Ειδήσεις

Τουρισμός πολυτελείας: H ευεξία στο επίκεντρο – Τι ζητούν οι εύποροι ταξιδιώτες

H ευεξία έχει γίνει το επίκεντρο των πολυτελών ταξιδιών, με την πλειονότητα των εύπορων ταξιδιωτών να επιζητεί εξατομικευμένες υπηρεσίες.

Αυτό είναι το κύριο εύρημα της τελευταία μελέτης Buzz vs. Reality, που διενεργήθηκε από την International Luxury Travel Market (ILTM), την Altiant και τη Hyatt.

Η έρευνα της ILTM πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 800 εύπορων ταξιδιωτών από έξι χώρες: το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, την Κίνα, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Σαουδική Αραβία. Περίπου το 65% των συμμετεχόντων είχε επενδυτικά περιουσιακά στοιχεία αξίας από 1 εκατ. δολάρια και πάνω (μέσος όρος 2,2 εκατ.δολ).

Η ευεξία δεν είναι πλέον προαιρετική – είναι απαραίτητη

Όπως τονίζεται, διαπιστώνεται μια “σεισμική αλλαγή” στον τρόπο με τον οποίο “συναντιούνται” η υγεία με τα ταξίδια. Οι σημερινοί ταξιδιώτες πολυτελών διακοπών δίνουν προτεραιότητα στην υποστήριξη της ψυχικής υγείας, στη χαλάρωση στη φύση και στην τεχνολογία αιχμής, σηματοδοτώντας μια εποχή στην οποία η ευεξία δεν είναι πλέον προαιρετική – είναι απαραίτητη.

Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες ευεξίας, οι δραστηριότητες ψυχικής υγείας και η τεχνολογία φορητών συσκευών αναδιαμορφώνουν την ταξιδιωτική εμπειρία. Οι ταξιδιώτες θέλουν κάτι περισσότερο από χαλάρωση – λαχταρούν τη μεταμόρφωση. Από την καθοδηγούμενη κολύμβηση στο δάσος σε φυσικά καταφύγια μέχρι τη γιόγκα με την ανατολή του ηλίου με θέα σε γαλήνια τοπία, οι ταξιδιώτες πολυτελείας αναζητούν τις στιγμές που αναζωογονούν και εμπνέουν.

Αυτές οι προτιμήσεις αντικατοπτρίζουν ευρύτερες τάσεις στον τρόπο ζωής. Σχεδόν τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων έχουν ενσωματώσει την ευεξία στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά τους, από 66% μόλις πριν από λίγα χρόνια.

Βασικά ευρήματα της έρευνας

Οι προτιμήσεις ευεξίας των πολυτελών ταξιδιωτών είναι σαφείς και επηρεάζουν τις στρατηγικές φιλοξενίας παγκοσμίως, υπογραμμίζουν οι ερευνητές. Ιδού τα βασικά ευρήματα:

Οι ταξιδιώτες πολυτελείας θα ξοδέψουν περισσότερα για την ευεξία: Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) λένε ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο που έχει εξειδικευμένες επιλογές ευεξίας, όπως δωμάτια με αλάτι ή λουτρά πάγου. Αυτό αυξάνεται στο 93% μεταξύ των εύπορων Κινέζων ταξιδιωτών. Τα τρία τέταρτα ενδιαφέρονται επίσης για εμπειρίες ευεξίας που δεν έχουν ξαναδεί και απολαμβάνουν ασυνήθιστες ή εξειδικευμένες εμπειρίες ευεξίας στις διακοπές.
Οι θεραπείες spa παραμένουν ο ακρογωνιαίος λίθος: το 62% των ερωτηθέντων δίνει προτεραιότητα στις εμπειρίες spa, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εξειδικευμένες θεραπείες όπως η θαλασσοθεραπεία και Αγιουρβεδικό μασάζ.
Επισκέψεις στη φύση: Πάνω από το ήμισυ (52%) έλκονται από αποδράσεις στη φύση (με πεζοπορία ή κολύμβηση), σηματοδοτώντας μια αυξανόμενη ζήτηση για υπαίθριες δραστηριότητες αποκατάστασης.
Θεραπείες: Ακολουθούν οι φυσικές θεραπείες, με το 49% να αναζητά μαθήματα άσκησης και το 54% να ενδιαφέρεται για θεραπευτικές παρεμβάσεις όπως ο βελονισμός
Θέματα ψυχικής υγείας: Η υποστήριξη της ψυχικής υγείας απευθύνεται στο 33% των ταξιδιωτών. Οι θεραπείες περιλαμβάνουν πρακτικές ενσυνειδητότητας και ψηφιακές εμπειρίες αποτοξίνωσης (32%).
Τα δεδομένα οδηγούν σε εμπειρίες: Σχεδόν το 40% δείχνει ενδιαφέρον για προσαρμοσμένες αξιολογήσεις υγείας (π.χ. ανάλυση ύπνου και δίαιτας), δείχνοντας τη διάθεση για προγράμματα ευεξίας που βασίζονται σε δεδομένα και φέρνουν αποτέλεσμα.
Εξατομικευμένες και αποτελεσματικές υπηρεσίες ευεξίας

Χαρακτηριστικό εύρημα της έρευνας είναι μόνο το 7% των εύπορων ταξιδιωτών ανέφερε ότι δεν ενδιαφέρεται για το αν το ξενοδοχείο στο οποίο θα κάνει κράτηση δεν έχει εγκαταστάσεις ευεξίας…

Με βάση αυτά τα συμπεράσματα, όπως τονίζει η έρευνα, οι πάροχοι πολυτελούς φιλοξενίας πρέπει να επεκτείνουν τις εξατομικευμένες υπηρεσίες ευεξίας, να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη και σε εργαλεία που βασίζονται σε δεδομένα για να προσφέρουν αποτελεσμαστικές θεραπείες και να γίνουν δημιουργικοί και μοναδικοί, με προσφορές ευεξίας, που ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.

Πηγή: tornosnews.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου