Στο νομοσχέδιο για την απλοποίηση των διαδικασιών σύστασης επιχειρήσεων συμπεριλαμβάνονται και διατάξεις για τις εκπτώσεις- προσφορές, το ψωμί κ.α.
Σε σχέση με τις εκπτώσεις, θεσμοθετείται για πρώτη φορά η έννοια της λεγόμενης «εκποίησης» ή «εκκαθάρισης» όπως διαφημίζονται συχνά, του συνόλου των προϊόντων που διαθέτει μια εμπορική επιχείρηση.
Συγκεκριμένα, με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη και μετά από γνώμη των Δήμων, των εμπορικών και επαγγελματικών οργανώσεων της οικείας Περιφερειακής Ενότητας, μπορεί να ορίζεται μία περίοδος προσφορών ανά δύο έτη, με μέγιστη χρονική διάρκεια ένα μήνα, κατά την οποία επιτρέπεται η προσφορά του συνόλου των ειδών που διαθέτει κάθε κατάστημα.
Για τις προσφορές εισάγεται υποχρέωση σαφούς αναγραφής της αρχικής και της νέας μειωμένης τιμής των προϊόντων που διατίθενται σε προσφορά, με αναφορά στην κατάλληλη μονάδα μέτρησης ανά προϊόν (βάρος, όγκος, τεμάχιο κτλ). Παραμένει επίσης ο περιορισμός σύμφωνα με τον οποίο δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το 50% του συνόλου των ειδών που διαθέτει κάθε κατάστημα (ως είδος νοείται ο κάθε κωδικός προϊόντος που πωλείται στην επιχείρηση).
Η ρύθμιση για το ψωμί εισάγει την έννοια του παραδοσιακού άρτου και του παραδοσιακού φούρνου ή αρτοποιείου, που επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται από τις εγκαταστάσεις όπου η διαδικασία ξεκινά από την επιλογή των πρώτων υλών, το ζύμωμα της ζύμης, η οποία δεν έχει προηγουμένως υποβληθεί σε κατάψυξη, ταχεία κατάψυξη, ή ανάλογη διαδικασία συντήρησης, την εξέλιξη της ζύμης μέχρι την πλήρη μορφοποίησή της και καταλήγει στο ψήσιμο. Συνεπώς ο χαρακτηρισμός «παραδοσιακό» δεν θα μπορεί να χρησιμοποιείται από τις θερμές γωνιές όπου το ψωμί παράγεται με το ψήσιμο κατεψυγμένης ζύμης.
enikonomia.gr