Στο πλαίσιο των στοχευμένων ενεργειών της δημοτικής αρχής για την προσέγγιση και το άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών, ο Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού-(ΠΡΟΤΟΥΡ) θα λάβει μέρος στην τουριστική έκθεση KOTFA στη Νότα Κορέα (Σεούλ 4-8 Μαΐου).
Ήδη, ο προορισμός διαφημίζεται και πωλείται από τουριστικά πρακτορεία στη Ν. Κορέα, μία αγορά η οποία παρουσιάζει πολλές και καλές προοπτικές. Η Ρόδος μέσα από τις εξειδικευμένες δράσεις του ΠΡΟΤΟΥΡ και της δημοτικής αρχής, διεκδικεί το δικό της μερίδιο από τη συγκεκριμένη αγορά έχοντας έγκαιρα διακρίνει την «διείσδυσή» της στην Ελλάδα.
Είναι γεγονός ότι η ζήτηση για τη χώρα μας από την τουριστική αγορά της Νότιας Κορέας αυξάνεται στα τελευταία χρόνια. Η Ελλάδα αποτελεί αγαπημένο προορισμό για τους Νοτιοκορεάτες που επισκέπτονται την Ευρώπη και στη διεθνή τουριστική έκθεση KOTFA, όπου θα πραγματοποιηθούν Β2Β συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες της Νότιας Κορέας τα στελέχη του ΠΡΟΤΟΥΡ θα παρουσιάσουν το τουριστικό μας προϊόν με στόχο να συναφθούν συμφωνίες (κυρίως για τη σεζόν του 2024) με τουριστικά πρακτορεία και τουριστικούς οργανισμούς της χώρας.
Οι Νοτιοκορεάτες πραγματοποιούν 10 διανυκτερεύσεις κατά μέσο όρο στην Ευρώπη. Η ασφάλεια, το φυσικό περιβάλλον, τα ενδιαφέροντα αξιοθέατα, το καλό φαγητό και η σχέση ποιότητας – τιμής αποτελούν τα βασικά κριτήρια σύμφωνα με τα οποία επιλέγουν τον ταξιδιωτικό τους προορισμό. Σε αυτά τα στοιχεία και κυρίως στον πολιτισμό και στα μνημεία θα εστιάσει ο ΠΡΟΤΟΥΡ για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των τουριστικών πρακτόρων.
Παράλληλα συνεχίζονται οι προσπάθειες για την σύσφιξη των σχέσεων με την τουριστική αγορά της Ινδίας. Ήδη η Ρόδος δέχθηκε τέσσερα γκρουπ Ινδών τουριστών, οι οποίοι και έκαναν ποδαρικό στον προορισμό ανοίγοντας την τουριστική σεζόν στις 10 Μαρτίου. Οι επισκέπτες από την Ινδία πραγματοποίησαν τέσσερις διανυκτερεύσεις στη Ρόδο στο πλαίσιο 10ήμερων πακέτων διακοπών στην Ελλάδα συνδυάζοντας και άλλους προορισμούς όπως την Αθήνα και τη Σαντορίνη. Οι συγκεκριμένες αφίξεις εντάσσονται στο πρόγραμμα που προωθεί ο ΠΡΟΤΟΥΡ με την ονομασία «Ρόδος 5-0», είναι προσανατολισμένο στην ενίσχυση του silver τουρισμού και απευθύνεται σε περιηγητές άνω των 50 ετών.
Τον Μάιο αναμένονται οι αφίξεις και άλλων γκρουπ από την Ινδία και ήδη έχουν φιλοξενηθεί σε έντυπα και εφημερίδες του Νέου Δελχί άκρως κολακευτικά άρθρα για τη Ρόδο και την εμπειρία φιλοξενίας των πρώτων γκρουπ.
Οι ρυθμοί της τουριστικής σεζόν στη Ρόδο άρχισαν να ανεβαίνουν από το περασμένο Σαββατοκύριακο. Συγκεκριμένα, το Σάββατο προσγειώθηκαν στο αεροδρόμιο της Ρόδου τρεις πτήσεις της Easy Jet. Την Κυριακή 26 Μαρτίου αφίχθησαν έξι πτήσεις τσάρτερ συνολικά, μία της Easy Jet από την Αγγλία, τρεις της Ryanair από την Αγγλία και ακόμη μία από την Ιταλία και μία της Wizzair από το Ισραήλ. Όσο πλησιάζουμε προς το καθολικό και το εβραϊκό Πάσχα οι αφίξεις τσάρτερ και επιβατών θα αρχίσουν να πυκνώνουν.
Η παρουσία των τουριστών είναι πλέον εμφανής και θα γίνεται συνεχώς εντονότερη. Περισσότερα εποχικά καταστήματα λειτουργούν από την περασμένη εβδομάδα και αναμένεται να ανοίξουν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας πολλά περισσότερα.