Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 11ο Channel Regatta που πραγματοποιήθηκε από τις 17 έως τις 20 Ιουνίου. Ο αγώνας συνδιοργανώθηκε από τον Αθλητικό Σύλλογο Ιστιοπλόων Ανοικτής Θάλασσας Ρόδου και από τον Ιστιοπλοϊκό Σύλλογο του Μαρμαρίς (Marmaris International Yachting Club) για 11η συνεχή χρονιά.
Φέτος ο αγώνας πραγματοποιήθηκε εξολοκλήρου στην θαλάσσια περιοχή του Μαρμαρίς και στα πλαίσιά του διεξήχθησαν 3 ιστιοδρομίες. Στον αγώνα έλαβαν μέρος 19 σκάφη, 9 ελληνικά, 9 τούρκικα και 1 από την Λετονία. Τα σκάφη χωρίστηκαν ανάλογα με τον βαθμό ικανότητάς τους σε 4 κλάσεις. Ο αγώνας ξεκίνησε την Παρασκευή 17 Ιουνίου, με τις εγγραφές των σκαφών και με την Τελετή Έναρξης που ακολούθησε, στα γραφεία του συλλόγου του Μαρμαρίς, το βράδυ της ίδιας μέρας.
Το πρωί του Σαββάτου, πραγματοποιήθηκε η συνάντηση Κυβερνητών και κατόπιν δόθηκε η εκκίνηση της 1ης ιστιοδρομίας, κατά την οποία τα σκάφη έπρεπε να διανύσουν απόσταση 22 μιλίων. Τα σκάφη εκκίνησαν από τον κόλπο του Μαρμαρίς, έξω από την Μαρίνα NETSEL. Ο άνεμος ήταν δυνατός και πολλά σκάφη εκκίνησαν με μειωμένη ιστιοφορία. Αρχικά τα σκάφη κινήθηκαν στα όρτσα και αφού καβάτζαραν την πρώτη σημαδούρα γύρισαν στα πρίμα σηκώνοντας μπαλόνια και κατευθύνθηκαν έξω από τον κόλπο του Μαρμαρίς. Ο άνεμος έπεσε δραματικά και δοκίμασε τους ιστιοπλόους οι οποίοι με τα σκάφη αρχικά καβάτζαραν την νησίδα Kargataşı περίπου 5 μίλια από την εκκίνηση και στη συνέχεια έβαλαν πλώρη ανατολικά κατευθυνόμενοι προς τον κόλπο του Ekincik όπου ήταν και ο τερματισμός της ιστιοδρομίας. Ο άνεμος είχε αυξομειώσεις σε ένταση και διεύθυνση, τα πληρώματα άλλαξαν πανιά αρκετές φορές και τα πρώτα σκάφη τερμάτισαν λίγο μετά τις 4 το απόγευμα. Στη συνέχεια ο άνεμος έπεσε και δυσκόλεψε τα μικρότερα σκάφη που ακολουθήσαν και τα οποία μπόρεσαν να τερματίσουν τελικά μετά τις 7 το απόγευμα. Στην κλάση 1 την πρώτη θέση πήρε το σκάφος ORFOZ με κυβερνήτη τον Iskender Akbas. Στην κλάση 2 την πρώτη θέση πήρε το ESTELLA με κυβερνήτη τον Σωτήρη Κατσαρά.
Στην κλάση 3 πρώτο κατατάχθηκε το Μ2 με κυβερνήτη τον Mustafa Tezcan. Στην κλάση 4 πρώτο ήταν το ΜΟΥΣΜΟΥΛΟ με κυβερνήτη τον Νίκο Κουμνάκη. Το βράδυ του Σαββάτου ακολούθησε μια όμορφη γιορτή με δείπνο στο μικρό λιμάνι του Ekincik, κατά την οποία δόθηκαν και τα έπαθλα στους νικητές της 1η ιστιοδρομίας. Την επόμενη μέρα, Κυριακή, πραγματοποιήθηκε η 2η ιστιοδρομία του Channel Regatta. Η επιτροπή αγώνα οδήγησε τα σκάφη έξω από τον κόλπο του Ekincik. Ο αγώνας ήταν ελεγχόμενου στίβου και συγκεκριμένα τρίγωνο συνολικής απόστασης περίπου 6 μιλίων. Ο άνεμος ήταν μέτριας έντασης με νότια ένταση και όλα τα σκάφη κατάφεραν σχετικά γρήγορα να τερματίσουν. Το πρώτο σκάφος τερμάτισε σε μια ώρα. Στην κλάση 1 την πρώτη θέση πήρε το σκάφος GOKOVA με κυβερνήτη τον Cumhur Gokova. Στην κλάση 2 την πρώτη θέση πήρε το LETTLAND με κυβερνήτη τον Igor Bukovskis. Στην κλάση 3 πρώτο κατατάχτηκε το Μ2 με κυβερνήτη τον Mustafa Tezcan. Στην κλάση 4 πρώτο ήταν το ΑΛΟΥΣΤΙΝΑ με κυβερνήτη τον Μεμέτ Αλάγιαλη. Μετά τον τερματισμό και τον ελλιμενισμό των σκαφών στο λιμάνι του Ekincik, οι διοργανωτές του αγώνα είχαν ετοιμάσει μια όμορφη εκδρομή για τους φιλοξενούμενους ροδίτες ιστιοπλόους. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε επίσκεψη με βάρκες στο γειτονικό Dalian, κατά την οποία οι φιλοξενούμενοι ιστιοπλόοι περιηγήθηκαν στον ποταμό που οδηγεί από την θάλασσα στην μικρή κωμόπολη, θαύμασαν τους αρχαίους λαξευμένους στον βράχο Λυκιακούς τάφους και έκαναν λασπόλουτρα χαλαρώνοντας μετά τον αγώνα του πρωινού.
Την Δευτέρα 20 Ιουνίου, τελευταία ημέρα του Channel Regatta, ήταν προγραμματισμένη η 3η και τελευταία ιστιοδρομία του αγώνα. Η εκκίνηση δόθηκε στις 10:00 το πρωί και ο άνεμος που έπνεε ήταν ασθενής δυτικός. Τα σκάφη έπρεπε να κατευθυνθούν προς τα δυτικά και αφού φτάσουν έξω από τον κόλπο του Μαρμαρίς, να καβατζάρουν την νησίδα Kargataşı και να καταλήξουν στο εσωτερικό του κόλπου, τερματίζοντας έξω από την Μαρίνα NETSEL. Ο στίβος ήταν πολύ δύσκολος. Οι κυβερνήτες διαρκώς έψαχναν τις περιοχές που φυσούσε περισσότερο και με διαρκή τακ κατευθύνονταν δυτικά. Στην πορεία προς το Μαρμαρίς όμως, ο άνεμος έπεφτε όλο και περισσότερο. Η επιτροπή Αγώνα συνυπολογίζοντας και τις πληροφορίες που έφταναν από τον κόλπο του Μαρμαρίς όπου επικρατούσε πλήρης άπνοια, αποφάσισε την επιβράχυνση της ιστιοδρομίας και έτσι τα σκάφη τερμάτισαν τελικά μόλις πέρασαν την νησίδα Kargataşı Στην κλάση 1 την πρώτη θέση πήρε το σκάφος ORFOZ με κυβερνήτη τον Iskender Akbas. Στην κλάση 2 την πρώτη θέση πήρε το LETTLAND με κυβερνήτη τον Igor Bukovskis. Στην κλάση 3 πρώτο κατατάχθηκε το BLUE BIRD με κυβερνήτη τον Mehmet Ozdas. Στην κλάση 4 πρώτο ήταν το PENTELI με κυβερνήτη την Gulhan Hazal Sarol.
Μετά το πέρας της ιστιοδρομίας, τα σκάφη κινήθηκαν στους γειτονικούς κόλπους και οι ιστιοπλόοι χαλάρωσαν κάνοντας μπάνιο στα δροσερά νερά. Στη συνέχεια όλα τα σκάφη ελλιμενίστηκαν στην NETSEL Μαρίνα όπου το βράδυ πραγματοποιήθηκε η Τελετή Λήξης και οι απονομές των επάθλων στους νικητές.
Τα συνολικά αποτελέσματα ήταν τα παρακάτω: Στην κλάση 1 πρώτο ήταν το σκάφος ORFOZ με κυβερνήτη τον Iskender Akbas, δεύτερο ήταν το σκάφος GOKOVA με κυβερνήτη τον Cumhur Gokova και την τρίτη θέση κατέλαβε το σκάφος HADAR με κυβερνήτη τον Ihsan Kalayci. Στην κλάση 2 πρώτο ήταν το σκάφος LETTLAND με κυβερνήτη τον Igor Bukovskis, δεύτερο ήταν το σκάφος ESTELLA με κυβερνήτη τον Σωτήρη Κατσαρά και την τρίτη θέση κατέλαβε το σκάφος BLUE SHARK με κυβερνήτη τον Αναστάσιο Φώτη. Στην κλάση 3 πρώτο ήταν το σκάφος BLUE BIRD 2 με κυβερνήτη τον Mehmet Ozdas , δεύτερο ήταν το σκάφος M2 με κυβερνήτη τον Mustafa Tezcan και την τρίτη θέση κατέλαβε το σκάφος ΑΠΟΛΛΩΝ με κυβερνήτη τον Σωτήρη Τσιμέτα. Στην κλάση 4 πρώτο ήταν το σκάφος ΜΟΥΣΜΟΥΛΟ με κυβερνήτη τον Νίκο Κουμνάκη, δεύτερο ήταν το σκάφος ΑΛΟΥΣΤΙΝΑ με κυβερνήτη τον Μεμέτ Αλάγιαλη και την τρίτη θέση κατέλαβε το σκάφος PENTELI με κυβερνήτη την Gulhan Hazal Sarol.
Ο αγώνας επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά τις άριστες και φιλικές σχέσεις των δυο σωματείων και το υψηλό αγωνιστικό επίπεδο και των δύο πλευρών. Οι πρόεδροι των δύο συλλόγων Σταμάτης Σταύρας και Iskeder Akbas, στις ομιλίες τους στην Τελετή Λήξης τόνισαν ότι το Channel Regatta ως αγώνας θεσμός θα συνεχιστεί και τις επόμενες χρονιές, ενώ οι συμμετοχές τουρκικών σκαφών στο εφετινό Rodos Cup που ακολουθεί αλλά και ελληνικών σκαφών στο Marmaris International Racing Week του επόμενου Οκτωβρίου αναμένεται να είναι αυξημένες.