Ειδήσεις

Διαταγές πληρωμής εις βάρος του Δήμου Ρόδου από 2 εταιρείες

  • Για την εξόφληση οφειλών
    από την αποκομιδή των σκουπιδιών

Στην έκδοση δύο διαταγών πληρωμής σε βάρος του Δήμου Ρόδου για την εξόφληση οφειλών από την αποκομιδή σκουπιδιών στο νησί προχώρησαν οι εταιρείες ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και με τον διακριτικό τίτλο «HELESI» και «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», με διακριτικό τίτλο «ΠΕΡΜΕ HELLAS A.E.».
Οι εταιρείες έχουν ως κύρια δραστηριότητα την κατασκευή, εμπορία, εισαγωγή και εξαγωγή, ολικά ή μερικά, κάδων απορριμμάτων, την κατασκευή απορριμματοφόρων, πλυντηρίων κάδων και ανταλλακτικών απορριμματοφόρων, καθώς και την παροχή υπηρεσιών σχετικών εν γένει με τον καθαρισμό και τη διαχείριση των απορριμμάτων.
Στο πλαίσιο της ανωτέρω εμπορικής της δραστηριότητας, τον Απρίλιο του 2013 συστήθηκε από κοινού η ένωση εταιρειών με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ – ΠΕΡΜΕ HELLAS A.E.» προκειμένου να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό του Δήμου Ρόδου για την ανάθεση του έργου «Εργασίες αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων, πλύσης κάδων απορριμμάτων, μηχανικής και χειρωνακτικής σάρωσης και αποψιλώσεων κοινόχρηστων χώρων», με ημερομηνία διεξαγωγής την 18η Απριλίου 2013.
Ακολούθως, την 28η Αυγούστου 2013, η άνω ένωση υπέγραψε με τον Δήμο Ρόδου, όπως αυτός εκπροσωπείτο νόμιμα από τον τότε Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Πρασίνου, κ. Ιωάννη Περδίκη, σύμβαση για το ως άνω έργο.
Συγκεκριμένα, η διάρκεια ισχύος της εν λόγω σύμβασης συμφωνήθηκε για χρονικό διάστημα 28 μηνών, αρχόμενη από την ημερομηνία έναρξης εκτέλεσης των εργασιών, ήτοι την 1η Σεπτεμβρίου 2013 και λήγουσα την 31η Δεκεμβρίου 2015.
Αντικείμενο δε αυτής ορίσθηκε η παροχή εργασιών αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων, πλύσης κάδων απορριμμάτων, μηχανικής και χειρωνακτικής σάρωσης και αποψιλώσεων κοινόχρηστων χώρων, ο τρόπος παροχής των οποίων (εργασιών) καθορίσθηκε σύμφωνα με τα ειδικότερα προβλεπόμενα σε αυτήν.
Ως αμοιβή της ορίσθηκε στο ποσό των 7.341.217,94 €.
Στο πλαίσιο εκτέλεσης της σύμβασης και σε συνέχεια των προαναφερομένων, η πρώτη εταιρεία εξέδωσε την 15.12.2014 το Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών για την παροχή εργασιών αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων, πλύσης κάδων, μηχανικής και χειρωνακτικής σάρωσης και αποψίλωσης κοινόχρηστων χώρων κατά το χρονικό διάστημα από την 1.11.2014 έως και την 27.11.2014, αξίας 146.112,93 ευρώ, πληρωτέο τοις μετρητοίς.
Την ορθή και πλήρη εκτέλεση των εν λόγω εργασιών από την εταιρεία, πιστοποίησε ο Δήμος τόσο με την από 15.12.2014 Βεβαίωση της Επιτροπής παραλαβής της ανωτέρω σύμβασης όσο και με την από 12 Ιανουαρίου 2015 Βεβαίωση του Αντιδημάρχου Καθαριότητας Περιβάλλοντος και Πρασίνου, Τροχαίου Υλικού και Μηχανημάτων του Δήμου Ρόδου και μέλους της άνω Επιτροπής παραλαβής, κ. Μιχαήλ Παλαιολόγου.
Η δεύτερη εταιρεία εξέδωσε την 15-12-2014 και 23 -12-2014 τιμολόγιά της προς τον Δήμο Ρόδου για τις παρασχεθείσες υπηρεσίες στο πλαίσιο της ανωτέρω σύμβασης ποσού 114.429,71  ευρώ.
Ο Δήμος  Ρόδου  αποδέχθηκε, ομοίως, ανεπιφύλακτα την παραλαβή  των συγκεκριμένων τιμολογίων.
Το Μονομελές Πρωτοδικείο Ρόδου εξέδωσε δύο διαταγές πληρωμής για την αποπληρωμή των οφειλών του Δήμου Ρόδου στις ανωτέρω εταιρείες, που εκπροσωπούνται από τον δικηγόρο κ. Γ. Μαυρομάττη.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου