Συνολικά 1379 μαθητές των Γενικών Λυκείων και 337 μαθητές των ΕΠΑΛ από τα Δωδεκάνησα θα ζήσουν την αγωνία των πανελληνίων εξετάσεων που θα διαρκέσουν από τις 7 έως και τις 21 Ιουνίου. Προφορικά θα εξεταστούν 55 μαθητές των ΓΕΛ και 26 των ΕΠΑΛ. Οι περισσότεροι υποψήφιοι προέρχονται από το 3ο ΓΕΛ Ρόδου (121 συνολικά), έπεται το 1ο ΓΕΛ Ρόδου με 107 υποψήφιους και το 4ο ΓΕΛ με 103.
Σύμφωνα με το προεδρείο της Α’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου όλα είναι έτοιμα για τις διαδικασίες των πανελληνίων εξετάσεων και έχουν ληφθεί όλα τα απαιτούμενα μέτρα ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα ή να αντιμετωπιστούν άμεσα, όποια προβλήματα τυχόν εκδηλωθούν και να μην επηρεαστούν καθόλου οι μαθητές.
Όπως ανακοινώθηκε σε συνέντευξη τύπου που παραχωρήθηκε την Παρασκευή από τον πρόεδρο της Α’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου, κ. Ανδρέα Μαρίνο και τον γενικό γραμματέα, κ. Θεόδωρο Ξάφη, στα Δωδεκάνησα θα λειτουργήσουν συνολικά 39 εξεταστικά κέντρα για τους μαθητές των ΓΕΛ και 10 για τους μαθητές των ΕΠΑΛ. Οι υποψήφιοι από τον Έμπωνα θα εξετασθούν στο εξεταστικό κέντρο Σορωνής, ενώ οι μαθητές του Αγαθονησίου θα χρειαστεί να μεταβούν στη Λέρο και του Ολύμπου Καρπάθου στο εξεταστικό κέντρο Απερίου, σύμφωνα με τις νέες «ανακατατάξεις».
«Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές που θα πάρουν μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις και ευχόμαστε κάθε χρόνο τα Δωδεκάνησα να σημειώνουν όλο και μεγαλύτερες επιδόσεις», δήλωσε ο κ. Ξάφης.
Ο κ. Μαρίνος ευχήθηκε καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές και σχολίασε τις αλλαγές που επιχειρούνται από την Κυβέρνηση στην Παιδεία, οι οποίες, όπως είπε, θα προκαλέσουν προβλήματα στους μαθητές, τις οικογένειές τους και την εκπαιδευτική κοινότητα.
Ο κ. Μαρίνος ανέφερε ότι τα κενά των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων στα Δωδεκάνησα ξεπερνούν πλέον τα 500. Συνεπώς η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει με τεράστιες ελλείψεις που δεν είναι γνωστό αν και πώς θα καλυφθούν. Όπως επεσήμανε πρόεδρος της Α’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου, τα κενά συνεχώς μεγαλώνουν, καθώς μόνιμοι εκπαιδευτικοί παίρνουν μεταθέσεις από τα Δωδεκάνησα στον τόπο συμφερόντων τους, ενώ τα κενά που αφήνουν δεν καλύπτονται με μόνιμο προσωπικό.
Ιδιαίτερα καυστικός ήταν ο κ. Μαρίνος για το ζήτημα της κατάργησης των πανελληνίων εξετάσεων που προωθεί η Κυβέρνηση, αναφέροντας ότι αυτή η διαδικασία θεσπίστηκε τη δεκαετία του 70 και μέχρι σήμερα διασφαλίζει το αδιάβλητο του πράγματος. «Προφανώς και απαιτούνται κάποιες βελτιώσεις, όπως π.χ. η μείωση της ύλης, δεν μπορούμε όμως να καταργούμε τόσο σημαντικούς θεσμούς από τη μία μέρα στην άλλη και να εισέρχονται οι μαθητές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με αδιευκρίνιστους μηχανισμούς», ανέφερε ο κ. Μαρίνος, ο οποίος επεσήμανε ότι οι αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα προκύπτουν ως απαιτήσεις των θεσμών στο πλαίσιο της Β’ αξιολόγησης ώστε τελικά να συρρικνωθούν τα σχολεία και να μειωθεί το εκπαιδευτικό προσωπικό.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τη διαδικασία αξιολόγησης των διευθυντών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ο κ. Μαρίνος ανέφερε ότι με συνοπτικές διαδικασίες πέρασε ένας νόμος κομμένος και ραμμένος στα μέτρα των «ημετέρων» ώστε συγκεκριμένα άτομα να λάβουν θέσεις ευθύνης. «Δεν έχουμε λάβει καν γνώση τις ακριβώς ψηφίστηκε… Έγιναν προφανώς χειρουργικές επεμβάσεις σε ότι έχει να κάνει με τη μοριοδότηση για να επωφεληθούν οι ημέτεροι», είπε ο πρόεδρος της Α’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου.
https://www.dimokratiki.gr/27-05-2017/ola-ine-etima-sta-dodsa-gia-tis-panellinies-exetasis/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.