Τοπικές Ειδήσεις

Tην Κυριακή 31 Μαρτίου και την Δευτέρα 1 Απριλίου οι πρώτες πτήσεις τσάρτερ στο αεροδρόμιο Ρόδου

Καταφθάνουν την Κυριακή 31 Μαρτίου στη Ρόδο οι πρώτοι τουρίστες της φετινής σεζόν! «Ποδαρικό» πρόκειται να κάνει η LAUDA MOTION. Αεροσκάφος της συγκεκριμένης εταιρείας προερχόμενο από το αεροδρόμιου της Βιέννης θα προσγειωθεί στις 8.55 το πρωί στο «Διαγόρας». Στις 9.30 το πρωί της ίδιας ημέρας θα προσγειωθεί στο αεροδρόμιο της Ρόδου αεροσκάφος της Enter Air που θα μεταφέρει τουρίστες από το Παρίσι. Αργότερα το μεσημέρι, θα αφιχθούν στη Ρόδο με αεροσκάφος της Transavia και άλλοι τουρίστες από το Παρίσι!
Συνηθίζεται να κάνουν ποδαρικό οι Άγγλοι, όμως η τουριστική περίοδος ξεκινά με Βιεννέζους και Γάλλους αυτή τη φορά, ενώ οι πρώτοι Γερμανοί της σεζόν καταφθάνουν την πρωταπριλιά!
Σύμφωνα με πληροφορίες της «δημοκρατικής» την προσεχή Κυριακή 31 Μαρτίου (επίσημη έναρξη του θερινού πτητικού προγράμματος) και τη Δευτέρα 1 Απριλίου 2019 το αεροδρόμιο Ρόδου θα δεχθεί τις εξής πτήσεις τσάρτερ:
31/3
08:55-ΟΕ602 LAUDA MOTION Βιέννη (Wien-Flughafen/VIE)
9:30 -ΕΝΤ830 ENTER AIR Παρίσι (Charles De Gaulle/CDG)
13.50-DG3610 TRANSAVIA Παρίσι (Orly/ΟRY)
1/4
10.15-FR351 RΥΑΝΑΙR Βερολίνο (Tegel/TXL)
Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος αρκετές χώρες ξεκινούν τις πτήσεις τους προς τη Ρόδο αρκετά νωρίς ενώ παρατηρείται και μία μικρή επέκταση της τουριστικής περιόδου και προς το φθινόπωρο. Βέβαια, το άνοιγμα της σεζόν συνδέεται συνήθως με το Πάσχα των Καθολικών που είναι στις 21 Απριλίου οπότε αναμένεται οι πτήσεις να πυκνώσουν από τις 14 Απριλίου και έπειτα.
Η φετινή τουριστική περίοδος χαρακτηρίζεται δύσκολη και απαιτητική από πολλούς, λόγω του υψηλού ανταγωνισμού, ενώ άλλοι δηλώνουν ότι η Ρόδος θα καταφέρει τελικά να φθάσει το περσινό νούμερο των τουριστικών αφίξεων. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία παρατηρείται μείωση της τάξης του 4,5 στις προγραμματισμένες εισερχόμενες πτήσεις στο αεροδρόμιο Ρόδου για την θερινή περίοδο του 2019 (το ποσοστό της μείωσης σε όλη την Ελλάδα φθάνει στο 7%). Η δυναμική επιστροφή της Τουρκίας και των αγορών της Αιγύπτου και της Τυνησίας, είναι ο βασικός λόγος για τη μείωση των αεροπορικών θέσεων στα ελληνικά αεροδρόμια. Η ζήτηση για την Τουρκία είναι τόσο μεγάλη, που συνεχώς προστίθενται νέες αεροπορικές θέσεις στα αεροδρόμια. Αυτό δεν είναι βέβαια τυχαίο, αφού η άκρως ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η χώρα, λειτουργεί δελεαστικά.
Το ποσοστό της μείωσης των αεροπορικών θέσεων στη Ρόδο φαίνεται ότι προκύπτει κυρίως από τις χώρες της Σκανδιναβίας, της Γερμανίας και της Αγγλίας, τις παραδοσιακές δηλαδή αγορές. Και η Ρωσία παρουσιάζει κάποια πτώση, γεγονός αναμενόμενο, αφού ο τουρισμός από τη συγκεκριμένη αγορά διακινείται κυρίως από πρακτορεία τουρκικών συμφερόντων.
Μικρή άνοδο εμφανίζει η αγορά της Πολωνίας η οποία παρουσιάζει μία σταθερά αυξανόμενη δυναμική τα τελευταία χρόνια. Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν βέβαια ότι δεν υπολογίζεται εν προκειμένω η πτώχευση του πρακτορείου small planet που θα επηρεάσει τα δεδομένα. Οι Βρετανοί φαίνεται ότι επηρεάζονται από τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα και το BREXIT.
Επικρατεί ωστόσο συγκρατημένη αισιοδοξία ότι θα μειωθούν σταδιακά οι όποιες απώλειες δεδομένου ότι η Τουρκία έχει ήδη γεμίσει. Το ενδιαφέρον και η ζήτηση για τους προορισμούς της Ελλάδας (όπως διεφάνη και στη διεθνή έκθεση τουρισμού του Βερολίνου) είναι υπαρκτό και αποτυπώνεται έμπρακτα. Ήδη από τη Γερμανία παρουσιάζεται κάποια ανάκαμψη στις κρατήσεις πράγμα που ενισχύει την αισιοδοξία για την εξισορρόπηση των αφίξεων.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου