Παλιά η ανησυχία των μεγάλων ήταν μην αποχαυνωθούν τα παιδιά από την τηλεόραση. Τι αγωνία κι εκείνη, τότε. Σας έχω νέα. Εννέα στα δέκα παιδιά 5-12 ετών πού τα χάνεις – πού τα βρίσκεις, κολλημένα στο Ίντερνετ είναι. Καμία σχέση σήμερα με την τηλεόραση ως συσκευή ή ως μέσο ψυχαγωγίας. Τα περισσότερα έχουν λαγκάρει, για να το πούμε στη γλώσσα τους. 41% είπαν πως «μπαίνουν» στο Ίντερνετ μέσω έξυπνου κινητού και σχεδόν άλλα τόσα (για την ακρίβεια 39%) μπαίνουν στο Ίντερνετ από το τάμπλετ τους. Εν τω μεταξύ εκείνο που κάνει εντύπωση είναι ότι οι περισσότεροι ανεξαρτήτως ηλικίας, και συγκεκριμένα το 87%, η συντριπτική πλειονότητα δηλαδή, δηλώνουν στην πρόσφατη έρευνα ότι συνδέονται στο Ίντερνετ για να κατευθυνθούν «σφαίρα» στα Μέσα Κοινωνική Δικτύωσης. Οι νέοι δε, ξημεροβραδιάζονται στα σόσιαλ μίντια. Ειδικά στους νέους 25 έως 34 ετών το ποσοστό συγκέντρωσης είναι το υψηλότερο από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα χρηστών (90%). Οι άλλοι δύο βασικοί λόγοι είναι η ηλεκτρονική αλληλογραφία (τo email) και το ηλεκτρονικό εμπόριο, Η ενημέρωση, δηλαδή το σερφάρισμα στα σάιτ για ενημέρωση, απλώς δεν υπάρχει. Αν γίνεται, αυτό πιθανόν να συμβαίνει μέσω αναρτήσεων στα σόσιαλ μίντια. Η ενημέρωση πάντως, σύμφωνα με την έρευνα της φαίνεται, να μην βρίσκεται στις προτεραιότητες των χρηστών του διαδικτύου.
https://www.dimokratiki.gr/27-04-2023/sta-mkd-anastenazoyn/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.