Την άμεση και πλήρη κάλυψη των κενών θέσεων εκπαιδευτικών στο Γενικό Λύκειο Σορωνής της Ρόδου προκειμένου να αποκατασταθεί η λειτουργία της σχολικής μονάδας, ζητά με Ερώτησή του στη Βουλή, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας.
Όπως αναφέρει ο κ. Κόνσολας, οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και της Β΄ Τάξης του Γενικού Λυκείου Σορωνής δεν έχουν διδαχθεί ούτε μία ώρα Βιολογία, Χημεία και Αγγλικά, ενώ οι μαθητές/τριες της Γ΄ Λυκείου δεν έχουν διδαχθεί καθόλου Χημεία προσανατολισμού και Αγγλικά.. Συγκεκριμένα, μέχρι σήμερα, έχουν χαθεί 114 ώρες μαθημάτων Φυσικών Επιστημών και 72 ώρες Αγγλικών.
Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η εικόνα που θέλει να δείξει η κυβέρνηση απέχει πολύ από την πραγματικότητα σχετικά με τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών, ειδικά στα σχολεία της Δωδεκανήσου.
Είναι ανεπίτρεπτο, οι μαθητές και οι μαθήτριες στην ακριτική περιοχή της Δωδεκανήσου να αντιμετωπίζονται ως μαθητές δεύτερης ευκαιρίας.
Ζήτησα από τον Υπουργό Παιδείας, την άμεση κάλυψη των κενών στο Λύκειο Σορωνής, αλλά και τον σαφή προγραμματισμό για την κάλυψη των διδακτικών ωρών που έχουν χαθεί.
Η κυβέρνηση θα πρέπει να αντιληφθεί τις σοβαρές επιπτώσεις που εγκυμονεί αυτή η καθυστέρηση, ιδιαίτερα στα παιδιά που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις».
Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της Ερώτησης του κ. Κόνσολα.
Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η
Προς
Κύριο Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
ΘΕΜΑ: «Κενές θέσεις εκπαιδευτικών στο Γενικό Λύκειο Σορωνής της Ρόδου»
Κύριε Υπουργέ,
Σχεδόν δύο μήνες μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς καταγράφονται σοβαρά προβλήματα στο Λύκειο Σορωνής, στο οποίο μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και Β΄ Λυκείου δεν έχουν διδαχθεί ούτε μία ώρα Βιολογία, Χημεία και Αγγλικά, ενώ οι μαθητές/τριες της Γ΄ Λυκείου δεν έχουν διδαχθεί καθόλου Χημεία προσανατολισμού και Αγγλικά.
Συγκεκριμένα, μέχρι σήμερα, έχουν χαθεί 114 ώρες μαθημάτων Φυσικών Επιστημών και 72 ώρες Αγγλικών.
Οι μαθητές του σχολείου προέβησαν στις 21 Οκτωβρίου του 2017 σε συμβολική κατάληψη του σχολείου τους προκειμένου να εισακουστεί το αίτημα τους και να καλυφθούν τα κενά των καθηγητών/τριών, οι οποίοι διδάσκουν μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά.
Τα Δωδεκάνησα είναι μια ευαίσθητη εθνικά και γεωγραφικά περιοχή και το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να θέτει ως άμεση προτεραιότητα την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και την κάλυψη όλων των κενών θέσεων εκπαιδευτικών.
Επισημαίνω ότι η δυστοκία και η καθυστέρηση στην κάλυψη αυτών των κενών έχει ιδιαίτερα σοβαρές επιπτώσεις στα παιδιά που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Κατόπιν των ανωτέρω
Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός
- Εάν γνωρίζει το πρόβλημα και πότε προβλέπεται να υπάρξει πλήρης κάλυψη των κενών θέσεων εκπαιδευτικών στο Γενικό Λύκειο Σορωνής της Ρόδου προκειμένου να αποκατασταθεί η λειτουργία της σχολικής μονάδας.
- Με ποιόν τρόπο θα καλυφθούν οι διδακτικές ώρες που έχουν χαθεί λόγω της απουσίας των εκπαιδευτικών.
Ο Ερωτών Βουλευτής
Μάνος Κόνσολας
Βουλευτής Δωδεκανήσου