Ειδήσεις

Αυτές είναι οι αυξήσεις της Fraport

Αποκαλύπτουμε σήμερα κατ’ αποκλειστικότητα τις αυξήσεις που ζητά η Fraport Greece από τους χρήστες χώρων στα αεροδρόμια, για τις μισθώσεις και οι οποίες ξεκινούν από 450% και φτάνουν στο 1000% (!!!). Οι αυξήσεις 1.000% είναι βέβαια σε βάθος τριετίας, αλλά προφανώς είναι και αυτές δυσβάστακτες, καθώς για να γίνει απολύτως αντιληπτό, το κόστος των 100 ευρώ που μπορεί να πληρώνει κάποιος χρήστης σήμερα, θα γίνει 1.000 ευρώ.

Πιο αναλυτικά, η Fraport Greece σύμφωνα με καλά διασταυρωμένες πληροφορίες, ζητά από τους χρήστες στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που αναλαμβάνει, αυξήσεις που ξεκινούν από το 400% για χώρους counter εντός των αεροδρομίων, έως και 600% για χώρους μη στεγασμένους εντός των αεροδρομίων, ΑΜΕΣΑ.

Οι στεγασμένοι χώροι εντός των αεροδρομίων χωρίζονται, σύμφωνα με την Fraport, σε Γραφεία, Counters, Αποθήκες και Αίθουσες Αναμονής (lounge), ενώ οι υπόλοιποι μη στεγασμένοι χώροι χαρακτηρίζονται ως Land. Στην κατηγορία αυτή υπάγονται μεταξύ άλλων και αεροπορικές εταιρίες, εταιρίες catering, εταιρίες handling, η γενική αεροπορία, κ.ο.κ..

Στους στεγασμένους χώρους αεροδρομίων, το κόστος ανά τετραγωνικό μέτρο ανά μήνα, σε ένα μεγάλο αεροδρόμιο (π.χ. Θεσσαλονίκη ή Ρόδο) για χρήση counters λόγω χάρη, ήταν λίγο πάνω από τα 10 ευρώ. Η Fraport ζητά αυτή τη στιγμή τιμές που ξεπερνούν αρκετά τα 50 ευρώ, αύξηση που φθάνει περίπου στο 450%. Αντίστοιχες ποσοστιαίες αυξήσεις υπάρχουν και στους υπόλοιπους χώρους. Σε συνολικά μεγέθη, μια εταιρία που διατηρεί π.χ. ένα counter εντός αεροδρομίου, ενώ πλήρωνε μέχρι σήμερα 200 ευρώ τον μήνα, καλείται τώρα να καταβάλλει, για την χρήση του ίδιου χώρου, στον οποίο δεν έχει γίνει καμία απολύτως βελτίωση, 850 ευρώ…

Στους υπαίθριους χώρους οι αυξήσεις που ζητώνται άμεσα κυμαίνονται μεταξύ 500 και 600%, με ρητή πρόβλεψη να φτάσουν στο 1000% σε βάθος τριετίας. Μάλιστα στους χώρους αυτούς, φαίνεται να υπάρχει σοβαρή εμπλοκή με τους προμηθευτές καυσίμων, οι οποίοι αρνούνται κατηγορηματικά να δεχθούν τις αυξήσεις αυτές και φαίνονται διατεθειμένοι να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη.

Από τις αυξήσει αυτές, εξαιρούνται με βάση την σύμβαση, οι χώροι που χρησιμοποιούν τα Duty Free Shops, κάτι που σημαίνει ότι οι αυξήσεις των χώρων που χρησιμοποιούνται ως σημεία πώλησεις από άλλες εταιρίες, θα είναι εξίσου δυσβάστακτες.

Οι δυσβάστακτες αυτές αυξήσεις, είναι προφανές ότι θα επιβαρύνουν την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού προϊόντος, καθώς οι εταιρίες θα σπεύσουν να αυξήσουν τα τιμολόγιά τους, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις χρεώσεις της Fraport, κάτι που μόνο ευχάριστο δεν θα είναι.

Πηγή money-tourism.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • TNT    03.03.2017 08:22

    Ούτε πού πληρούσαν τής προδιαγραφές γιά τήν αδειοδότηση τούς και έβγαζαν τό μίσο τούς σέ εμάς τά ερπετά . Αγόραζαν αεροπλάνα καί άλλα καί σού έλεγαν δέν βγαίνω μάνα μου. Όταν έκλεισε ή παλιά ολυμπιακή πόσα κασελακια από εργαλεία μηχανικών σκαφών πήγαν σέ κάτι αεροπορικές τής Ψωροκώσταινας καί τώρα έχουν καί μονοπώλιο αλλά δέν τό λέμε καί εισητήρια ακριβά.

  • Spi12    01.03.2017 23:21

    Πόσο δίκιο έχεις φιλέ μου!!τα ενοίκια ήταν τόσο εξευτελιστικά που κερδοσκοπούσαν σε βάρος μας οι εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης και εμείς παίρναμε 492 το μήνα για 12 έως 14 ώρες ημερησίως συν πολλά κομμένα και ΑΠΛΉΡΩΤΑ ρεπο….

  • TNT    01.03.2017 20:32

    Δίκιο έχεις εδώ αλλά γνωρίζουμε πολύ καλά ότι τά συνδικάτα καί τά μεγάλα δημόσια κεφάλια έτρωγαν πολλά , όι κυβερνήσεις γνώριζαν καί άφηναν νά συμβαίνει γιατί όλοι κέρδιζαν λεφτά καί ψήφους. Ή Λερναία Ύδρα έχει πολλά κεφάλια , τό γνωρίζω όλα αυτά λόγου εργασίας στόν χώρο .
    Τό κράτος θά παίρνει τά ιδια λεφτά πού έπαιρνε καί σύν τόσα ακόμη αυτοί όμως πού φωνάζουν ήταν πού έκλεβαν καί προστάτευαν τούς ιδιώτες Έλληνες πού είχαν τήν επίγεια εξυπηρέτηση αεροσκαφών σύν άλλους τόσους ενοικιαστές πού πρόστιμα δέν πλήρωναν λόγου γνωριμιών καί τσαντών. Αφού εμείς δέν ήμαστε άξιοι άς τό κάνουνε άλλοι προτιμώ ξένο από κλέφτη δήθεν Έλληνα καί άς μήν τό θέλω.

  • ANEMOS    01.03.2017 08:07

    Αγαπητέ μου το ίδιο λέμε…να αυξηθούν τα τέλη και τα ενοίκια στα αεροδρόμια γιατί μέχρι τώρα ήταν εξευτελιστικά χαμηλά, συμφωνώ απόλυτα, αλλά να τα παίρνουμε εμείς, το ελληνικό δημόσιο…όχι οι φίλοι μας από τας Ευρώπας..τώρα που ξεπουλήθηκαν αντί πινακίου φακής εμείς θα δουλεύουμε για 5 κατοστάρικα και αυτοί θα εισπράττουν υπερκέρδη

  • TNT    01.03.2017 00:31

    Είσαι σοβαρός ???? Έχεις δουλέψει σέ αεροδρόμιο ή μόνο ταξίδια ήσουν ????
    Εάν είσαι άσχετος καλύτερα μήν λες τίποτα γιά τό δικό σου καλό .
    Ξέρεις πόσες ελληνικές εταιρίες έχουν βγάλει τρελό κέρδος είς βάρος τών αεροδρομίων ? Γνωρίζεις τί μισθό δίνουν στούς υπαλλήλους τούς ? Έχουν πληρώσει ποτέ πρόστιμα γιά εργατικά ατυχήματα πού γινόντουσαν στά αεροδρόμια καί κάποιοι εθελοτυφλούσαν?? Όι αεροπορικές πλήρωναν χρήση διαδρόμου καί apron ?? Καλύτερα νά είμαι αγράμματος καί νά γνωρίζω πού δούλευα παρά τυφλός καί δούλος μερικών πλουσίων καί κάποιων συνδικαλιστών.
    Εμείς ό λαός τά πληρώναμε τά σπασμένα καί όχι αυτοί πού έπρεπε , ξύπνα πρίν είναι αργά. Γιά τό καλό σού τό λέω μήν τσιμπας στά ψέματα κάποιων νά είσαι βασιλιάς τού εαυτού σου καί όχι υποχείριο τόν ΜΜΕ και κάποιων πολιτικών.

  • ANEMOS    28.02.2017 22:00

    Και εσείς γιατί χαίρεστε αγενέστατε και αγράμματε που θα κονομάει η fraport; Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε όλοι μας είναι ότι μέχρι τώρα τα ελληνικά αεροδρόμια ήταν φτηνά για τους χρήστες και τους επιβάτες τους και παρά ταύτα εξαιρετικά κερδοφόρα. Και εμείς αντί να τα αξιοποιήσουμε και να μεγιστοποιήσουμε το όφελος μας απ’ αυτά, τα παραχωρούμε στο γερμανικό δημόσιο, το οποίο θα πολλαπλασιάσει τα τέλη με το βάρος να μετακυλίεται πάλι σε μας. Εγώ ξύπνιος είμαι, εσύ κοιμάσαι όρθιος και πληρώνεις και ξενοδοχείο!

  • TNT    28.02.2017 20:01

    Ωραίος είσαι , δέν ξέρεις αλλά μιλάς .
    Τό ξέρεις ότι ιδιωτικές εταιρίες που νοίκιαζαν χώρους μέσα σέ αεροδρόμια έβγαζαν εκατομύρια αλλά πλήρωναν 25€ τό μήνα. Τό ξέρεις ότι αεροπλάνα πού έκαναν χρήση διαδρόμου καί apron δέν πλήρωναν τίποτα καί ότι ζημιά γίνονταν τήν πλήρωνε ό Έλληνας πολίτης. Εάν ήταν έτσι τά διόδια στην Εθνική τώρα καί μία γριά χωρίς αυτοκίνητο θά πλήρωνε διόδια από τό σπίτι τής. Αϊ ξύπνα ενοίκιο είναι.

  • ANEMOS    28.02.2017 17:13

    Ας διαβάσουν το άρθρο αυτό οι υπέρμαχοι του ξεπουλήματος των 14 αεροδρομίων….περαστικά τους!

Σχολιασμός άρθρου