Τοπικές Ειδήσεις

Ρόδος: Προορισμός για «memorable experiences»

Όλοι μας έχουμε λίγο πολύ αντιληφθεί την πολυπαραγοντική φύση της υγειονομικής κρίσης των ημερών που διανύουμε. Ειδικά για την Ελλάδα και περισσότερο για τη Ρόδο η οποία αποτελεί «προμαχώνα» του ελληνικού τουρισμού, το ζήτημα της αντιμετώπισης του COVID-19, επηρεάζει -προφανώς- την τουριστική βιομηχανία αλλά και όλες τις συνδεδεμένες με αυτήν αγορές

 Απέναντι, λοιπόν, σε αυτό το πολυσύνθετο ζήτημα χρειάζεται όλοι να στεκόμαστε με οξυδέρκεια, ορθή κρίση, αποφασιστικότητα και ανεξάντλητη ψυχραιμία. Διότι οι πτυχές που θίγονται δεν είναι μονάχα αυτές της υγείας των κατοίκων και των επισκεπτών μας, αλλά και της διεθνούς εικόνας μας ως προορισμός, του αισθήματος ασφάλειας για τον επισκέπτη και για τον πολίτη, της ομαλής επαναλειτουργίας της οικονομίας, και πόσο μάλλον του «επιούσιου άρτου» όλων όσοι εργάζονται στον τουρισμό και ζουν τις οικογένειες τους.

Σε μια τέτοια πραγματικότητα, φυσικά, δεν είναι εύκολο να βρει κανείς τη χρυσή τομή (αν υπάρχει) ούτε και πρέπει να αναζητούμε «Σολομώντειες Λύσεις» και απλά να τις επικοινωνούμε ως τέτοιες. Στον αντίποδα, χρειάζεται να έχουμε ανοιχτά τα μάτια και το νου μας και οσμιζόμενοι τις ανάγκες των γύρω μας να συνοδοιπορούμε, τόσο σε εσωτερικό επίπεδο όσο και προς τα έξω. Και για αυτό χρειάζεται τόλμη, γρήγορος νους και πάνω απ’ όλα συνέργειες.

Ευτυχώς για εμάς, ήδη πριν τη δυσμενή άφιξη του κορονοϊού στην Ελλάδα, ως Δήμος Ρόδου, αναθέσαμε σε επιστημονική ομάδα την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνιακής στρατηγικής για τον τουρισμό προκειμένου να αναδειχθεί η Ρόδος, όχι απλά ως ένα ακόμα «resort» στο χάρτη αλλά ως μια ολοκληρωμένη τουριστική εμπειρία. Γνωρίζοντας ήδη την επίδραση που έχουν οι νέες τεχνολογίες, ξεκινήσαμε τη δημιουργία ενός οδικού χάρτη ο οποίος θα συνδέει τα νέα μέσα διαφήμισης και επικοινωνίας με το δικό μας όραμα για τη Ρόδο.

Η έλλειψη επικοινωνιακής στρατηγικής για κάθε προορισμό έχει τη δυσάρεστη συνέπεια ότι η απουσία ενός συγκροτημένου «brand» από πλευράς προορισμού, επιτρέπει σε κάθε «tour operator» να προωθεί τον προορισμό όπως τον αντιλαμβάνεται. Έτσι λοιπόν ο στόχος μας είναι να δίνουμε εμείς ως αυτοδιοικητικές αρχές το επικοινωνιακό στίγμα στους συνεργάτες μας και όχι το αντίθετο. Διότι, όσο γνωρίζουν οι νησιώτες τον τόπο τους δεν μπορεί να το γνωρίζει κανένας.

Το στοίχημα πλέον στον τουρισμό είναι ο προορισμός να παρέχει «memorable experiences» όπως είναι διεθνώς γνωστός ο όρος, οι οποίες να ανταποκρίνονται στις επιθυμίες πολλών και διαφορετικών δυνητικών επισκεπτών. Μπορεί μεν ο Θεός προίκισε τη χώρα μας με «ήλιο και θάλασσα» αλλά είναι αλήθεια ότι δεν αρκεί μόνο αυτό για να «δομήσει» μια μοναδική εμπειρία. Ο γαστρονομικός, ο περιπατητικός, ο ιστορικός τουρισμός, ο τουρισμός της διασκέδασης και ο τουρισμός της περιπέτειας κ.λπ. δεν είναι «εναλλακτικές μορφές» όπως τις είχαμε συνηθίσει αλλά πλέον αποτελούν μια γενικότερη «βεντάλια» εμπειριών από την οποία διαλέγει ο επισκέπτης. Και το στοίχημα για κάθε Δήμο είναι να επικοινωνήσει αποδοτικά αυτήν ακριβώς τη βεντάλια η οποία μάλιστα για το δικό μας τόπο είναι ιδιαιτέρως πλούσια.

Πηγή : naftemporiki.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου