Ειδήσεις

Η Ελλάδα στις κορυφαίες ταξιδιωτικές επιλογές των Βρετανών τη νέα χρονιά

Προς τις ουσιαστικές εμπειρίες, όπως τα ταξίδια και οι διακοπές στρέφονται οι Βρετανοί όσον αφορά τα δώρα των Χριστουγέννων, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας που διενήργησε η easyJet, αποκαλύπτοντας πως σε ποσοστό 30% οι κάτοικοι του Ην. Βασιλείου σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο τη νέα χρονιά, με την Ελλάδα να αποτελεί την τρίτη τους επιλογή.

Ενώ οι Βρετανοί καταναλωτές αναμένεται να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 321 λίρες για δώρα έκαστος φέτος τα Χριστούγεννα, παραδέχονται ότι λαμβάνουν κατά μέσο όρο δύο δώρα το χρόνο που είναι ανεπιθύμητα.

Δύο στους πέντε (42%) έχουν παραδεχτεί ότι δωρίζουν σε φιλανθρωπικές οργανώσεις τα δώρα που έχουν λάβει στο παρελθόν, ενώ ένα τρίτο (37%) τα χαρίζουν εκ νέου ή τα πωλούν σε ιστότοπους μεταπώλησης όπως το eBay ή το Vinted (16%), με αποτέλεσμα να καταλήγουν στον… κάλαθο 55 λίρες σε δώρα ανά ενήλικα κάθε χρόνο, σύμφωνα με την έρευνα της easyJet holidays σε 2.000 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Αντίθετα, το 49% θα επέλεγε ένα κουπόνι ταξιδιού ή διακοπών αντί για παραδοσιακά δώρα όπως ρούχα, gadgets ή κοσμήματα, ενώ ακολουθούν οι συναυλίες (41%), τα εισιτήρια θεάτρου (41%) και ένα ολοήμερο σπα (33%).

Περαιτέρω, ένας στους 10 (13%) θα απέρριπτε τα δώρα που θα έπαιρνε υπέρ της συμμετοχής της οικογένειας και των φίλων στη χρηματοδότηση του ταξιδιού του.

Οι μισοί Βρετανοί (50%) αναφέρουν ως λόγο την επιθυμία να δημιουργήσουν ουσιαστικές αναμνήσεις με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, ενώ το 49% έχει την επιθυμία να δοκιμάσει κάτι νέο και το 45% πιστεύει ότι μια εμπειρία ως δώρο είναι πιο μοναδική.

Ενόψει του νέου έτους, το 30% θα θέσει ως στόχο να ταξιδέψει περισσότερο το 2025. Από αυτούς που θα ταξιδέψουν το νέο έτος, η Ιταλία (27%) ανακηρύχθηκε ως ο νούμερο 1 προορισμός της bucket list, ακολουθούμενη από την Ισπανία (23%) και την Ελλάδα (22%).

Η μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι η μέση δαπάνη ανά δώρο φέτος τα Χριστούγεννα ανέρχεται σε 77 λίρες, με τους Baby Boomers να είναι η πιο γενναιόδωρη γενιά, δαπανώντας κατά μέσο όρο 337 λίρες, και την Gen Z να ξοδεύει κατά μέσο όρο τα λιγότερα (230 λίρες).

Όταν πρόκειται να κάνουν δώρα σε άλλους, πολλοί Βρετανοί δεν έχουν ιδέα τι να αγοράσουν για την οικογένεια και τους φίλους τους, με τα είδη ένδυσης (48%), τα τρόφιμα (46%) και τα βιβλία (44%) να είναι οι πιο δημοφιλείς ιδέες για το 2024. Ενώ το 28% βάζει απρόθυμα χρήματα σε έναν φάκελο.

Πηγή: money-tourism.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου