Παράταση πήρε η μάσκα στα σούπερ μάρκετ τόσο για εργαζόμενους, όσο και για πελάτες. Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση που πήρε ΦΕΚ, το μέτρο θα συνεχίσει να ισχύει έως και τις 4 Αυγούστου και οι πολίτες θα πρέπει να έχουν μαζί τους μάσκα και να τη φορούν στα σούπερ μάρκετ, καθώς σε διαφορετική περίπτωση κινδυνεύουν με πρόστιμο 150 ευρώ.
Στη Ρόδο το μέτρο έτυχε καθολικής εφαρμογής από τα καταστήματα των σούπερ μάρκετ και από τους καταναλωτές. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, δεν επιβλήθηκε πρόστιμο σε κανένα καταναλωτή για τη μη χρήση μάσκας σε σούπερ μάρκετ, ενώ οι έλεγχοι από την αστυνομία ήταν καθημερινοί.
«Όλες αυτές οι αποφάσεις παίρνονται από μία επιτροπή στην οποία συμμετέχουν λοιμωξιολόγοι, οι πλέον ειδικοί για να αποφασίσουν ποια μέτρα θα πρέπει κάθε φορά να εφαρμόζονται. Το συγκεκριμένο μέτρο, κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση και καλό είναι να τηρείται ευλαβικά απ’ όλους», δήλωσε στη «δ» ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Γιάννης Πάππου.
Ανεβαίνει η κίνηση
Από την «επανεκκίνηση» της φετινής τουριστικής σεζόν την 1η Ιουλίου έως και σήμερα παρατηρείται ικανοποιητική ροή στις αφίξεις ξένων επισκεπτών στη Ρόδο. Η κίνηση στην εποχή της πανδημίας του COVID-19 αποδεικνύεται η καλύτερη δυνατή, με τη Ρόδο να κερδίζει το στοίχημα του…τουριστικού restart. O όγκος των επισκεπτών δεν μπορεί να συγκριθεί με τις εποχές προ κορωνοϊου, ωστόσο η παρουσία των τουριστών αφήνει ένα κάποιο θετικό αποτύπωμα στην τοπική αγορά. Κυρίως όμως, η ικανοποίηση των τουριστών και η θετική εικόνα του προορισμού, θέτουν σε γερά θεμέλια όχι μόνο τη σεζόν του 2021 αλλά και τις μελλοντικές.
«Είναι λογικό, να μη μπορούμε να προβούμε σε απευθείας σύγκριση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2019, καθώς οι αφίξεις και διανυκτερεύσεις είναι σαφώς λιγότερες εξαιτίας των τρεχουσών συνθηκών. Τα πρώτα δείγματα όμως είναι ιδιαίτερα θετικά και θα πρέπει όλοι μας να φροντίσουμε ώστε όλα αυτά τα καλά αποτελέσματα να λειτουργήσουν ως παρακαταθήκη όχι απλά για το 2021 αλλά και για τις επόμενες χρονιές», είπε ο κ. Πάππου και συμπλήρωσε: «Η Εικόνα της χώρας και των νησιών μας είναι η καλύτερη δυνατή. Η Ελλάδα είναι στις πρώτες επιλογές των εν δυνάμει επισκεπτών, πράγμα που αποτυπώνεται στις τουριστικές κρατήσεις για το 2021. Όλοι οι φορείς εκτιμούν ότι το 2021 θα είναι μία πολύ καλή χρονιά για τον τουρισμό μας, γι’ αυτό και θα προέχει η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων. Θα πρέπει να διασφαλισθεί αρχικά η υγεία του καθενός ξεχωριστά και οπωσδήποτε του προορισμού συνολικά. Αυτή η θετική εικόνα, θα μας ωφελήσει ακόμη περισσότερο τον προορισμό», ανέφερε ο κ. Πάππου.
Καμπάνια ευαισθητοποίησης
Θερμή είναι η ανταπόκριση του κοινού στην καμπάνια ευαισθητοποίησης του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και στο τηλεοπτικό σποτ του Ρόδιου σκηνοθέτη Μιχάλη Μαυρομούστακου με τον Ρόδιο ηθοποιό Βασίλη Γιακουμάρο. Όπως είναι γνωστό, η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος της καμπάνιας ευαισθητοποίησης που θα υλοποιήσει το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου και αφορά τόσο τους επιχειρηματίες όσο και τους καταναλωτές και στόχος του είναι η στήριξη των τοπικών καταστημάτων και της τοπικής οικονομίας, έτσι ώστε όλοι μαζί να βγούμε ενωμένοι από αυτή την κρίση.
«Η ντόπια μας οικονομία και κυρίως οι μικρές επιχειρήσεις της γειτονιάς έχουν μεγαλύτερη ανάγκη από ποτέ τη στήριξη των καταναλωτών. Δεν πρόκειται απλά για την επιβίωση αυτών των μικρών τοπικών επιχειρήσεων, αλλά για την οικονομική ανάπτυξη του τόπου μας. Κλείνοντας τα συνοικιακά καταστήματα, ερημώνουν ολόκληρες γειτονιές», δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Γιάννης Πάππου.