Τις 9.757 άγγιξαν οι υποθέσεις που έφθασαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή το 2017, αυξημένες μάλιστα κατά 30% σε σχέση με το περασμένο έτος.
Όπως ενημέρωσε ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής, Λευτέρης Ζαγορίτης, τον πρόεδρο της Βουλής, παραδίδοντάς του την ετήσια Έκθεση Πεπραγμένων της Αρχής, σε λιγότερο από τρεις μήνες επετεύχθη η επίλυση του 80% των υποθέσεων.
«Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός πως έχουμε διπλασιάσει τις υποθέσεις μας τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Πάρα πολύς κόσμος έρχεται σε μας πλέον και εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, της μείωσης των εισοδημάτων που κάνει τον κόσμο να διεκδικεί και το ελάχιστο και λόγω της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών στην εξωδικαστική επίλυση των διαφορών, αλλά και χάρις στην αποτελεσματικότητα της Αρχής, επιτρέψτε μου να πω, καθώς μέσα σε λιγότερο από τρεις μήνες λύνουμε το 82% περίπου των υποθέσεων. Πέρσι είχαμε πολύ σοβαρές υποθέσεις, η πιο σημαντική από τις οποίες ήταν τα βλαστοκύτταρα, η οποία αφορούσε δεκάδες αν όχι εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου και είχε να κάνει με τον πολύ ευαίσθητο χώρο της Υγείας», ανέφερε ο κ. Ζαγορίτης.
Παραλαμβάνοντας την Έκθεση, ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης, υπογράμμισε την πολύ σημαντική δουλειά που κάνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή και τόνισε πως οι ουσιαστικές συζητήσεις, με βάση τα συμπεράσματα της ετήσιας Έκθεσης του Συνηγόρου, που θα γίνουν στις συναρμόδιες κοινοβουλευτικές Επιτροπές θα δώσουν την ευκαιρία στους βουλευτές να ενημερωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις επί σοβαρών ζητημάτων, έτσι ώστε, όταν έρχονται τα νομοθετήματα στη Βουλή, να υπάρχει ενσωματωμένη αυτή η εμπειρία.