Αποφασισμένη να προχωρήσει σε τακτοποίηση του προσωπικού σε όλα τα επίπεδα, φέρεται η δημοτική αρχή Ρόδου.
Κι αυτό γιατί σύμφωνα με όσα δήλωσε στην «δημοκρατική» ο αντιδήμαρχος Ιαλυσού, Αρχαγγέλου & Καλλιθέας κ. Γιώργος Πατσάης, η νέα δημοτική αρχή έρχεται καθημερινά σε επαφή με τις… αμαρτίες και τις ‘παθογένειες’ του παρελθόντος. Εντοπίστηκαν αρκετοί εργαζόμενοι, οι οποίοι είχαν προσληφθεί με άλλα προσόντα, να εργάζονται σε πόστα που δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται κενά και να μην παράγεται το έργο που θα έπρεπε ως προς τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
«Το σύστημα έτσι όπως το βρήκαμε, δεν μπορεί να ‘περπατήσει’. Γι αυτό θέλω να προχωρήσουμε (ξεκινώντας από τις περιοχές ευθύνης μου) σε έναν εκ βάθρων επανακαθορισμό του προσωπικού και σε έλεγχο όλων των στοιχείων του καθενός με τα οποία προσελήφθησαν. Π.χ. υπάρχουν μερικές περιπτώσεις όπου έχουν εντοπιστεί ψευδή πιστοποιητικά (π.χ. για λόγους υγείας). Νομίζω πως απαιτείται μια πιο σωστή και δίκαιη κατανομή στο προσωπικό ώστε να αντιμετωπίσουμε τις παθογένειες που μας άφησαν οι προκάτοχοί μας», ανέφερε.
Μιλώντας ο κ. Πατσάης για τις περιοχές ευθύνης του, υπογράμμισε πως δέχεται καθημερινά πολλά αιτήματα από τα 7 τοπικά συμβούλια (Ιαλυσού, Αρχαγγέλου, Μασάρων, Μαλώνας, Καλυθιών, Ψίνθου και Κοσκινού) για τα οποία είναι αρμόδιος: «Τα τοπικά συμβούλια είναι αντιμέτωπα με την καθημερινότητα. Οι τρεις μεγάλοι πρώην Καποδιστριακοί δήμοι (Ιαλυσός, Αρχάγγελος και Καλλιθέα) έχουν πολλά προβλήματα και απαιτήσεις –πρωτίστως σε ασφαλτοστρώσεις, σε θέματα επάρκειας νερού, σε ηλεκτροφωτισμό καθώς και στην αποκομιδή απορριμμάτων. Έχω άριστη συνεργασία με τα τοπικά συμβούλια και με τις εκάστοτε υπηρεσίες και ακούμε τα προβλήματα και τα αιτήματα που μας καταθέτουν. Αυτό, ωστόσο δεν επαρκεί. Εάν δεν γίνει επανακαθορισμός σε προσωπικό δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν όλες οι ανάγκες. Οι ‘παθογένειες’ αυτές, βέβαια, δεν χρονολογούνται μόνον από την τελευταία τετραετία. Είναι καταστάσεις που έχουν παγιωθεί εδώ και χρόνια. Βρίσκομαι σε συνεννόηση με τους συναδέλφους μου, κα Τσαμπίκα Κιαχαγιά (αντιδήμαρχο Καθημερινότητας και αρμόδια σε θέματα Καθαριότητας) και κ.κ Γιάννη Καμπούρη (αντιδήμαρχο Πληροφορικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης) ώστε να βρούμε λύσεις στα θέματα αυτά» ανέφερε.
Όσον αφορά στους πόρους, τα τοπικά συμβούλια στο νησί της Ρόδου, έχουν εκφράσει επανειλημμένως τα παράπονά τους, για τις κατανομές των πόρων όπως γίνονταν μέχρι πρότινος:
«Έχουν παράπονα, διότι δεν γίνονταν με δίκαιο τρόπο οι κατανομές. Με το νέο προϋπολογισμό και με την νέα φιλοσοφία όπως έχει δηλώσει και ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης, θα έχει το κάθε τοπικό συμβούλιο τον προϋπολογισμό του και βεβαίως, αναλόγως με τις ανάγκες της κάθε περιοχής, θα γίνονται οι διανομές. Το πρόγραμμα θα προχωρήσει μέσα στο επόμενο διάστημα και θα τεθούν οι απαραίτητες προτεραιότητες για κάθε περιοχή. Δεν μπορούμε να τα προλάβουμε όλα μέσα στους πρώτους μήνες.
Ωστόσο, χρειάζεται επανακαθορισμός σε πολλά πράγματα ώστε να μπορέσουμε να συντονιστούμε για τις επόμενες κινήσεις μας» κατέληξε ο κ. Πατσάης.