Προβληματισμός, εκφράστηκε χτες, κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της Δημοτικής Κοινότητας Ρόδου, για την κατάσταση που επικρατεί στο Κοιμητήριο Ρόδου καθώς, δεν υπάρχει πλέον πολύς χώρος για νέα μνήματα ενώ, είναι μικρή η ανταπόκριση του κόσμου για τις εκταφές.
Το θέμα (αν και μακάβριο) που είναι αρμοδιότητας της Δ.Κ. Ρόδου, συζητήθηκε με αφορμή τα αιτήματα για παραχώρηση μνημάτων όπου έγινε και εκτενής ενημέρωση από την κα Δέσποινα Μπακίρη που είναι προϊσταμένη του Κοιμητηρίου του Ταξιάρχη, η οποία εξέφρασε τον προβληματισμό της:
«Ο κόσμος δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι σε έξι με εφτά χρόνια, χρειάζονται εκταφές. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με χώρων στο Κοιμητήριο του Ταξιάρχη. Πρέπει να γίνει εξορθολογισμός και εκταφές, καθώς στο επόμενο χρονικό διάστημα, δεν θα έχουμε χώρο για να θάψουμε τους νεκρούς».
Στο θέμα αναφέρθηκε και η Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ρόδου, κα Σουσάνα Καρδούλια η οποία, τόνισε τα εξής: «Στη συνεδρίαση ήρθαν δύο αιτήματα για παραχώρηση δύο τάφων. Αποφασίσαμε να παραχωρήσουμε τους δύο τάφους επειδή οι θανόντες ήταν αντιστασιακοί -υπό τον όρο, να είναι ταυτόχρονα και οικογενειακοί τάφοι. Θεωρώ ότι ήταν μια δίκαιη απόφαση καθώς αν το παραχωρούσαμε σε καθέναν ξεχωριστά, θα είχαμε αργότερα νέους τάφους για τους συγγενείς».
ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΤΑΣΕΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
Μιλώντας μετά την συνεδρίαση στους δημοσιογράφους, η κα Καρδούλια αναφέρθηκε στα 25 περίπου αιτήματα παρατάσεων μουσικής και μουσικών οργάνων που ήταν στην ημερήσια διάταξη, καθώς είναι σε εξέλιξη η σύσταση νέας κανονιστικής η οποία θα ισχύσει από τη νέα σεζόν –ενδεχομένως μετά τον Μάρτιο, ζητώντας την κατανόηση των αιτούντων:
«Πάντα έχουμε πολλά αιτήματα παρατάσεων μουσικής. Αυτό ήταν και το μεγαλύτερο κομμάτι της συνεδρίασης καθώς σημειώθηκαν κάποιες αντιδράσεις. Κι αυτό συμβαίνει, μέχρι η νέα Δημοτική Αρχή Ρόδου, να μπορέσει να συντάξει το νέο κανονισμό που θα αφορά τη Δ.Κ. επί των εν λόγω θεμάτων. Μέχρι πρότινος, ακολουθούσαμε τον κανονισμό που ίσχυε από το 2015. Μέχρι τέλος Φεβρουαρίου θα έχουμε πλέον, μια ολοκληρωμένη εικόνα. Αρχικώς, είπαμε να εξαιρέσουμε τα καταστήματα που είναι αμιγώς καθημερινά οπότε μέχρι να ανοίξουν θα έχουμε έτοιμο το νέο κανονισμό, και θα έχουμε πλήρη εικόνα για το τι ακριβώς ζητάμε από τα καταστήματα και αφήσαμε κάποια αιτήματα, τα οποία είναι χειμερινά καταστήματα. Κάποια πέρασαν, και κάποια πήραν αναβολή επειδή λειτουργούν και χειμώνα και καλοκαίρι. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχουμε και πλήρη στοιχεία των καταστημάτων. Ζητούμε την κατανόηση των καταστηματαρχών και ζητούμε να μας δίνουν όλες τις λεπτομέρειες και ακριβή στοιχεία για το καθένα για να μπορούμε να αποφασίσουμε. Η πρόθεσή μας, είναι να μην εμποδίσουμε κανέναν να ανοίξει το κατάστημά του, καθώς θέλουμε να στηρίξουμε την επιχειρηματικότητα αλλά και τους εργαζόμενους που απασχολούνται σε αυτές τις επιχειρήσεις».
Στην ίδια συνεδρίαση, συζητήθηκε και εγκρίθηκε το αίτημα για παραχώρηση κατά χρήση του κτηρίου του –υπό αναστολή λειτουργίας – 8ου Νηπιαγωγείου Ρόδου για το οποίο ζητήθηκε μέσω της Πολωνικής Πρεσβείας, η Πολωνική Κοινότητα Ρόδου.
«Θα γίνονται εκεί μαθήματα γλώσσας στα παιδιά που είναι στην Ρόδο, με την προϋπόθεση ότι θα αναλάβουν την διατήρηση και συντήρηση του σχολείου, για τα επόμενα πέντε χρόνια με την προϋπόθεση ότι θα το παραδώσουν όπως το παρέλαβαν. Επιπλέον, εάν αποφασιστεί να επανα-λειτουργήσει το Νηπιαγωγείο, δεν θα εμποδίσουν την χρήση του αλλά θα προσπαθήσουν να λειτουργήσουν παράλληλα» -τόνισε η Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ρόδου.