Πλήρης επιβεβαίωση της «δ» ότι το έργο της Νέας Εισόδου της Πόλης Ρόδου μπήκε οριστικά στα συρτάρια της ιστορίας, αποτελεί η πρόσφατη συνάντηση του βουλευτή Δωδεκάνησου Μάνου Κόνσολα με τον νέο υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου, καθώς στο σχετικό δελτίο Τύπου, παραλήφθηκε η οποιαδήποτε αναφορά στο οδικό έργο που θα συνέδεε την Πόλη με το Αεροδρόμιο, για το οποίο είχε επιδείξει μεγάλο ενδιαφέρον ο Δωδεκανήσιος βουλευτής.
Η υπόθεση Νέα Είσοδος Πόλης, αποτέλεσε και θέμα συζήτησης στη συνάντηση του Μανώλη Σαββή, ειδικού συνεργάτη του δημάρχου κ. Κολιάδη με τον υφυπουργό Νίκο Ταχιάο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ετοιμάζεται σχέδιο επιστολής του δημάρχου κ. Κολιάδη προς τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σταϊκούρα, ζητώντας επίσημη ενημέρωση για τις προθέσεις του υπουργείου σχετικά με την πορεία του έργου. Σημειώνεται δε ότι ο κ. Κόνσολας, ερωτηθείς για το εάν συζητήθηκε το ζήτημα απέφυγε να απαντήσει, τονίζοντας ότι δεν ήταν θέμα στην ατζέντα στην πρώτη επίσκεψή του στον αρμόδιο υφυπουργό.
Σπατάλησαν χρήματα σε μελέτες και απαλλοτριώσεις
Ο νέος οδικός άξονας ξεκίνησε να σχεδιάζεται από τη δεκαετία του΄70 και προέβλεπε ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση με τρεις ισόπεδους κόμβους στις θέσεις Νέο Νοσοκομείο, Κανδυλί και Ιαλυσό με σύνδεση στον δρόμο Ανατολικές Ακτές– Αεροδρόμιο στον κόμβο της Παστίδας.
Το έργο θα μείωνε την απόσταση ανάμεσα στην πόλη της Ρόδου και το αεροδρόμιο, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις χιλιάδων πολιτών και επισκεπτών του νησιού, αποσυμφορώντας ταυτόχρονα τον υπερκορεσμένο παραλιακό δρόμο από την κυκλοφορία και θα συνέβαλε στη μείωση των ατυχημάτων. Η ανακοίνωση της έναρξη κατασκευής είχε γίνει μάλιστα από τον πρώην Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή στα εγκαίνια της γέφυρας του Μάκκαρη.
Σε αντίθεση με το υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών και τις παλινδρομήσεις του θετική εντύπωση δημιούργησε η πρόσφατη ανακοίνωση του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργου Χατζημάρκου για την αναβάθμιση του οδικού τμήματος από τον Κόμβο Φανερωμένης έως Αεροδρόμιο, προϋπολογισμού 8,6 εκ. ευρώ.
Σε σύσκεψη τον Φεβρουάριο του 2021 στο υπουργείο Υποδομών, διαπιστώθηκε ότι απαιτούνταν συμπληρωματικές μελέτες, για τα τρία τεχνικά έργα από την αρχή της χάραξης έως το Κανδυλί, για το τμήμα Κανδυλί-Αεροδρόμιο, για τις γεωτεχνικές μελέτες και το Κτηματολόγιο. Η χρηματοδότηση των συμπληρωματικών μελετών, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με συγκεκριμένο κωδικό και αναμενόταν η διαγωνιστική διαδικασία.
Η χρηματοδότηση της κατασκευής του έργου, μετά την ολοκλήρωση των συμπληρωματικών μελετών εκτιμήθηκε σε συνολικό κόστος περί τα 77 εκ. ευρώ. Σημειώνεται ότι από το 2020 είχαν οριστικά κριθεί και οι προσφυγές των πολιτών στο ΣτΕ που έδωσε το «πράσινο φως» για την κατασκευή της νέας οδού που θα συνδέει την πόλη της Ρόδου με το αεροδρόμιο και θα συμβάλλει στην οδική ασφάλεια και στην εξυπηρέτηση των πολιτών.