε δουλέψει πριν και δεν είχαμε ξαναδεί! Για τους καλούς μαθητές ήταν αρκετά εύκολα τα θέματα γι’ αυτούς που δεν είχαν προετοιμαστεί τόσο καλά, μπορώ να πω ότι ήταν βατά.
Χριστόφορος Κοκκάρης
Τα θέματα ήταν εύκολα για όσους διάβασαν επιμελώς. Εύκολα θα μπορούσε να προσεγγίσει το άριστα όποιος είχε κάνει την ανάλογη προετοιμασία. Οι υπόλοιποι δυσκολεύτηκαν περισσότερο.
Κωνσταντίνος Φτακλάκης
Εύκολα ήταν τα θέματα της πληροφορικής πέρα από το τέταρτο θέμα. Ένα καλό βαθμό θα μπορούσε να τον πάρει όποιος είχε προετοιμαστεί κατάλληλα.
Κωνσταντίνος Βαρδάκης
Τα θέματα της ιστορίας ήταν ευκολότερα από αυτά που περίμενα. Είμαι ικανοποιημένος από την απόδοσή μου σε ένα μάθημα σαν την ιστορία που έχει πάντα αυξημένο βαθμό δυσκολίας. Χρειαζόταν ιδιαίτερα καλή προετοιμασία και μπορώ να πω ότι με βοήθησε το γεγονός ότι είχα περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μου για μελέτη κατά την περίοδο της καραντίνας.