Ειδήσεις

Από Δευτέρα οι αιτήσεις για απόσπασεις εκπαιδευτικών

Από την ερχόμενη Δευτέρα έως και τις 3 Ιουλίου πρέπει να καταθέσουν οι εκπαιδευτικοί τις αιτήσεις απόσπασης για το διδακτικό έτος 2015-16, σύμφωνα με εγκύκλιο που εξέδωσε χθες το υπουργείο Παιδείας.

Αιτήσεις μπορούν να καταθέσουν οι δάσκαλοι, καθηγητές και νηπιαγωγοί από περιοχή σε περιοχή, σε μουσικά, καλλιτεχνικά και εκκλησιαστικά σχολεία.
Τα μόρια
Τα κριτήρια μοριοδότησης ορίζονται ως εξής:
Η συνολική υπηρεσία, που αποτιμάται αυξητικά ως ακολούθως:
α) μία μονάδα για κάθε έτος από 1 έως και 10 έτη υπηρεσίας,
β) 1,5 μονάδες για κάθε έτος από 10 έτη και άνω έως και 20 έτη,
γ) δύο μονάδες για κάθε έτος υπηρεσίας από 20 έτη και άνω.
Η συνυπηρέτηση, που αποτιμάται με δέκα μονάδες.
Η εντοπιότητα, που αποτιμάται με τέσσερις μονάδες.
Οι οικογενειακοί λόγοι, που αποτιμώνται ως εξής:
Οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τέσσερις μονάδες. Ιδιο αριθμό μονάδων λαμβάνουν και οι διαζευγμένοι ή σε διάσταση γονείς εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει ανατεθεί νόμιμα η επιμέλεια άγαμων ανήλικων ή σπουδαζόντων παιδιών (φυσικών, θετών ή αναγνωρισμένων).
Οι εκπαιδευτικοί σε χηρεία λαμβάνουν δώδεκα μονάδες αν έχουν παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει, άλλως λαμβάνουν τέσσερις μονάδες.
Οι άγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν έξι μονάδες, εφόσον έχουν παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει.
Οι εκπαιδευτικοί που είναι έγγαμοι, σε διάσταση, σε διάζευξη ή χηρεία ή με μονογονεϊκή οικογένεια λαμβάνουν πέντε μονάδες για το πρώτο, έξι για το δεύτερο και οκτώ για το τρίτο παιδί (φυσικό, θετό ή αναγνωρισμένο) και δέκα μονάδες για καθένα από τα υπόλοιπα παιδιά, εφόσον αυτά είναι άγαμα ανήλικα ή σπουδάζουν.
Μονάδες γάμου και τέκνων λαμβάνουν και οι εκπαιδευτικοί που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης.

Εθνος

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου