To φουαγιέ του Ακταίον ανοίγει για το θεατρικό κοινό της Ρόδου και φιλοξενεί για ένα διήμερο μια εξαιρετική όσο και τολμηρή παράσταση .
Venus in fur του David Ives ΄΄Η Αφροδίτη με τη Γούνα΄΄. Μόνο για 2 παραστάσεις
Παρασκευή 03 & Σάββατο 04 Μαΐου στις 10 το βράδυ στον ειδικά για την παράσταση διαμορφωμένο χώρο του Amalfi lounge bar στο Ακταίον.
Διάρκεια παράστασης : 90’
Μετάφραση, σκηνοθεσία: Βίκυ Θεολόγη Παίζουν : Βίκυ Θεολόγη, Θανάσης Ζαχαρόπουλος Μουσικές μεταφορές για κιθάρα και βιολί : Γιάννης Γιακουμάκης, Λεωνίδας Σακελλαρίδης Σκηνικά : Θεατρικός Σύλλογος Δωδεκανήσου «Κουίντα» Κουστούμια : Prince Oliver Φωτογραφίες : Ηρακλής Πυλαρινός Γενική είσοδος 10€ .Προπώληση ΑΚΤΑΙΟΝ -Κρατήσεις 6948787714
Επιμέλειά παράστασης fantasia music
Το έργο είναι μια σύγχρονη θεατρική μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου του Leopold von Sacher-Masoch’s, Venus in Fur (1870), το οποίο αποτέλεσε σκάνδαλο όταν πρωτοδημοσιεύτηκε στην εποχή του. Το μυθιστόρημα του Masoch, είναι βασισμένο στον υπαρκτό πίνακα του ιταλού ζωγράφου Βετσέλλιο Τιτσιάνο « Η Αφροδίτη με τον καθρέφτη» . Στον πίνακα απεικονίζεται η θεά Αφροδίτη να είναι ελαφριά καλυμμένη με μία γούνα μπροστά από ένα καθρέφτη τον οποίο κρατάνε δύο άγγελοι. «Άραγε η Αφροδίτη χρησιμοποιεί τη γούνα για να καλύψει το σώμα της ή για να αποκαλύψει τα κάλλη της»; Η θεά χρησιμοποιεί τη γούνα γιατί είναι απλά… κρυωμένη, αποφαίνεται ο συγγραφέας μέσα από τον ήρωά του Σεβερίν. Ταξιδεύοντας η Αφροδίτη στον Βορρά θέτει εξ αρχής την αντιπαράθεση μεταξύ του «παγωμένου χριστιανισμού» και της αρχαιοελληνικής λατρείας του σώματος. Την θεά Αφροδίτη την έχουν αρρωστήσει οι κρύες καρδιές και όσοι που εξ ονόματος του θεού την ημέρα ζητάνε αρχές αλλά τη νύχτα χορεύουνε γυμνοί γύρω από φωτιές κι εκείνη την μετατρέπουν σε δαίμονα. Ο αμερικανός διασκευαστής του έργου David Ives βασισμένος στο μυθιστόρημα πραγματεύεται μία σύγχρονη εκδοχή της υποταγής στο ερωτικό πλαίσιο, τόσο σε πνευματικό επίπεδο όσο και σε σωματικό. Η υπόθεση του έργου εξελίσσεται στο γραφείο του συγγραφέα Τόμας ο οποίος έχει ακρόαση στις ηθοποιούς που θα υποδυθούν τον ρόλο της Βάντα προκειμένου να ανεβάσουν την ομώνυμη παράσταση «Η Αφροδίτη με τη γούνα» του Λέοπολντ Μαζόχ. Τελευταία και καθυστερημένη φτάνει η Βάντα η οποία με χαρισματικό τρόπο οδηγεί τον Τόμας σε ένα παιχνίδι γυναικείας εξουσίας και σεξουαλικής υποδούλωσης. Η Βάντα αφήνει ανοιχτά ερωτήματα για το ποια τελικά ήταν και γιατί πραγματικά επισκέφτηκε τον είρωνα και υπεροπτικό σκηνοθέτη εξ αρχής. Τα παιχνίδια κυριαρχίας και εξουσίας στο ερωτικό παιχνίδι είναι μία αρχέγονη μάχη που οι κανόνες μεταβάλλονται ανάλογα με την εποχή. Αυτό που δεν έχει αλλάξει και δεν θα αλλάξει ποτέ είναι ότι «στον έρωτα, όπως και στην πολιτική ένας μόνο κυβερνά».