Το επόμενο διάστημα θα επιχειρηθεί να ξεδιπλωθούν μια σειρά πρωτοβουλιών, που θα κοιτάνε προς τις νεότερες ηλικίες. Ο λόγος για τους “18-35”, τους νεότερους, δηλαδή, ψηφοφόρους, που ήταν η μοναδική εκλογική ηλικιακή ομάδα στην οποία ο ΣΥΡΙΖΑ κέρδισε τη Ν.Δ (με πάνω από 3 μονάδες) τη Ν.Δ στις προηγούμενες εκλογές. Στις προσεχείς διπλές κάλπες η κρισιμότητα του συγκεκριμένου ακροατηρίου αυξάνεται επειδή θα προστεθούν πάνω από 420.000 νέοι ψηφοφόροι.. Από το Μεγάρου Μαξίμου εστιάζουν ιδιαίτερα στο νέο στεγαστικό πρόγραμμα, που απευθύνεται στους νέους στην αύξηση του κατώτατου μισθού, που έρχεται ένα μήνα νωρίτερα και θα μπει σε εφαρμογή τον Απρίλιο. Το μεγάλο στοίχημα για την Κουμουνδούρου είναι να κινητοποιήσει όσους νέους ψηφοφόρους βλέπουν και να μην επιλέξουν την αποχή. Με μια σειρά σποτάκια απευθύνονται στην Generation Z. Με σύγχρονη γλώσσα στην καμπάνια «Χάου Του» γίνεται αναφορά σε μια σειρά θεμάτων που απασχολούν τις νεότερες ηλικίες, όπως η στέγη και η εξεύρεση εργασίας. Φοβάμαι όμως πως τα «νεολαιΐστικα» σποτάκια του ΣΥΡΙΖΑ, δείχνουν περισσότερο το πώς βλέπει τη νέα γενιά κειμενογράφος διαφημιστικής εταιρείας, παρά το πώς βλέπει τη νέα γενιά η Αριστερά. Κι έχω την εντύπωση ότι την υποτιμούν. Πόσους να ξεγελάσει η ανάλαφρη αντίληψη της πραγματικότητας όταν η γενιά στην οποία απευθύνονται βίωσε την οικονομική κρίση και είδε τους χρυσαυγίτες να επελαύνουν; Με ένα «μπρο» δεν κερδίζεται η εμπιστοσύνη των νέων.
https://www.dimokratiki.gr/28-01-2023/generation-z-kai-alla-neolai-stika/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.