Τοπικές Ειδήσεις

Αθανάσιος Βυρίνης: «Θα είναι η χρονιά – ρεκόρ όλων των εποχών»

«Η φετινή θα είναι η χρονιά – ρεκόρ όλων των εποχών». Αυτό υπογράμμισε χτες σε δηλώσεις που έκανε στους δημοσιογράφους, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Δημοσίων & Διεθνών Σχέσεων του Δήμου Ρόδου, κ. Αθανάσιος Βυρίνης, αναφορικά με την εξέλιξη της τουριστικής περιόδου.
Αναλυτικότερα, τόνισε τα εξής:
«Όπως είναι γνωστό, ξεκινήσαμε εγκαίρως ήδη από τις 11 Μαρτίου 2023. Φιλοδοξούσαμε και όπως αντιλαμβανόμαστε όλοι, γίνεται πλέον πράξη, η αύξηση στα αριθμητικά δεδομένα. Μέχρι και την περασμένη Κυριακή, σύμφωνα με τα στοιχεία, ήρθαν στην Ρόδο 110.000 επισκέπτες (από την έναρξη της σεζόν) ενώ ο Απρίλιος, δείχνει ότι θα είναι ο πιο δυναμικός όλων των εποχών. Και αν αναλογιστούμε ότι πέρσι που είχαμε τον μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών, ο Απρίλιος έκλεισε με 110.000, νομίζω ότι θα ξεπεράσει τους 130.000 – 140.000. Επομένως η αύξηση είναι πάνω από 15%! Αυτό, μας κάνει να φιλοδοξούμε ότι οι μήνες της ‘χαμηλής ζήτησης’ που είναι ο Απρίλιος και ο Μάιος, θα παρουσιάσουν αύξηση στον αριθμό των επισκεπτών στο νησί μας. Γνωρίζουμε ότι οι μήνες αιχμής της τουριστικής σεζόν, είναι στα… όριά τους. Συνεπώς, εάν έχουμε κίνηση και στο δίμηνο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου, νομίζω ότι θα είναι η χρονιά – ρεκόρ όλων των εποχών…».
Αναφερόμενος στην κρουαζιέρα, ο κ. Βυρίνης εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι φέτος αναμένεται μια εξίσου πολύ καλή σεζόν, καθώς τα δεδομένα και τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι οι προσεγγίσεις θα ξεπεράσουν τις 400 (για όλο το έτος) και με καλύτερες πληρότητες σε σχέση με πέρσι.
Ειδικά για τις αγορές, ο αντιδήμαρχος, ανέφερε τα εξής: «Οι κυριότερες αγορές, είναι η Αγγλία και η Γερμανία –με τους Βρετανούς να καταγράφουν την συντριπτική πλειοψηφία στις αφίξεις. Οι Γερμανοί, σε σχέση με πέρσι, παρουσιάζουν μικρή μείωση –αλλά παραμένει στις δύο βασικές αγορές της Ρόδου. Επιπρόσθετα, η Ιταλία είχε ανέβει στο προηγούμενο διάστημα γιατί γνωρίζουμε ότι υπάρχουν οι Low Cost πτήσεις, που έφεραν αρκετό κόσμο από εκεί. Στις τελευταίες 15 ημέρες, παρατηρείται μία αύξηση στους Φινλανδούς, οι οποίοι είναι και πολύ καλοί πελάτες –σημειώνοντας μια επιστροφή πλέον στις σκανδιναβικές χώρες- καθώς επίσης και στους Γάλλους που ανεβαίνουν αρκετά. Επίσης, το Ισραήλ αυτή την εποχή παραμένει μια δύναμη που τονώνει την αγορά. Γενικότερα, παρατηρούμε μια διασπορά στις αγορές που είναι σημαντική μετατρέποντας την Ρόδο σε πολυσυλλεκτική αγορά και όχι μονοπωλιακή…».
ΟΙ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ, ΟΙ ΝΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ
Μιλώντας σχετικά με τους μπλόγκερς (bloggers) ο κ. Βυρίνης είπε ότι υπάρχει ένας ‘καταιγισμός σε fan trips και ζήτηση από την αρχή του έτους. «Σε αυτό το δίμηνο Απρίλιο – Μάιο, έχουμε κάθε εβδομάδα τουλάχιστον μία με δύο ομάδες από μπλόγκερς και δημοσιογράφους από πολλές εθνικότητες, όπως Γερμανούς και Ιταλούς, ενώ περιμένουμε Πολωνούς και Αμερικανούς. Οι ΗΠΑ μπαίνουν σιγά σιγά στο παιχνίδι (έστω και μέσω Αθηνών) αλλά είναι σημαντική η προτίμησή τους στο νησί μας. Την ίδια ώρα, γυρίζονται και διάφορα ντοκιμαντέρ με στόχο την προβολή του θεματικού τουρισμού της Ρόδου. Αναμένουμε Γερμανούς, Ολλανδούς παραγωγούς, Βρετανούς, Σέρβους μπλόγκερς ενώ ένας Ιάπωνας παραγωγός εξέφρασε το ενδιαφέρον να μείνει 12 ημέρες στο νησί για ένα ντοκιμαντέρ. Όλα αυτά, είναι πολύ ενθαρρυντικά για φέτος…», ανέφερε.
Στο… κάδρο των θετικών εξελίξεων με τον Τουρισμό, προστίθενται και τα Συνέδρια, τα οποία είναι πάρα πολλά για φέτος (μέχρι και τον χειμώνα) και μάλιστα ξεκινούν με ιδιαίτερη δυναμική.
Ερωτηθείς, τέλος για την Ινδική αγορά ο αντιδήμαρχος δήλωσε πως γίνονται κινήσεις ενώ στο επόμενο διάστημα, αναμένεται στη Ρόδο και κινηματογραφικό συνεργείο παραγωγής –κάτι που θα αποτελέσει μία καλή διαφήμιση γι αυτή την αγορά. «Σταδιακά, το κομμάτι των κινηματογραφικών παραγωγών ανεβαίνει και αισιοδοξούμε ότι θα αναπτυχθεί ξανά» -τόνισε.
Κληθείς να σχολιάσει το θέμα του εσωτερικού τουρισμού, ο κ. Βυρίνης δήλωσε πως είναι ένα δύσκολο εγχείρημα κυρίως λόγω των πολύ υψηλών εισιτηρίων (αεροπορικών και ακτοπλοϊκών): «Δυστυχώς, η Ρόδος δεν είναι προορισμός εσωτερικού τουρισμού λόγω των αυξημένων τιμών. Κάποια μεμονωμένα πρακτορεία της Βόρειας Ελλάδας, είχαν κάποια πολύ καλά πακέτα για το περασμένα Πάσχα, αλλά και πάλι δεν καταφέραμε να προσελκύσουμε Έλληνες…».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου