Ρεπορτάζ

Σε ρήξη οδηγούνται οι σχέσεις της δημοτικής αρχής με τον ανάδοχο του έργου της καθαριότητας

Σε ρήξη, μετά και από μια θορυβώδη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο Ρόδου κατά την οποία αποχώρησε εκπρόσωπός του, οδηγείται η δημοτική αρχή με τον ανάδοχο του έργου της αποκομιδής των απορριμμάτων στο νησί.
Πρόκειται για την δεύτερη φορά που οι σχέσεις των δύο μερών δοκιμάζονται ενώ όλες οι ενδείξεις συνηγορούν ότι πλέον θα υπάρξουν σοβαρές εξελίξεις που πιθανότατα να επηρεάσουν και την πορεία της συμφωνίας-πλαίσιο που στοχεύει να καταστήσει την Ρόδο ένα από τα καθαρότερα μέρη στην χώρα.
Στο ανάδοχο συγκεκριμένα σχήμα εταιρειών που έχει αναδειχθεί από τον διεθνή διαγωνισμό συμμετέχει η ανάδοχος του έργου της αποκομιδής που εκτελείται, όπως ισχυρίζεται η δημοτική αρχή και όπως προκύπτει από φωτογραφικό υλικό και παράπονα κατοίκων σε καθημερινή σχεδόν βάση, πλημμελώς.
Η Διεύθυνση Καθαριότητας απέστειλε και νέα όχληση στον ανάδοχο του έργου στην οποία αναφέρει τα εξής:
«Θέμα: Τήρηση των όρων των Συμβάσεων με τίτλο «Υποστήριξη υπηρεσιών καθαριότητας Δ.Ε. Ρόδου» 23SYMV012366106/24-03-2023, «Υποστήριξη υπηρεσιών καθαριότητας Δ.Ε. Καλιθέας, Αφάντου, Αρχαγγέλου, Λινδίων και Νότιας Ρόδου» 23SYMV012366126/24-03-2023, «Υποστήριξη υπηρεσιών καθαριότητας Δ.Ε. Ιαλυσού, Πεταλούδων, Καμείρου και Ατταβύρου» 23SYM V012366121/24-03-2023 ή και εκπλήρωση των υποχρεώσεών σας.
Σύμφωνα με τα τεύχη των σχετικών διαγωνισμών (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι-Αναλυτική Περιγραφή φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της σύμβασης Γ. ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ-ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ), ρητά ορίζονται οι υποχρεώσεις σας, την ακριβή τήρηση των οποίων απαιτούμε, προκειμένου να εφαρμόζονται και να πληρούνται οι όροι των ως άνω συμβάσεων.
Συγκεκριμένα, όπως προβλέπεται στο άρθρο 7 των ανωτέρω συμβάσεων, υποχρεούστε να υποβάλλετε άμεσα στη Διεύθυνση τα κάτωθι έγγραφα, τα οποία και θα τίθενται στη διάθεση της επιτροπής παρακολούθησης (ΕΠΠΕ):
• κατάλογο του προσωπικού, που εργάζεται στην υλοποίηση των συμβάσεων, με πλήρη στοιχεία αυτών, καθώς και κάθε άλλο στοιχείο που θα ζητηθεί νομίμως από τη Διεύθυνση Καθαριότητας. Ομοίως οφείλετε, να μας ενημερώσετε εγγράφως για οιαδήποτε επιγενόμενη μεταβολή του προσωπικού, ώστε να εγκριθεί εγγράφως από την Υπηρεσία μας.
• κατάλογο των οχημάτων (απορριμματοφόρων), όπως αυτά προβλέπονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι-Αναλυτική Περιγραφή φυσικού και οικονομικού αντικειμένου των συμβάσεων Γ. ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ-ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ με τις ειδικές προβλεπόμενες άδειες που τα καθιστούν κατάλληλα για την εκτέλεση της παρεχόμενης υπηρεσίας.
• αποδεικτικά ασφάλισης απάντων των εργαζομένων στον Ε.Φ.ΚΑ ή σε άλλο δημόσιο οργανισμό.
• ασφαλιστήριο συμβόλαιο περιβαλλοντικής Αστικής Ευθύνης, στο οποίο αναγράφεται ότι η ασφαλιστική κάλυψη αφορά τρίτους και την επαναφορά του περιβάλλοντος στην πρότερη κατάσταση σε περίπτωση ζημιάς, ύψους κατ’ ελάχιστο εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ ετησίως.
• βεβαίωση ότι η εταιρεία σας είναι ασφαλισμένη προς τρίτους και θα καλύπτεται για την αστική ευθύνη για ζημιές που τυχόν προκαλέσει κατά την εκτέλεση εργασιών που αφορούν το αντικείμενο της σύμβασης.
Σας καλούμε, όπως εντός τριών ημερών από της λήψεως της παρούσης, μας αποστείλετε τα ανωτέρω στοιχεία με τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα για τον έλεγχο των συμβατικών σας υποχρεώσεων και της προσήκουσας εκτέλεσης των υπηρεσιών.
Η προϊσταμένη Διεύθυνσης
Καθαριότητας και
Ανακύκλωσης
Μαρία Κολεζάκη»

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου