Εμπλοκή σημειώθηκε στην υλοποίηση ενός φιλόδοξου σχεδίου της δημοτικής αρχής για την αποσυμφόρηση του εμπορικού κέντρου της πόλεως Ρόδου από λεωφορεία με την μετατροπή των παλαιών δημοτικών σφαγείων «Mattatoio» σε σταθμό ΚΤΕΛ με χώρο μετεπιβίβασης και στάθμευσης υπεραστικών λεωφορείων.
Το σχέδιο επινόησε και μελέτησε σύμφωνα με τις πληροφορίες η αρχιτέκτων μηχανικός κ. Στεφάνου Μαριάντζελα, στα πλαίσια διπλωματικής της εργασίας στο Πολυτεχνείο της Κρήτης με θέμα «Ανάπλαση περιοχής πρώην σφαγείων “Mattatoio” και αλευρόμυλου “SAMICA” πόλεως Ρόδου».
Επιτελείς της δημοτικής αρχής ενημερώθηκαν για το περιεχόμενο της μελέτης και κίνησαν τις διαδικασίες για την υλοποίησή της, έχοντας μάλιστα στον προγραμματισμό τους την παράλληλη δημιουργία σταθμού και για τα λεωφορεία της ΔΕΣ ΡΟΔΑ.
Πλην όμως στην πορεία των ερευνών των αρμοδίων των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ρόδου διαπιστώθηκε ότι στο συγκεκριμένο ακίνητο, που ανεγέρθη επί Ιταλοκρατίας δεν υφίσταται κτηματολογική μερίδα με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η έκδοση σχετικής οικοδομικής αδείας.
Πιθανολογείται ότι πρόκειται για κοινόχρηστο χώρο στον αιγιαλό της περιοχής, που δεν είχε αποχαρακτηριστεί καθώς ήταν σύνηθες για τον Ιταλούς να οικοδομούν με τον συγκεκριμένο τρόπο.
Το όλο θέμα μελετάται από τη νομική υπηρεσία του Δήμου Ρόδου, που αναζητεί διέξοδο στο ζήτημα που ανέκυψε.
https://www.dimokratiki.gr/26-07-2016/provlima-tin-metatropi-ton-sfagion-se-stathmo-ktel/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.