To πρώτο βίντεο της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ, με τίτλο “Happening Now #Greeksummer”, είδε το φως της δημοσιότητας πριν από λίγο στο διαδίκτυο. Η καμπάνια σχεδιάστηκε με στόχο την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής και απευθύνεται στο Ευρωπαϊκό κοινό κατά κύριο λόγο.
Αποτελεί πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού που υλοποιείται από τον ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ. Την πρωτοβουλία στηρίζουν οι Περιφέρειες και όλος ο Τουριστικός κλάδος μέσα από τα κανάλια επικοινωνίας τους.
Πηγή: tornosnews.gr