Σε όλο τον κόσμο τα μουσεία αναζητούν τρόπους προκειμένου να αυξήσουν τον αριθμό των επισκεπτών τους, να ελέγξουν τα έσοδά τους και να τα πολλαπλασιάσουν και ταυτόχρονα να βελτιώσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Ομως, στον 21ο αιώνα, η Ελλάδα ακόμη παλεύει να εφαρμόσει στα μουσεία και στους χώρους της το σύστημα των ηλεκτρονικών εισιτηρίων, προκειμένου η «βαριά βιομηχανία της χώρας», όπως τη χαρακτηρίζουν οι εκάστοτε κυβερνώντες, να γίνει πράγματι ανταποδοτική. Να μειώσει όσο είναι δυνατόν τον χρόνο αναμονής των επισκεπτών στα ταμεία για να μη βλέπουμε εικόνες σαν αυτές που κυκλοφορούν, με τις ατέλειωτες ουρές ανθρώπων κάτω από τον καυτό ήλιο του καλοκαιριού, πρωταγωνιστές σε ένα… survivor. Γιατί μη μου πείτε πως δεν είναι δοκμασία να αντέξεις τις συνθήκες σε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας. Πάρτε παράδειγμα το δικό μας «Διαγόρας». Όπως λένε οι παθόντες που χρειάστηκε να έρθουν ή να φύγουν θα λιώσετε από τη ζέστη λόγω κακού ή ανύπαρκτου κλιματισμού. Η δε κατάσταση στις τουαλέτες αποτυπώνεται σε φωτογραφίες που δεν τις λες και αντίστοιχες πολιτισμού. ΄Η μήπως δεν είναι δοκιμασία οι ουρές στις στάσεις των λεωφορείων; Σε αρκετές των περιπτώσεων κάτω από τον ήλιο, χωρίς στέγαστρο ή σε λειψά πεζοδρόμια, με τους μισούς να περιμένουν στο οδόστρωμα και με κίνδυνο ατυχήματος. Τελικά δεν πρέπει να υπάρχει αμφιβολία, πως είμαστε η πιο όμορφη χώρα του κόσμου. Μοναδική κι ανεπανάληπτη. Μόνο αυτή η εξήγηση υπάρχει το ότι κατά εκατομμύρια τουριστών επισκέπτονται την χώρα μας, παρ’ όλες τις δοκιμασίες. Φαντάσου δηλαδή να μην είχαμε όλες αυτές και πολλές άλλες ανεπανάληπτες δοκιμασίες.
Οι φωτογραφίες από στάση της ΡΟΔΑ ( από την Πέγκυ Ντόκου) και από ουρά σε αρχαιολογικό χώρο κάπου στην υπόλοιπη ανεπανάληπτη και μοναδική Ελλάδα.