Αγνωστο παραμένει ακόμη πότε θα ανοίξει ξανά τις πύλες του το Δημαρχείο Ρόδου αφού δεν υπάρχει ακόμη σχετική κυβερνητική οδηγία.
Αυτό δήλωσε χτες στην «δημοκρατική» ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Εξυπηρέτησης του Πολίτη & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Γιάννης Καμπούρης, εκφράζοντας όμως ταυτόχρονα την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση και συνεργασία των πολιτών, όλο αυτό το διάστημα της καραντίνας που όλες οι υπηρεσίες λειτουργούν με τηλεφωνικά ραντεβού και οι συναλλαγές γίνονται με ηλεκτρονικό τρόπο.
«Από τότε που αναγκαστήκαμε να κλείσουμε το Δημαρχείο της Ρόδου για το κοινό, λόγω των μέτρων που έλαβε η κυβέρνηση κατά του κορωνοϊού, μπορώ να πω ότι η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί. Σε αυτό συνεισέφεραν και οι πολίτες οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του δημάρχου κ. Αντώνη Καμπουράκη. Οι συναλλαγές και η εξυπηρέτηση του πολίτη γίνονται με τηλεφωνικά ραντεβού ενώ υπάρχουν αρκετές αιτήσεις στις ηλεκτρονικές εφαρμογές που έχει εισαγάγει ο Δήμος Ρόδου π.χ. για βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας κ.λπ. Σε γενικές γραμμές η κατάσταση δεν παρουσιάζει προβλήματα στην πράξη. Ακόμη και το πρόγραμμα με τους δημοτικούς ανταποκριτές στα χωριά λειτουργεί ομαλά και είμαι αισιόδοξος ότι θα λειτουργήσει καλύτερα με τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση. Είναι αρκετοί υπάλληλοι που δικαιούνται άδεια ειδικού σκοπού –η οποία ισχύει έως 10 Μαϊου- και δεν γνωρίζουμε εάν παραταθεί περαιτέρω. Από αυτό θα εξαρτηθεί και η πλήρης εφαρμογή του μέτρου των δημοτικών ανταποκριτών», ανέφερε ο αντιδήμαρχος.
Όσον αφορά στη νέα εγκύκλιο που εκδόθηκε από την κυβέρνηση σύμφωνα με την οποία, η διαδικασία για τους πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση σε υπολογιστές και στις νέες τεχνολογίες θα γίνεται μέσω του ταχυδρομείου, βρήκε άμεσα εφαρμογή στην Ρόδο: «Με την νέα εγκύκλιο, οι πολίτες που δεν έχουν την δυνατότητα πρόσβασης στις νέες τεχνολογίες, θα γίνεται μέσω του ταχυδρομείου. Τα αιτήματα θα γίνονται τηλεφωνικά για όποιο πιστοποιητικό εκδίδεται από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Δηλαδή, ο ταχυδρόμος θα πηγαίνει και θα συγκεντρώνει τα δικαιολογητικά και σε δεύτερη φάση θα ταυτοποιεί τις υπογραφές και θα παραδίδει τα πιστοποιητικά τα οποία ζητήθηκαν», δήλωσε κ. Καμπούρης.
ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΕΠ
ΣΤΗ ΛΙΝΔΟ
Όπως έγραψε η «δ» παρά την κατάσταση που επικρατεί με τον κορωνοϊό τα ΚΕΠ λειτουργούν κανονικά στους Αγίους Αποστόλους, στην Μεσαιωνική Πόλη, στο Ροδίνι, στην Μητρόπολη, στον Αρχάγγελο και στο ΚΕΠ που στεγάζεται στο κτήριο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (ισόγειο).
«Κατόπιν προτάσεως δικής μας και με σχετική απόφαση της κυβέρνησης, θα δημιουργηθούν δύο νέα ΚΕΠ –ένα στη Λίνδο και ένα στον Άη-Γιάννη. Η έγκριση για το ΚΕΠ στη Λίνδο, έχει περάσει και ακολουθεί το ΚΕΠ στον Άη-Γιάννη που θα λειτουργήσει δίπλα από το κοινωνικό φαρμακείο», δήλωσε ο αντιδήμαρχος.
Η σχετική εισήγηση του κ. Καμπούρη η οποία έγινε δεκτή αναφέρει τα εξής:
«Δημιουργία Παραρτήματος ΚΕΠ στη Δημοτική Κοινότητα Λίνδου»
Έχοντας υπόψη την έλλειψη Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών στην Δημοτική Κοινότητα Λινδίων, αλλά και των αιτημάτων των πολιτών, των επισκεπτών και των φορέων της κοινότητας οι οποίοι σήμερα εξυπηρετούνται αποκλειστικά και μόνο από το ΚΕΠ που βρίσκεται στη Δημοτική Κοινότητα Λάρδου, προτείνεται η δημιουργία παραρτήματος ΚΕΠ της Λάρδου, στη Δημοτική Κοινότητα Λινδίων.
Το συγκεκριμένο παράρτημα ΚΕΠ της Λίνδου θα μπορεί να εξυπηρετεί και τις όμορες κοινότητες της Καλάθου και της Πυλώνας, συνολικού αριθμού πολιτών πέραν των δύο χιλιάδων πεντακοσίων κατοίκων, οι οποίοι υπερδιπλασιάζονται κατά την θερινή περίοδο. Το παράρτημα θα στεγαστεί εντός του Δημοτικού Καταστήματος της Δημοτικής Κοινότητας Λινδίων. Υπάρχει κατάλληλος χώρος, ο οποίος μάλιστα πληροί τις προδιαγραφές για να λάβουμε την σχετική έγκριση λειτουργίας από το αρμόδιο Υπουργείο Εσωτερικών.
Ο χώρος είναι προσβάσιμος στα άτομα με κινητικά προβλήματα και υπάρχει η δυνατότητα διαμόρφωσης τουαλέτας για ΑΜΕΑ. Εξασφαλίζει ιδανικές συνθήκες εργασίας για τους υπαλλήλους που θα το στελεχώσουν, αλλά και για τους πολίτες που θα εξυπηρετούνται. Το κόστος δημιουργίας του είναι ασήμαντο, διότι υπάρχει ο χώρος και ο εξοπλισμός και θα καλυφθεί εξ ολοκλήρου από το Δήμο Ρόδου.
Το συγκεκριμένο παράρτημα θα λειτουργεί σε επίπεδο Γραφείου, προβλέπεται στον Οργανισμό Εσωτερικής Λειτουργίας (ΦΕΚ αριθ. 3159/τ.Β’/30.12.2011) και θα στελεχωθεί από υπαλλήλους του Δήμου μας. Για την δημιουργία του συγκεκριμένου παραρτήματος ΚΕΠ διατυπώθηκε η σύμφωνη γνώμη του Τοπικού Συμβουλίου το οποίο έλαβε την υπ. αριθ. 11/24.10.2019 σχετική απόφαση».