Tη Τετάρτη 27 Ιουνίου, οι ιθύνοντες του Summer Paradise Festival είχαν μια συνάντηση ενημέρωσης με τον Περιφερειάρχη Νοτιού Αιγαίου κ. Γιώργο Χατζημάρκος, με τεχνική ανάλυση και παρουσίαση των στατιστικών στοιχείων της προσπάθειας ανόδου που κάνουν τα τελευταία χρόνια για το φεστιβαλικό προϊόν της Λίνδου σε χώρες του εξωτερικού, σε συνεργασία με πασίγνωστους Tour Operators.
To Summer Paradise Festival μπορεί να έχει διάρκεια μόλις μια ημέρα, η δημιουργία παραγωγής του όμως έχει ετήσια διάρκεια κι εκεί σε συνεργασία δημιουργούνται οι υποδομές και οι προδιαγραφές για να υπάρξει στο άμεσο μέλλον μια μεγαλύτερη σε διάρκεια ημερών παρουσίαση του concept, η οποία με άξονα συνέργιες και συνεργασίες με άλλους τοπικούς φορείς κι επαγγελματίες θα εμπλουτίσει επιπρόσθετα τον τουρισμό της Ρόδου με τον φεστιβαλικό τουρισμό που γνωρίζει άνθιση και έχει φανατικούς ακόλουθους σε όλον τον πλανήτη.
Το 7ο φετινό Summer Paradise Festival θα διεξαχθεί κάτω από την μαγευτική Ακρόπολη της Λίνδου, το Σάββατο 13 Ιουλίου με ένα φρέσκο ανανεωμένο – καλοκαιρινό σε concept παρουσίασης stage και ένα μεγάλο σε συμμετοχή line up από καταξιωμένους σε Ελλάδα και εξωτερικό DJs/Producers. Mάλιστα φέτος, στο πλαίσιο της στατιστικής σημασίας περί φεστιβαλικού τουρισμού, έγινε επικοινωνιακή και προωθητική προσέγγιση με την αγορά της Ιταλίας και για να υποστηριχθεί ακόμη περισσότερο αυτό, οι MARNIK (Ιταλοί Djs – με την επιτυχία της χρονιάς «Bella Ciao» επιλέχθηκαν και θα είναι #onstage.
Τέλος, για πρώτη φορά σε φεστιβαλικό event του νησιού και λόγω των αιτημάτων από πολλούς ενδιαφερόμενους fans από το εξωτερικό, λειτουργεί σε συνεργασία με το viva.gr ηλεκτρονική πύλη online πώλησης εισιτηρίων για το φεστιβάλ, σε παράλληλη πώληση με φυσικά σημεία της Ρόδου, που θα βρείτε αναλυτικά στο: https://summerparadisefestival.gr/
H περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο περιφερειάρχης κ.Γιώργος Χατζημάρκος αφού ενημερώθηκε διεξοδικά για όλες τις εξελίξεις δήλωσε ότι στηρίζει το Summer Paradise Festival και τις δράσεις του που αποσκοπούν στην ευρύτερη διαφήμιση του νησιού και ανάπτυξη του γενικότερου τουριστικού προϊόντος.