Κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ Νότιας Δωδεκανήσου, αποτελούμενο από τους Αντώνη Αποστολίδη, Συντονιστή της Ν.Ε., Βασίλη Καραγιάννη, Υπεύθυνο Παιδείας και Γιώτα Γιαννακοπούλου, συνεργάτιδα του βουλευτή Νεκτάριου Σαντορινιού, επισκέφθηκε τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου και συναντήθηκε με τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ.κ. Χαράλαμπο Ψαρρά και Ιωάννη Παπαδομαρκάκη, αντίστοιχα.
Στις συναντήσεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε πολύ καλό κλίμα, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης ενημέρωσαν τους εκπροσώπους του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, για τις προσπάθειες που καταβάλουν οι υπηρεσίες τους προκειμένου να ανταποκριθούν στις δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας. Συνεχείς είναι οι διαδικτυακές συσκέψεις των στελεχών της εκπαίδευσης προκειμένου να ανοίξουν δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια μετά τις εορτές του Πάσχα, με τους καλύτερους δυνατούς όρους, ενόψει και της παράτασης της σχολικής χρονιάς. Ενώ την ίδια στιγμή, εξελίσσονται οι διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών.
Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι του κόμματος επεσήμαναν στους δύο Διευθυντές Εκπαίδευσης της περιοχής μας, την απόλυτη αντίθεση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στην κυβερνητική πολιτική, και στον τομέα της παιδείας, με την πρωτοφανή έλλειψη ουσιαστικών μέτρων προστασίας κατά της πανδημίας. Επισήμαναν τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για ένα ασφαλές άνοιγμα των σχολικών μονάδων, με:
– την εξασφάλιση των απαραίτητων self-test για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές πριν την έναρξη των μαθημάτων μετά τις εορτές Πάσχα
– την επιτάχυνση εμβολιασμού, κατά προτεραιότητα, των εκπαιδευτικών
– την εξασφάλιση του απαραίτητου αριθμού εργαζομένων καθαριότητας των σχολικών μονάδων και των απαραίτητων μέσων απολύμανσης των σχολικών χώρων.
Ιδιαίτερη μνεία έγινε στην αντίθεση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στην ίδρυση και λειτουργία Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων, όπως τα περιγράφει το θεσμικό πλαίσιο που επέβαλε η κυβέρνηση. Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ είναι απολύτως αντίθετος σε κάθε προσπάθεια μετατροπής σχολικών μονάδων της περιοχής μας σε Πρότυπα και Πειραματικά με τα χαρακτηριστικά που ορίζει η κυβέρνηση. Πρόκειται για ένα εγχείρημα που ενισχύει την ανισότητα και την κοινωνική αδικία, και μάλιστα στο βαθμό που οι Σύλλογοι Διδασκόντων και ο Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων έχουν εκφράσει την πλήρη και δικαιολογημένη αντίθεσή τους σ’ αυτή την προοπτική.